Sinkku vailla perhettä

SingleandHappy

Olen pienen ikäni kaivannut lapsia elämääni. Valitettavasti sopivaa puolisoa ei ole löytynyt, enkä jaksa uskoa löytäväni sopivaa miestä. Enkä välitä, pärjään hyvin itseksekseni.

Miten on, onko minulla, 26 vuotiaalla, mahdollisuus päästä hedelmöityshoitoihin?
Vai onko siihen jotain vaatimuksia?

6

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SingleandHappy

      "Minun kanssini voit perustaa perheen?"

      "Vai teet raskaaksi? "

      Olen ennemmin yksin, tuollainen tarjous ei kiehdo.

    • Kysy klinikoilta

      Kyllä voit päästä hoitoihin yksityiselle, jos saat lapsettomuusklinikan käyttämältä psykologilta puoltavan lausunnon ja jos lääkäri pitää sinua sopivana hoitoihin. En tiedä, kuinka usein esim. psykologit hylkäävät jonkun hoidoista, mutta voi olla että sinua kehotetaan vielä miettimään jonkin aikaa. Jotkut klinikat eivät tahdo sinkkuasiakkaita.

      Hoidot maksetaan itse ja terve sinkku ei saa niistä Kela-korvausta.

    • Yksinäinen Mies

      Yksinäinen mies haluaisi lapsen mutta sopivaa naista ei ole löytynyt.

      Mitähän kautta järjestyisi lapsen hankinta eli tarvittaisiin nainen synnyttämään lapsi ilman sen kummempia tunnesiteitä.

      Onnistuukohan Suomessa julkisella sektorilla tai yksityispuolella?

      • Voipi olla

    • Itsellinen äiti

      Varaa ihmeessä aika klinikalle, kyllä oikeastaan kaikki klinikat hoitavat myös itsllkseksi äidiksi aikovia. Ehkä saat hieman kommenttia iästäsi ja sinun valintasi varmuutta kysellään moneen kertaan, mutta enpä usko, että psykologi varsinaisesti ketään kieltää saamasta hoitoja. Itse oli 29, kun klinikalle ensi käynnille menin ja 30 kun ihana lapsukaiseni syntyi :)

      • Ihmettelenpä

        Jos psykologi ei kiellä keltään hoitoja, niin mikä pointti on silloin pakollisessa psykologin lausunnossa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe