ottaa oppilaat kyytiin kennessään kouluun, tämmöisillä kaatosateilla! On kurjaa kun vanempien pitää lähtä viemään omalla kustannuksella, vaikka koulun pitäisi olla ilmainen. Opettajn kyytiin mahtuu neljä lasta ainakin kauempaa tulevat. Kurjaa kun on liti märkä tai vanhempien aamu katkeaa.
Kun sama matka kuitenkin on niin ihan hyvin opet voisi hakeea ja palauttaa lapset, muutenkin on yli suuret palkat ja lyhyet pivä, ei ryö rasita vaikka palkka on ylimitoitettu.
Opet hakemaan oppilaat ja palauttamaan, se voisi kulu myös opettajn työnkuvaan.
KANNATETAAN!! (meitä on 203 vanhempaa jotka halusi näin,) naapurit ja koulukaverien äiditj isät.
Minusta opettajat voisivat
8
93
Vastaukset
- Äiskänkkäränkkä 16
Miten ihmeessä olet jo aamupäivällä niin päissäsi, ettei tekstissäsi ole sen enempää oikeinkirjoituksen kuin järjenjuoksunkaan kannalta yhtään mitään tolkkua?
Todellisuudessahan asia on niin, että vanhempien kuuluisi maksaa opettajien työmatkat vaikka taksilla, kun opettajat vuodesta toiseen yrittävät pienellä palkalla kasvattaa kaltaistesi vanhempien lapsosista edes jotenkuten yhteiskuntakelpoisia. - volvo-isä
Minä taas en ikinä laskidi opettajan corollan kyytiin lapdiani.
- :-DDD
Sinulla tuli pari kirjoitusvirhettä:
Minä taas(D) en ikinä las(D)kidi opettajan corollan kyytiin lapdiani.
Nimimerkkisi pitäisi tietysti olla "Volvo-idä" - volvo-idä
:-DDD kirjoitti:
Sinulla tuli pari kirjoitusvirhettä:
Minä taas(D) en ikinä las(D)kidi opettajan corollan kyytiin lapdiani.
Nimimerkkisi pitäisi tietysti olla "Volvo-idä"...että olen kerran jod toidenkin kirvannut sitä, että d ja d ovat vierekkäin kodketudnäyttöpuhelimeddani.
- naurava äitikkä
hehheee.. tää oli hyvä...!!!
- aatelkaapa tätä
Nii...Mikäs se on opettajilla istua kuivassa ja lämpimässä autossa, kun samaan aikaan tuhannet koululaiset saavat sateella kastua. Talvella mennään taas kovissa pakkasissa kouluun polkupyörällä.
- Sivusta seurannut
Kannattaa varmaan tutustua ilmaisen koulukuljetuksen perus"pykäliin". Opettajat eivät saa kuljettaa oppilaita. Se homma kuuluu huoltajille, linja-autoille ja takseille. Taksessakin pitää olla alkomittarit. Googletelkaa vaikkapa koulukuljetusopas ja tehkää sen jälkeen järkevämpiä keskustelunaloituksia.
- Ammattikasvattaja
Kannattaisi jättää jotkut ketjut ihan vastaamatta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029