Vika ja diagnoosi, ja ihan kavereiden kanssa päissämme näin tuumattu. Ilmenee a) "rasvainen" kerros laseissa b) tunkkainen tms haju kun kääntää lämmöt täysille, c) ikkunat huurtuu kun puhaltaa lämmintä sateella mutta kylmää puhaltamalle tuppaa lasit aukeamaan (sisäkierto toimii) ja d) syylärinestettä häviää eikä vikaa ole muualta löytynyt muun huollon yhteydessä tarkastellessa.
Auto on renault clio -99.
Pitääkö avata koko kojelauta jos kennon vaihtaa ja jos vaihtaa kannattaako vaihtaa suodatin ja tuulettimen moottori samalla tai jotain muuta (näin joku suositteli toiselle automerkille)?
Muita vinkkejä?
Syylärineste vuotaa... sisätilalämmittimen kennosta
Syylärisawuaa
1
200
Vastaukset
Mikäli puhaltimen moottorin laakerit ovat hyvät, niin sitä tuskin tarvinee vaihtaa. Monissa malleissa joutuu irroittamaan kojelaudan, onpa joissakin malleissa kennon putket irroitettava konehuoneen puolelta. Raitisilmasuodatin kannattaa vaihtaa varsinkin jos se on kostea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480