Kysyisin teiltä tietäväisemmiltä.
Olen pitkään miettinyt haluavani lapsia ja pitänyt adoptiota ihan varteen otettavana vaihtoehtona. Maailmassa lapsia jotka tarvitsevat rakastavan kodin.
Onko yksinelävänä naisena mahdollista adoptoida?
Onko kotimaan adoptoinnissa eroja ulkomaan adoptioon liittyen?
Sinkku ja adoptio
2
487
Vastaukset 2
- ado-äiti
Hei!
Kyllä voi yksinäinen nainen adoptoida lapsen. Kannattaa katsoa Pelastakaa Lapsien, Helsingin kaupungin ja Interpedian sivuille, sieltä löytyy tietoa. Jokaisella kontaktimaalla on omat kriteerinsä hakijoille, ja toisista maista yksinhakijat saavat lapsia, toisista ei. Useimmiten on erityitarpeisista lapsista kyse. Prosessi on tällä hetkellä pitkä, ja yksinhakijoilla vielä pidempi, kannattaa lähteä ajoissa liikkeelle.
Kotimaan adoptioon hyväksytään käsittääkseni pariskunnat, ainakin näin on ollut aiemmin. Ja tuskin on muuttunutkaan, kun heilläkin on jo pitkät odotusajat. - onnea matkaan
Pane vain töpinäksi, kyllä sinä lapsen saat. Olen lukenut monista suomalaista sinkkuäideistä adoption kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561132
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281054Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44923- 42795
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49737- 62718
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?69617- 37609
- 76597
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585