Kirjoitinkin jo yhteen vanhaan ketjuun tuossa mutta en tiiä onko siellä enää kävijöitä joten laitoin sitten uuden.
Hei vaan kaikille samaa asiaa tutkiville!
Minua suuresti kiinnostaa ottaa selvää siitä kuinka palauttaa muistot entisistä elämistä mieleeni. Haluasin palavasti tietää mikä olen ollut mistä olen tullu ja miksi olen täällä?
Ensinnäkin palan halusta päästä Roomaan joka on ollut joskus suuri ja mahtava valtakunta. Vaikkakin se että pidän Rooman historiasta olen lukenut siitä todella paljon ja se kasvattaa paloa vaan enemmän.
Mutta sitte myös katsottuani nyt sarjan Spartacus... Siinä on sitä jtn joka minut on saanut ajattelemaan että olisinko voinut entisessä elämässäni olla jotakin niihin vuosilukuihin liittyvää.. Miten voisin mitata elämäni tällä maapallolla? Niinkö luin aiemmin tuolta että joku on mitannut elämänsä määrän varvulla kuinka se on mahdollista? Ja että miten palauttaa muistot...
Tämä on kiinnostavin aihe ollut minun elämässäni jo 5v tähän mennessä.. Aina kun nään Roomaan tai sen tapahtumiin jtn liittyvää tulee puristava tunne että haluan nähdä mitä silloin on tapahtunut... Toki haluaisin nähdä paljon muutakin mutta jospa se olisi sitten tuolla kuolemanjälkeisessä..
Kertokaa ihimiset kuinka voin etsiä itseäni tältä maapallolta?
Kiitos teille!
Entinen elämä.
kummistuttaja
1
105
Vastaukset
- elät vain kolmesti?
Tietoisesti et kai mitenkään?
Shanti Devin tapaiset erikoistapaukset, joissa muistetaan edellinen elämä, tai saadaan yhteys kollektiiviin(ihminen ei ole kuin tietoisuudelle keino kokea) ovat hyvin harvinaisia.
Systeemi ilmeisesti joidenkin kohdalla tilltaa ja syntyy turva-aukko, jolloin ihmiseen virtaa muistoja tietoisuuden kokemuksista muissa "kuorissa"?
Hypnoosikaan harvoin tuo muuta kuin ihmisen mielikuvituksen ja sen luomat kuvitelmat esiin mm. menneistä elämistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778