Saakohan siis myös tuolta laivalta nuuskaa.
Tallink siljan sivuilla lukee seuraavasti
Suomen lipun alla liikennöivillä Baltic Princessillä ja Silja Serenadella vain alusten ollessa Ruotsin aluevesillä (Helsinki-Tukholma klo 08.00-09.30 ja Tukholma-Helsinki klo 17.00-21.30).
Baltic Princesshan kulkee turku-tukholma väliä ja siitä ei ole mitään aikataulua tuossa vaikka mainitaankin laiva...
Nuuskaa Baltic Princessilta???
16
7973
Vastaukset
- Lue silja.fi
Lue silja.fi
- nuuskamuikkis1
Kuten yllä näet, sieltä on jo luettu ja teksti lisättynä.
Tekstissä ei vain tuosta turku-tukholma aikataulusta mainintaa toisin kuin helsinki-tukholma reitistä jota tuo Serenade kulkee. - Lue silja.fi
nuuskamuikkis1 kirjoitti:
Kuten yllä näet, sieltä on jo luettu ja teksti lisättynä.
Tekstissä ei vain tuosta turku-tukholma aikataulusta mainintaa toisin kuin helsinki-tukholma reitistä jota tuo Serenade kulkee.Baltic Princessillä vain alusten ollessa Ruotsin aluevesillä.
Takemmat ajat löytyvät laivalla.
Maissa et noilla ajoilla tee yhtään mitään. - tallinksilja2013
Lue silja.fi kirjoitti:
Baltic Princessillä vain alusten ollessa Ruotsin aluevesillä.
Takemmat ajat löytyvät laivalla.
Maissa et noilla ajoilla tee yhtään mitään."Maissa et noilla ajoilla tee yhtään mitään."
jotkut haluavat tietää enemmän kuin sinun käsityksesi tarpeellisesta tietomäärästäsi käsittävät, älä siis verttaa itseäsi sellaisiin jotka haluavat olla ajan tasalla toisin kuin sinä.
Älä siis tee itsellesi ongelmia toisten asioista, kannattaa muuten käyttää sivuja www.tallinksilja.com/fi/ niillä pääseekin jonneki, eihän tuo silja.fi johda minnekään, ei aukee, niin ei aukee - Mene silja.fi
tallinksilja2013 kirjoitti:
"Maissa et noilla ajoilla tee yhtään mitään."
jotkut haluavat tietää enemmän kuin sinun käsityksesi tarpeellisesta tietomäärästäsi käsittävät, älä siis verttaa itseäsi sellaisiin jotka haluavat olla ajan tasalla toisin kuin sinä.
Älä siis tee itsellesi ongelmia toisten asioista, kannattaa muuten käyttää sivuja www.tallinksilja.com/fi/ niillä pääseekin jonneki, eihän tuo silja.fi johda minnekään, ei aukee, niin ei aukeeNo kerro sitten, mitä teet maissa tuolla tiedolla. Menetko ostoksille?
Minulla aukeevat. Vaatii kait taitoa. - tallinksilja2013
Mene silja.fi kirjoitti:
No kerro sitten, mitä teet maissa tuolla tiedolla. Menetko ostoksille?
Minulla aukeevat. Vaatii kait taitoa.kokeile klikata näistä kumpi avaa, kumpi ei:
www.tallinksilja.com/fi/
vai
silja.fi
ei tuo silja.fi avaa, ei se edes sinisty.
mitä teen maissa tiedoilla jotka löydan käyttämällä sivuja www.tallinksilja.com/fi/ ...
aika paljonkin, löydän kaiken tarpeellisen kerralla yksiltä samoilta sivuilta, sinullehan ne aiheuttivat heti tenän kun käytit silja.fi sivua, sieltä ei avaaja löytänyt tietoa vaikka niin kehuit sitä lukemalla löytyvän. - silja.fi
kokeile klikata näistä kumpi avaa, kumpi ei:
www.tallinksilja.com/fi/
vai
silja.fi
mitä teen maissa tiedoilla jotka löydan käyttämällä sivuja www.tallinksilja.com/fi/ ...
aika paljonkin, löydän kaiken tarpeellisen kerralla yksiltä samoilta sivuilta, sinullehan ne aiheuttivat heti tenän kun käytit silja.fi sivua, sieltä ei avaaja löytänyt tietoa vaikka niin kehuit sitä lukemalla löytyvän.Näyttää vaativan taitoa. En kyllä ymmärrä, miksi minä olen niin hyvä kuin olen. Minä olen aina ollut.
Miksi kirjoitella pitkiä rukouksia, kun taivas aukeaa seitsemällä kirjaimella ja pisteellä. - 20+2
kokeile klikata näistä kumpi avaa, kumpi ei:
www.tallinksilja.com/fi/
vai
silja.fi
aika paljonkin, löydän kaiken tarpeellisen kerralla yksiltä samoilta sivuilta, sinullehan ne aiheuttivat heti tenän kun käytit silja.fi sivua, sieltä ei avaaja löytänyt tietoa vaikka niin kehuit sitä lukemalla löytyvän.www.tallinksilja.com/fi/
www.silja.fi
jos tarkkoja ollaan. - silja.fi
20+2 kirjoitti:
www.tallinksilja.com/fi/
www.silja.fi
jos tarkkoja ollaan.Minä en tarvitse tuohon tuta www.
Minä olen niin hyvä! - 20+2
silja.fi kirjoitti:
Minä en tarvitse tuohon tuta www.
Minä olen niin hyvä!En minäkään mut kun tuo yks on pilkun n........
- tallinksilja2000
20+2 kirjoitti:
En minäkään mut kun tuo yks on pilkun n........
miksi käyttää takaovea
kun voi mennä suoraan etuovestakin (www.tallinksilja.com) sisälle - ahaa?
20+2 kirjoitti:
www.tallinksilja.com/fi/
www.silja.fi
jos tarkkoja ollaan.sitä korjaillaan takaovea (omaa mokaasi myös)
- Pieni on kaunista
tallinksilja2000 kirjoitti:
miksi käyttää takaovea
kun voi mennä suoraan etuovestakin (www.tallinksilja.com) sisälleMiksi kirjoitella pitkiä rukouksia, kun taivas aukeaa seitsemällä kirjaimella ja pisteellä.
- tallinksiljatänään
Pieni on kaunista kirjoitti:
Miksi kirjoitella pitkiä rukouksia, kun taivas aukeaa seitsemällä kirjaimella ja pisteellä.
riittää kun klikkaa monessa paikassa olevaa tallinksilja linkkiä, ei tarvitse kirjoitella mitään, jos se on laiskuudesta kiinni. Esimekiksi suomi24:n sivuilta pässee suoraan tallinksiljan sivuille pelkästään klikkaamalla, miksi siis kirjoitella jotain www.silja.fi. ajattele nyt järjelläsi, missään ei ole klikattavissa silja.fiä, tallinksiljan voit klikata auki monissa eri tilanteissa. miksi siis kirjoitella mitään jos haluaa siirtyä tallinksiljan sivuille ... klikkaa vain tallinksiljasta
- nuuskamuikkis1
On se ylipäätänsä ihmeellistä, että kysyy näillä palstoilla mitä tahansa niin aina täältä saa yhden järkevän vastauksen ja viisi idioottivastausta.
Mutta kiitos siis kaikille rakentavista palautteista. :) - Opi ymmärtämään!
Järjettömyyksiin saa harvoin järkeviä vastauksia.
Kas kun nuuskan myynti, markkinointi ja mainonta on laissa kiellettyä EU-alueella muualla kuin Ruotsissa. Ja sinä kysyit juuri markkinoinnista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264