Joo tiedän että tämä asia ei kuulu tänne tulin siksi tänne kun täällä näyttää käyvän paljon väkeä.Eli haluaisin tietää kumpi noista on parempi?.Lamborghini vai paska ferrari.Minusta parempi on selväsi Lamborghini.
Lamborghini vs ferrari
19
280
Vastaukset
- Kalleins
Ferrari voittaa katoppa 430 scuderia
- Lambo on kivempi
Millä tavalla parempi? Specseiltään? Ulkonäöltään? Mun mielipide?
- oihhhhhhhhhhh
En tiiä mut jos joskus voitan lotossa ensiksi ostan sellaisen lamborghinin ja ajelen ympäri suomea. Sellaisen matalan kaksiovisen miksikä niitä nyt kutsutaan...
- MitäänEnTiiäMut
Lamboja ei muita oikeen olekkaan kun matalia ja 2-ovisia ;D mut tarkotit varmaa Murcielagoo, Gallardoo tai (mun lempi-lamboa) Aventadoria. Kaikkii noit oon nähny ja Aventadorin muotoilu on kyl uskomattoman kaunista katsottavaa. Ferrarin FFX:n ja Enzon oon nähny livenä mut ne on jotenki vähä pliisuja vaikka onki törkeen kalleita jne. Mut sit taas jos Lotossa voitan niin rahat kyllä uppoaa johonkin mikä peittoaa Ferrarit ja Lambot mennentullen eli matkustan joko Italiaan Paganin tehtaalle tai etelä-Ruotsiin tilaamaan maailman ehkä parasta laatua ja pelkkää käsityötä olevan Koenigsegg Agera R:n. Siinä sulle pohdittavaa, alottelija
- amatööri
MitäänEnTiiäMut kirjoitti:
Lamboja ei muita oikeen olekkaan kun matalia ja 2-ovisia ;D mut tarkotit varmaa Murcielagoo, Gallardoo tai (mun lempi-lamboa) Aventadoria. Kaikkii noit oon nähny ja Aventadorin muotoilu on kyl uskomattoman kaunista katsottavaa. Ferrarin FFX:n ja Enzon oon nähny livenä mut ne on jotenki vähä pliisuja vaikka onki törkeen kalleita jne. Mut sit taas jos Lotossa voitan niin rahat kyllä uppoaa johonkin mikä peittoaa Ferrarit ja Lambot mennentullen eli matkustan joko Italiaan Paganin tehtaalle tai etelä-Ruotsiin tilaamaan maailman ehkä parasta laatua ja pelkkää käsityötä olevan Koenigsegg Agera R:n. Siinä sulle pohdittavaa, alottelija
Tykkäät siis sähkömopoista? Hennessey venom gt olis sit jo edes auto
- Joopa..
amatööri kirjoitti:
Tykkäät siis sähkömopoista? Hennessey venom gt olis sit jo edes auto
Hennessey Venom GT on venytetty Lotus mihin on lyöty vaa iso jenkkikone perälle.. Voittaahan se Ageran kiihdytyksessä mut häviää tosi paljon ulkonäössä ja laadussa vähä kaikessa muussakin!
Tämmönen viha-rakkaustarina..
- Valintani on
Mercedes-Benz SLS AMG. Myös kumpi tahansa Fiatin superautoista käy. Niin ja onha myös Maserati olemassa.
- lambo★bentley
Jos ferrarista tai lambosta pitää valitaa niin lambo tietysti ja hienoin lambo mielestäni on miura. Mutta jos kaikki auto merkit otetaa huomioon niin Bentley on paras autojen kunkku, oikea mestari näyte.
- 95amis
Tätä tappelua.. :D Kun kellää ei oo tällä palstalla varmaa kokemusta moisista vehkeistä{eli kaikki perustuu ulkonäköön ja joku on voinu ehkä vähä jopa specsejä vertailla :p}.. SKODA 120:sen ostat perkele nii pääset pitkälle suomen nopeusrajotuksil.
- Ladaman
Lamborghini vs ferrari?=Lada.
- amygould
lamborghini:)
- JuukelisPuukelis
Miksi ei muka kuulu tänne? Nuorien rakkaus autoja kohtaan?
- Veyron SS
Itse ostaisin maailman nopeimman auton, Bugatti Veyron Super Sportin :)
- Noble 458
Ite ostaisin kaikista Noble M600 mutta FERRAISTA TAI LABOSTA Ferrari 458 italian
- Vaikee valita
Jos ois mahis ostaa mikä/mitkä autot hyvänsä täl hetkel (siis täyttä utopiaa) ni täs ois jotai mu vaihtoehtoi: Kauppakassiks joko BMW M3 GTS (E92) tai legendaarinen Nissan Skyline GTR R34 tai vaik molemmat (molemmat vaatis kyl pientä tuunausta ja virittelyä). Sit maastoautoks Ford SVT F-150 Raptor. Luksusautoks/Grand Toureriks joku... no ei oo kyl erityist suosikkii sielt. Mut sit se suoerauto. Nopeimmist ( 400 km/h) ottasin varmaa Koenigsegg Agera R:n. Kisavehkeeks varmaa Pagani Zonda R:n tai Ferrari FXX:n (vaik molemmat). Äänten perusteella ottaisin Mercedes SLR Mclaren 722 Editionin ja Aston Martin One-77:n. Muskeleist varmaa Ford Shelby GT500 Super Snaken... Vittu tätä listaa vois jatkaa loputtomiin, mut ajatelkaa tollast autotallii. :D Slurp Slurp. Ja ehkä Ferrarin ja Lamborghinin välilt valittisin Ferrarin äänien ja FXX:n takia.
Vähä venähti tää viesti ku rupesin haaveilee. Takaisin maan pinnalle siis.
- Anonyymi
Ferrari on sairaasti parempi kuin lambo.
- Anonyymi
Niin on
- Anonyymi
FERRARI ON PARAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875