Eli HP:N vanha pokkarikamerani laturi on hukassa, mutta en tiedä minne suuntaan ostamaan uutta laturia - asialla on kiirus enkä ehdin saamaan laturia matkalle, jos tilaan sen verkkokaupasta! Asun Jyväskylässä ja toivon, että kaupungista löytyy - vaan tuleeko lisäosana kalliiksi?
Anttilasta -saako? vai kameraliike?
KIITOS!
Mistä uusi laturi?
4
107
Vastaukset
Jos kamerasi on kuten sanot "vanha" niin satasella saat samaa laatua tai paremman jossa on takuu. Suosittelen. Asun perin kaukana J-kylästä joten en tunne paikallisia olosuhteita. Veikkaan kuitenkin, ettei löydy lähikaupasta. AA paristoilla toimiva on siten turvallinen vaihtoehto!
- Olkiju
Käytä Nokian kännylaturia, aina pelaa..
- Neuvo tämäkin
HP ei ollut kamerapajana parhaimmillaan ja on onneksi älynnyt luopua leikistä. Minulla on ollut vuosikymmenten mittaan montakin erilaista HP:n laitetta ja pari on käytössä edelleenkin. Niistä ei pahaa sanaa, mutta HP-kameraa olen välttänyt visusti hankkimasta.
Jos onnistut jostakin alkuperäisen laturin kameraasi löytämään, niin sen hinnalla saat varmastikin uuden, toisenmerkkisen kameran latureineen päivineen.- Neuvo tämäkin
>Jos onnistut jostakin alkuperäisen laturin kameraasi löytämään,
>niin sen hinnalla saat varmastikin uuden, toisenmerkkisen
>kameran latureineen päivineen.
Piti kirjoittamani:
Jos onnistut jostakin alkuperäisen laturin kameraasi löytämään, niin sen hinnalla saat varmastikin uuden, toisenmerkkisen JA PAREMMAN kameran latureineen päivineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755