Lamborghini vs ferrari

Lamborghini

Joo tiedän että tämä asia ei kuulu tänne tulin siksi tänne kun täällä näyttää käyvän paljon väkeä.Eli haluaisin tietää kumpi noista on parempi?.Lamborghini vai paska ferrari.Minusta parempi on selväsi Lamborghini.

19

238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalleins

      Ferrari voittaa katoppa 430 scuderia

    • Lambo on kivempi

      Millä tavalla parempi? Specseiltään? Ulkonäöltään? Mun mielipide?

    • oihhhhhhhhhhh

      En tiiä mut jos joskus voitan lotossa ensiksi ostan sellaisen lamborghinin ja ajelen ympäri suomea. Sellaisen matalan kaksiovisen miksikä niitä nyt kutsutaan...

      • MitäänEnTiiäMut

        Lamboja ei muita oikeen olekkaan kun matalia ja 2-ovisia ;D mut tarkotit varmaa Murcielagoo, Gallardoo tai (mun lempi-lamboa) Aventadoria. Kaikkii noit oon nähny ja Aventadorin muotoilu on kyl uskomattoman kaunista katsottavaa. Ferrarin FFX:n ja Enzon oon nähny livenä mut ne on jotenki vähä pliisuja vaikka onki törkeen kalleita jne. Mut sit taas jos Lotossa voitan niin rahat kyllä uppoaa johonkin mikä peittoaa Ferrarit ja Lambot mennentullen eli matkustan joko Italiaan Paganin tehtaalle tai etelä-Ruotsiin tilaamaan maailman ehkä parasta laatua ja pelkkää käsityötä olevan Koenigsegg Agera R:n. Siinä sulle pohdittavaa, alottelija


      • amatööri
        MitäänEnTiiäMut kirjoitti:

        Lamboja ei muita oikeen olekkaan kun matalia ja 2-ovisia ;D mut tarkotit varmaa Murcielagoo, Gallardoo tai (mun lempi-lamboa) Aventadoria. Kaikkii noit oon nähny ja Aventadorin muotoilu on kyl uskomattoman kaunista katsottavaa. Ferrarin FFX:n ja Enzon oon nähny livenä mut ne on jotenki vähä pliisuja vaikka onki törkeen kalleita jne. Mut sit taas jos Lotossa voitan niin rahat kyllä uppoaa johonkin mikä peittoaa Ferrarit ja Lambot mennentullen eli matkustan joko Italiaan Paganin tehtaalle tai etelä-Ruotsiin tilaamaan maailman ehkä parasta laatua ja pelkkää käsityötä olevan Koenigsegg Agera R:n. Siinä sulle pohdittavaa, alottelija

        Tykkäät siis sähkömopoista? Hennessey venom gt olis sit jo edes auto


      • Joopa..
        amatööri kirjoitti:

        Tykkäät siis sähkömopoista? Hennessey venom gt olis sit jo edes auto

        Hennessey Venom GT on venytetty Lotus mihin on lyöty vaa iso jenkkikone perälle.. Voittaahan se Ageran kiihdytyksessä mut häviää tosi paljon ulkonäössä ja laadussa vähä kaikessa muussakin!


    • Tämmönen viha-rakkaustarina..

    • Valintani on

      Mercedes-Benz SLS AMG. Myös kumpi tahansa Fiatin superautoista käy. Niin ja onha myös Maserati olemassa.

      • lambo★bentley

        Jos ferrarista tai lambosta pitää valitaa niin lambo tietysti ja hienoin lambo mielestäni on miura. Mutta jos kaikki auto merkit otetaa huomioon niin Bentley on paras autojen kunkku, oikea mestari näyte.


    • 95amis

      Tätä tappelua.. :D Kun kellää ei oo tällä palstalla varmaa kokemusta moisista vehkeistä{eli kaikki perustuu ulkonäköön ja joku on voinu ehkä vähä jopa specsejä vertailla :p}.. SKODA 120:sen ostat perkele nii pääset pitkälle suomen nopeusrajotuksil.

    • Ladaman

      Lamborghini vs ferrari?=Lada.

      • amygould

        lamborghini:)


    • JuukelisPuukelis

      Miksi ei muka kuulu tänne? Nuorien rakkaus autoja kohtaan?

    • Veyron SS

      Itse ostaisin maailman nopeimman auton, Bugatti Veyron Super Sportin :)

    • Noble 458

      Ite ostaisin kaikista Noble M600 mutta FERRAISTA TAI LABOSTA Ferrari 458 italian

      • Vaikee valita

        Jos ois mahis ostaa mikä/mitkä autot hyvänsä täl hetkel (siis täyttä utopiaa) ni täs ois jotai mu vaihtoehtoi: Kauppakassiks joko BMW M3 GTS (E92) tai legendaarinen Nissan Skyline GTR R34 tai vaik molemmat (molemmat vaatis kyl pientä tuunausta ja virittelyä). Sit maastoautoks Ford SVT F-150 Raptor. Luksusautoks/Grand Toureriks joku... no ei oo kyl erityist suosikkii sielt. Mut sit se suoerauto. Nopeimmist ( 400 km/h) ottasin varmaa Koenigsegg Agera R:n. Kisavehkeeks varmaa Pagani Zonda R:n tai Ferrari FXX:n (vaik molemmat). Äänten perusteella ottaisin Mercedes SLR Mclaren 722 Editionin ja Aston Martin One-77:n. Muskeleist varmaa Ford Shelby GT500 Super Snaken... Vittu tätä listaa vois jatkaa loputtomiin, mut ajatelkaa tollast autotallii. :D Slurp Slurp. Ja ehkä Ferrarin ja Lamborghinin välilt valittisin Ferrarin äänien ja FXX:n takia.
        Vähä venähti tää viesti ku rupesin haaveilee. Takaisin maan pinnalle siis.


    • Anonyymi

      Ferrari on sairaasti parempi kuin lambo.

      • Anonyymi

        Niin on


    • Anonyymi

      FERRARI ON PARAS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe