Yleisurheilun MM

Ylen lähetyksissä vie juokusulajien alkuerät voiton kenttälajien finaaleista.
Kesken kenttälajien finaalien siirretään lähetys aina juoksuihin.
Luulisi juoksuista riittävän sen pelkän finaalin näyttäminen.

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jock jock

      Säästä paukkusi junkaamiseen.

    • Miten BBC

      tai Sveriges TV esittää samat kilpailut? Onko j-pennasella tietoa? Entäpä miten kisat näytetään Ranskassa tai Italiassa? Itävallan tv:ssä? Venäjällä on j-pennaselle mieluisampi tapa esittää kenttälajien finaalit ja juoksulajien välierät?

      • muokkaamalla mieltä

        Pennanen on suomalainen. 99% haluaa seurata noista vaihtoehdoista keihään karsintaa. Pennanen on oikeassa.

        Sinulla on taas huono itsetunto ja tarvitset italialaisen mielipiteen ennenkuin omaa mielihaluasi punnitset


      • Pennanen on
        muokkaamalla mieltä kirjoitti:

        Pennanen on suomalainen. 99% haluaa seurata noista vaihtoehdoista keihään karsintaa. Pennanen on oikeassa.

        Sinulla on taas huono itsetunto ja tarvitset italialaisen mielipiteen ennenkuin omaa mielihaluasi punnitset

        Tyypillinen kainuulainen jankuttaja jolle mikään ei koskaan ole hyvin. Yle on laadukkaasti toteuttanut kisalähetykset valtavalla panostuksella, ottaen huomioon että suomalaisia urheilioita on vain kymmenen, eikä heidän tasokaan ole kummoinen.


      • Niin muuten,
        Pennanen on kirjoitti:

        Tyypillinen kainuulainen jankuttaja jolle mikään ei koskaan ole hyvin. Yle on laadukkaasti toteuttanut kisalähetykset valtavalla panostuksella, ottaen huomioon että suomalaisia urheilioita on vain kymmenen, eikä heidän tasokaan ole kummoinen.

        miten se on tuon kuvamateriaalin(Ja ohjauksen) kanssa, ostomaterilaalia vai onko kaikki Ylen oman väen kuvaamaa? Siitä riippuu paljon miten on suora lähetys pätkitty.
        En viitsi tällä kertaa itse ruveta googlettamaan, ajattelin josko joku tietäisi ihan aikuisten oikeesti?


      • Senkin höpönassu,
        muokkaamalla mieltä kirjoitti:

        Pennanen on suomalainen. 99% haluaa seurata noista vaihtoehdoista keihään karsintaa. Pennanen on oikeassa.

        Sinulla on taas huono itsetunto ja tarvitset italialaisen mielipiteen ennenkuin omaa mielihaluasi punnitset

        itselläs on heikko itsetunto. Ei kysytty Italialaisten mielipidettä vaan j-pennasen mielipidettä. Arvuuteltiin tietääkö j-pennanen miten kisat on kuvattu muissa maissa.
        Mutta anyway, tervetuloa länteen Andrei.


    • antijunkkaji

      pennanen.. ei kisoja kattoessa saa junkata!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe