Deturin määrittelemätön majoitus

Zamuli1988

Olen varannut matkan deturilta 7.9-21.9 määrittelemättömään hotelliin.. Olisi kiva kuulla kokemuksia missä hotellit ovat sijainneet, oletteko joutuneet vaihtamaan kesken loman jne. :) olen käynyt marmariksessa monesti mutta ekaa kertaa otin kyseisen määrittelemättömän matkan..

4

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Derya.

Tulin takaisin eilen sunnuntaina. Hotellina oli kulahtanut Glory. Mutta monila myös Turan ja Maxwell Anatolia. Lisäksi oppaat tarjosivat lentokentällä mahdollisuutta lähteä Bodrumiin kunnon hotelliin ja ehdottomasti ilman hotellinvaihtoja viikon aikana!

Kerropa miten sinulle kävi. Turaniin sijoitetut joutuivat vaihtamaan viimeisen yön Gloryyn, Maxwellilaiset saivat pitää huoneen iltaan saakka maksutta, me Gloryssa maksoimme 50 liiraa extraa huoneesta.

Eli kaikki on mahdollista!

• shoinjan1

Meillä oli määrittelemätön 31.8-7.9. Bodrumissa saimme tietää että majoitus on Anatoliassa. Viimeiseksi yöksi olisi pitänyt vaihtaa majoitusta, sillä kerralla Turaniin. Heti aamulla lähdimme kyselemään rantahotelleista huonetta ja sellainen löytyi. (kohtuuhinta, merinäköala ja aamiainen). Ei ollut Deturin listalla tämä hotelli. (Palm Beach). Toivottavasti saitte hyvän majoituksen.

• eikiitoseikiitos

Muutaman kerran on tullut oltua glooryssä, aina deturin määrittelemättömällä. Ei enää sinne, työntekijät limasia nuoleskelijoita, rahan perässä!

• Petteri Pekkarinen

Syyskuun alussa kans viikko Deturin reissulla. Gloryssa. Kulahtanuthan se vähän on mutta menetteli. Sattui olemaan parveke altaan yläpuolella. Altaallakin viihdyttiin vaikka pieni olikin. Tosi on että baarin heput aika tunkeilevia ja happamia. Rantaanhan siitä onneks kans on aika lyhyt matka. Viimiseks yöks meidät vaihdettiin Turaniin josta kyllä tykkäsimme paljon. Overall......Detur on aivan liian aliarvostettu, oppaat on loistavia. Erityiskiitos Jennalle!!

T: Petteri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7332
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37