Hei. Olen 24-vuotias nainen. 170cm pitkä ja hoikka.
Etsin jonkinlaisia amatöörimallin hommia. Olen ollut kuvattavana viidesti aiemmin ja aloitan pian mainosmallina.
Palkkatoiveena 200-300€ per kuvaukset tai matkakulut ja otetut kuvat myös omaan käyttööni. [email protected]
Amatöörimallille töitä
8
206
Vastaukset
- Valokuvaaja66
Ainahan toivoa saa mutta ei kukaan valokuvaaja maksa 200-300 Eur palkkiota ja anna kuvia vielä kaupanpäälle.
- malliksi2
Kyllä on maksanut 300€ matkakulut kuvat parhaimmillaan :)
- Valokuvaaja66
Missä niitä 300 Eur kuvia voi käydä katsomassa ?
- mievaatääl
Juu miulla sama, bruttona 300€, matkakulut ja kuvat omaan käyttöön. Toki on sitte näitä "malleja", jotka hakee vaan kokemusta, kuvaaja lisää kuvia portfolioonsa ja yhessä sopivat että kumpainenkin saa kuvat, muttei rahallista korvausta =)
- malliksi2
En minä täällä ala mainostamaan. Freelancer ym. kuvaajat maksavat pääsääntöisesti jtn 100€-200€ väliltä.. n. 120€-180€ luokkaa .. kuvien oikeuksista sitten jo päälle parisataa ellei ole sovittu, että kuvat tulevat molempien vapaaseen käyttöön. Yleensä nämä isommat lehdet maksaa tuon 300€ mutta siitäkin menee vielä verot pois.
Nämä ovat vain minun kokemukseni ja paljon ei kokemusta ole vielä karttunut :)- tietäväinen
kyllähän kunnon ammattilainen kuvaaja VELOITTAA eli laskuttaa työstään 300-600 euroa per kuvauskeikka ja silloin tulee kyl sen rahan arvoiset kuvatkin ja kaikki paperit sopimukset jne tehdään viimeisen päälle ei kyllä kukaan varteenotettava kuvaaja nyt mitään ilmaiseksikaan rupea tekemään saatika sit maksamaan siitä "ilosta" että saa tehdä työtänsä..
- Valokuvaaja66
Valokuvaajan ei tarvitse maksaa kuvien oikeuksista senttiäkään, kuvaaja saa tehdä kuvilla mitä haluaa.
Mallilla ei ole mitään oikeuksia kuviin ellei valokuvaaja niitä erikseen anna. - rahaa on kuin roskaa
Valokuvaaja66 kirjoitti:
Valokuvaajan ei tarvitse maksaa kuvien oikeuksista senttiäkään, kuvaaja saa tehdä kuvilla mitä haluaa.
Mallilla ei ole mitään oikeuksia kuviin ellei valokuvaaja niitä erikseen anna.mä maksan 500e kuvista sun kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958