mä en yhtään tiiä onks tää jo ennestään jossain sivulla yms. Siis tää arvoitus: koira juoksee rannalla, koira juoksee kadulla, koiran nimi on sanottu. Mikä on koiran nimi??
vastatkaa onko....
ootko kuullut ennen??
14
92
Vastaukset
Sanottu?
- apuatarvitsevainen
On oikein, mut siis kysyin ootko lukenut/kuullut ennen??
- -__-
No eipä ollu yhtää vaikee -_-
Täs uus
Vanha mies istui kannolla. Kuinka vanha mies oli?- apuatarvitsevainen
Kukaan ei ole vastannut kysymykseeni, että onko lukenut/kuullut ton mun arvoituksen .........
- -__-
apuatarvitsevainen kirjoitti:
Kukaan ei ole vastannut kysymykseeni, että onko lukenut/kuullut ton mun arvoituksen .........
No mä en ole kuullut.
apuatarvitsevainen kirjoitti:
En ollu kuullu :)
"Vanha mies istui kannolla. Kuinka vanha mies oli?" V: hän oli istuen
Sen koiran nimi on Sanottu :) Sehän sanottii vimpossa lauseessa xD
1-11-21-1211-111221-312211... Miten sarja jatkuu?
kettu98 kirjoitti:
En tiie :o Miten?
Seuraava on 13112221, mutta tepä ette tiedäkään, mikä tulee sen jälkeen... :P Yrittäkääpä miettiä... ;)
jokutyyppi19 kirjoitti:
Seuraava on 13112221, mutta tepä ette tiedäkään, mikä tulee sen jälkeen... :P Yrittäkääpä miettiä... ;)
1113213211?
- vatukka
en ollut kuullut tota aloittajan juttuu ennen, mut tyhmäkin ratkaisee sen vaivatta :) liian helppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184