ajattelin alottaa rs07 uudestaan ja kyselisin, että onko siellä vielä pelaajia ja miten economy on muuttunut?
onko rs07 kuollut?
10
349
Vastaukset
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- jhyjhyyj
No economy ei paljon ole muuttunut, botteja vieläkin on (enemmän kuin pari kk sit).
Itse aloitin uudestaan ja aion kuukauden katsoa miten jaksaa pelata. Ikävä kyllä suurin osa on lopettanut kun ei oikein oe tekemistä MUTTA jos saadaan God Wars Dungeon ja PVP world ehkä se nousee taas :)- Einäin
PVP world? Voi suksi ny vittuhun, PVP worldit and se trade limit sunmuut paskat pilas runen silloo vuosia sitte!
- rs7 not gord
RuneScape 3 on mun mielestä parempi, miksei sitä muka voi pelata?
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- Kyllä
On
- adsgegwqweg
- ei.
ei.
- rs07onparas
Rs07 KYLLÄ! Economy on hyvä, JA NE LUKUISAT YSTÄVÄLLISET PELAAJAT!! aika paljon pelaajia ei voi muuta sanoa kun että MAHTAVA!
- paska.
paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711742
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402445
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152374Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut341983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471929Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71627- 341570