Ostin radioohjattavan fentin etukuormaajalla. komia laite. onko kukaan tehnyt oma valmiste kärryä tai perälevyä traktoriin. kaikin puolin hieno laite ajella. Laitan linkin mistä omani ostin.
http://www.lelushoppi.fi/tuotteet.html?id=212/5466
RC traktori fendt etukuormaajalla
5
406
Vastaukset
- valmetman
miten toimii ja nouseeko taka nostolaite
- Video kamera kyytiin
Jos siihen asentaisi vielä videokameran, niin saisi hyvää videokuvaa, kuin olisi itse kyydissä.
Jos haluaa vielä enemmän fiilistellä, niin jos siihen saisi asennettua FPV langattoman kameran ja itsellä olisi FPV lasit päässä, niin saisi samanlaisen hienon tunnelman, kuin ajaisi itse traktorilla.
Rc autoon olen ajatellut hankkia FPV laitteet ja jos kantomatkan saisi kilometrin luokkaa, niin voisi ajella näköpiirin ulkopuolelle, mutta täytyisi olla kyllä tarkkana, jos tien ylittää, ettei satu oikea auto juuri silloin tulemaan ja ajamaan rc auton päälle, jolloin harmittais todella.
Mutta varmaan hienon tuntuista ja vauhdin tuntua, kun jos rc autolla ajaa vaikka 40 km/h, kun näkymä on kuitenkin lähes maanpinnan tasolla.- RC- autoilija
"Rc autoon olen ajatellut hankkia FPV laitteet ja jos kantomatkan saisi kilometrin luokkaa, niin voisi ajella näköpiirin ulkopuolelle, mutta täytyisi olla kyllä tarkkana, jos tien ylittää, ettei satu oikea auto juuri silloin tulemaan ja ajamaan rc auton päälle, jolloin harmittais todella."
No johan on hurjat suunnitelmat.. Mites sä saat radio-ohjaukseen tollasen kantaman ja mitä järkee tossa edes on? Johan joku reilu 100 metrin kantama riittää hyvin näille laitteille ja kyllä olisi kamera ihan tarpeen jo..
- Määki haluun
Voi hitsi Mulla on yksi sikun vanhempi fendt malli ja siihen kärry ja karhotin , mutta en ole pitkään aikaan sillä ajanut kun sen kaukoohjan on paskana ja se on jo kerran vaihdettu ku siinä oli jotain vikaa tarvii varmaa hommaa uus ja ny pari päivää sitte tuli kauhee halu ostaa toi etukuomaaja fendt veljelle vois hommata jonh deeren ni ei tuu tappelua ja mulla on synttärit ens viikolla saan varmaan fendtin
- fend
Fentti on toiminut hyvin. ja on takanostolaitteet. niihin tein perälevyn. joka siis nousee ja laskee. ja tein myös peräkärryn siinä tosin ei ole kippiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346