Tytöt poikien puolella uimahallissa

Mitä mieltä ootte

Kuis on häiritseekö teitä ku uimahallissa on välillä aika vanhojakin "lapsia" väärän puolen suihkuissa?? Onko siellä joku ikäraja mis iässä pitää mennä jo "omalle" puolelle? Tänää oli aika nolo tilanne ku olin pikkuveljen kans uimassa ja ku oltiin suihkussa nii yllättäen pukuhuoneesta tuli isä kahden tytön kanssa joista toinen oli yllätys yllätys mun veljen luokalla! Pikkuveli on kolmosella eli vanempi tyttö oli 9-vuotias!!

Tuli muute veljelle yllättäen vähä kiire pois siitä suihkusta ;) Ittee ei nyt enää nii haitannukkaan ja oikeestaa ois iha kivaaki jäädä siihe vähä kattelee iha uteliaisuudesta mutta en kehdannu siihe jäädä sit ku veli lähti jo karkuun.. Musta se nyt ei oo enää ollenkaa kauheeta jos vaikka ollaanki väärällä puolella tai oikeestaa voi olla vähä jännääki jo tässä iässä mut ku aattelee et ois ite 9v tullu luokkakaveri saunassa vastaan nii oisin karannu varmaa itekin ;)

61

13694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+2

      ja itte oot 12?

    • 9+22

      tää on vanha keskustelu, ollu toisella palstalla jo kauan aikaa ja sitten kopsattu tänne ;)

      • aaaaaaaaa

        Niin oli, uimispalstalla. Tää on jo ainakin toinen kerta, kun sieltä kopsataan viesti tänne.


    • ei reilua

      virallisesti tuo ikäraja on vissiin seitsemän ja kyllähän siitä pidetään kiinni poikien osalta, heti nousee kauhea haloo jos vähänkin vanhempi poika on naisten puolella. Tyttöjen osalta sääntö taitaakin olla vapaampi koska olen usein nähnyt aika isojakin tyttöjä miesten puolella ja aina on ollut näillä tytöillä uikkarit päällä suohkussakin.

      Muistan kun olin 12 v ja olin justiinsa vaihtamassa vaatteita niin sinne pamahti samankokoinen tyttö isänsä kanssa. Huomattuaan minun olevan alasti tämä tyttö tuli virnuillen siihen aivan viereen tuijottamaan minua. Itse tuo tyttö meni sitten pukukaapin sisälle vaihtamaan uikkarit. Kyse ei olekkaan siitä etteivät tytöt pärjäisi yksin naisten puolella vaan tytöt haluavat tulla miesten puolelle tiirailemaan alastomia poikia kun itse pitävät aina uikkarit päällä. Ei kovin reilua toimintaa.

      • Girlygirliergirliest:D

        Näin tässä tämän vuoden keväällä, kun uimahallissa tuli naistenpuolelle 12-vuotias poika (on asunut samassa rivitalossa kuin minä!) ja itse olin myös 12 (ja oon yhä XD) mutta alkoi häiritsemään, kun samanikäinen poika tulee alastomana vastaan naistenpuolella mummonsa kanssa.


      • ei haittaa kaikkia
        Girlygirliergirliest:D kirjoitti:

        Näin tässä tämän vuoden keväällä, kun uimahallissa tuli naistenpuolelle 12-vuotias poika (on asunut samassa rivitalossa kuin minä!) ja itse olin myös 12 (ja oon yhä XD) mutta alkoi häiritsemään, kun samanikäinen poika tulee alastomana vastaan naistenpuolella mummonsa kanssa.

        jävin monesti uimassa uimarannoilla samassa rivarissa asuvien samanikäisten tyttöjen kanssa. Nuorempana uitiin kaikki alasti mutta sitten tytöt alkoivat käyttää uimapukua. Itse uin 12 vanhana heidän kanssaan alasti eikä tyttöjä häirinnyt yhtään tuo asia, joskus kutsuivat minulle tuntemattomia kavereitaan mukaan uimaan eikä niitäkään tyttöjä häirinnyt kun olin ilman uimahousuja


      • mitä ihmettä
        ei haittaa kaikkia kirjoitti:

        jävin monesti uimassa uimarannoilla samassa rivarissa asuvien samanikäisten tyttöjen kanssa. Nuorempana uitiin kaikki alasti mutta sitten tytöt alkoivat käyttää uimapukua. Itse uin 12 vanhana heidän kanssaan alasti eikä tyttöjä häirinnyt yhtään tuo asia, joskus kutsuivat minulle tuntemattomia kavereitaan mukaan uimaan eikä niitäkään tyttöjä häirinnyt kun olin ilman uimahousuja

        WTF?? Siis eikö ole yhtään hävettänyt vetää nakupellenä noin vanhana samanikäisten tyttöjen edessä??


      • 9+12
        ei haittaa kaikkia kirjoitti:

        jävin monesti uimassa uimarannoilla samassa rivarissa asuvien samanikäisten tyttöjen kanssa. Nuorempana uitiin kaikki alasti mutta sitten tytöt alkoivat käyttää uimapukua. Itse uin 12 vanhana heidän kanssaan alasti eikä tyttöjä häirinnyt yhtään tuo asia, joskus kutsuivat minulle tuntemattomia kavereitaan mukaan uimaan eikä niitäkään tyttöjä häirinnyt kun olin ilman uimahousuja

        Eheh, ootko miettinyt miksi noita tyttöjä ei asia haitannut ja miksi vielä kutsuivat kavereitaankin mukaan. Ovat pitäneet naaman peruslukemilla ehkä silloin uimassa mutta jälkeenpäin naureskelleet kun yks vetää nakupellenä tyttöjen seurassa


      • WiPuEnator

        Jos minun kohdalla kävisi noin, että tytöt tulee tiirailemaan minua kun olen alasti, niin kyllä vaadin samaa tytöiltä ja jos ei vapaaehtoisesti riisudu minun nähden, mutta tuijottaa minua, niin riisun sen vaikka väkisin sellaisen tytön.


    • miks haittais

      no ei ainakaan ittenäni haittaa, kun olin 5 luokalla leirikoulussa koululuokan kanssa niin olin yhteisuinneissa ilman uikkareita kun ne olivat jääneet kotiin. Ei haitannu yhtään olla pippeli paljaana saman luokan tyttöjen edessä

      • mikko16-

        Sattupa tässä muutama vuosi sitten kesällä. Asun maalla, istun erään ladon kynnyksellä, joka oli lähellä kulkevaa kylätietä, olin silloin 11v kaksi meidän luokan tyttöä ajoivat siitä pyörällä ohi.
        Huomasivat minut ja palasivat juttusille, kun siinä aikamme juteltiin niin ehdottivat että näyttäisin niille pippelini, minä vähän häkellyin mutta lupasin näyttää jos nekin näyttäisivät pimppinsä, joo lupasivat mentiin ladon taakse ja näytin kun niitten vuoro tuli, niin menivätkin pyörilleen ja lähtivät ajeleen.
        Turhaan huutelin perään että tehän lupasitte, vastausta ei kuulunut.
        Mitä me tästä opimme "naisten sanaan ei ole luottamista".-


    • NothingToBeShamedFor

      No antaa niitten tyttöjen katsoa jos niin paljon kiinnostaa.

      Muutaman kerran on mullaki käyny niin että siellä miesten puolella on vähän vanhempi tyttö ja kyllähä ne kovasti tiiraa ja vahtaa, mutta mitä väliä jos ei oo kerran nähny ennen munaa nii kattoopaha nyt sit oikee kunnolla.

    • onko tämä ongelma?

      Eiköhän jokainen itte tiedä, minkä ikäisenä ei enää kehtaa mennä toiselle puolelle, jos tämä joku ongelma on. Vaikka eihän siinä tosiaan mitään ihmeellistä ole, kaikilla on joko pimppi tai pippeli.

      • 15+8

        no ei tuo asia minua kyllä haittaa vaikka kylläkin hieman kummastuttaa. Olen muutaman kerran törmännyt isokokoisiin tyttöihin harhailemassa miesten puolella. Ei vissiin ollut tytöillä pukukaappia miesten puolella mutta olivat tulleet uimapuvut päällä miesten puolelle haahuilemaan. Ei ollut kyse mistään ihan pikkutytöistä kun oli jo ihan selvät rinnatkin noilla tytöillä. Eipä tuo haitannut vaikka minuakin vilkuilivat mutta jos sama tapahtuisi naisten puolella niin saisi tempun tehnyt poika varmaan ikuisen porttikiellon uimahalliin


    • HornefDevil

      Ei mulle ainakaa ragennu kukaan kun olin jotain 8v naisten puolella. Sen verran nössö olin etten ihan yksin viittiny mennä miesten puolelle. Olin silloin siskojen ja mun isoäidin kanssa menossa kohonki halliin uimaan. Mä sain tohon jopa luvan joltai naiselta joka työskenteli siinä aulan infossa. Ite en oo nähny yli 7v ihmisiä väärällä puolella varsinkaan uimapuku päällä.

    • rehflkdsfjk

      Sitten on miesten puolella vielä ne naispuoliset siivoojat, joiden katse harhailee ties missä. Kiva siinä on sitten yrittää peseytyä kun joku vanhempi eukko hinkkaa koko ajan vieressä mopilla lattiaa, vaikka se on jo ihan puhdas. Ja onhan niitä nuoriakin siivojia, jotka virnulevat ohi kävellesään ja selvästi nauttivat kun miehet menevät tilanteesta hämilleen.

      Joskus oli jossain lehdessä juttua, kuinka naisten puolella olleesta miessiivoojasta oli noussut kauhea haloo. Jostain syystä naiset saavat kuitenkin työskennellä miesten puolella.

      • eaateateate

        enpä oo ennen kuullu että joku hinkkais siellä lattioita muiden ollessa suihkussa? Eiköhän nuo hoideta sulkemisajan jälkeen?


      • -_-
        eaateateate kirjoitti:

        enpä oo ennen kuullu että joku hinkkais siellä lattioita muiden ollessa suihkussa? Eiköhän nuo hoideta sulkemisajan jälkeen?

        Et oo tainnu hirveesti käydä uimahalleissa. -_-


      • ghtr

        eikä pelkästään siivojat, yhdessä maauimalassa miesten puolella pitää vaatteet pistää pussiin joka annetaan vaatenaulakkoon joka on pukeutumistilojen vieressä. Vaatenaulakon hoitajat olivat parikymppisiä tyttöjä jotka aivan avoimesti katselivat riisuuntumista, supattelivat ja naureskelivat keskenään, kyllä vähän otti pattiin tuollainen pakkoalastomuus vastakkaisen sukupuolen edessä edessä. Aika törkeetä toimintaa uimalalta


      • ddhasuiyfgjdsfgs
        ghtr kirjoitti:

        eikä pelkästään siivojat, yhdessä maauimalassa miesten puolella pitää vaatteet pistää pussiin joka annetaan vaatenaulakkoon joka on pukeutumistilojen vieressä. Vaatenaulakon hoitajat olivat parikymppisiä tyttöjä jotka aivan avoimesti katselivat riisuuntumista, supattelivat ja naureskelivat keskenään, kyllä vähän otti pattiin tuollainen pakkoalastomuus vastakkaisen sukupuolen edessä edessä. Aika törkeetä toimintaa uimalalta

        Missä tämmöne paikka muka on? EIkös tuo ole jo melkein laitonta


      • Anonyymi
        ghtr kirjoitti:

        eikä pelkästään siivojat, yhdessä maauimalassa miesten puolella pitää vaatteet pistää pussiin joka annetaan vaatenaulakkoon joka on pukeutumistilojen vieressä. Vaatenaulakon hoitajat olivat parikymppisiä tyttöjä jotka aivan avoimesti katselivat riisuuntumista, supattelivat ja naureskelivat keskenään, kyllä vähän otti pattiin tuollainen pakkoalastomuus vastakkaisen sukupuolen edessä edessä. Aika törkeetä toimintaa uimalalta

        Meilä on silleen että jos meilä on nais opettaja niin kaikki menevät naisten puolelle myös pojat menevät naisten puolelle uimakoulussa ja jos on mies opettaja niin kaikki menevät miesten puolelle myös tytöt


    • tyttti990

      Meillä oli alaluokilla yhteiset suihkut liikunnan jälkeen. Siis niin, että tytöt kävi ensin ja pojat sitten, mutta ainahan siinä jotain näki.
      Uimahallis en oo koskaan ollu miesten puolel mut kotona oon koko ajan käyny iskän ja siskon kanssa saunas. Ei oo karvojen kasvu häirinny ketään.

    • Miten on

      Joka kerta kuin olen uimahallissa ollut on nainen ollut lattioita moppaamassa miesten puolella. Onnistuiskohan miessiivooja naisten puolelle ?

    • minätypytäällä

      Ite menin kuusvuotiaaks saakka miesten pukkariin jos ei ollut kuin isä mukana. Kerran olen nähnyt noin 12- vuotiaan pojan naisten puolella ja naiset eivät kyllä tätä poikaa hyvällä katsoneet, piilottelivat itseään. Poika lähti kyllä aika nopeaan pois kun tuli uimahallin henkilökuntaa pukkariin kyseistä poikaa häätämään

    • drsewetyu

      itse kun olin uimahallissa niin olin yksin saunassa,sitten sinne tuli noin 13-14v tyttö.. ei minua hAitannut

      • Anonyymi

        ☀👍😂


    • sssaunoja

      Olis parempikin kun osattaisiin olla enemmän ja luontevammin alasti. Suomessa saunotaan eikä saunaankaan mennä vaatteet päällä.

    • jfdiekdjufjgyyryrw

      Tästäkään ei femakot ole tehnet mitään älläkkää, heidän mielestään tasa-arvo on kai sitä että kaikki on naisilla hyvin.

    • 15v

      olin täs yks päivä uimahallis ja yhtäkkiä huomasin et siel oli mun kaverin 6-vuotias pikkusisko isänsä kans suihkussa. kävi sit kysyy multa et "miks sul on karvoja pippelissä?"... mitäköhä tuohon voi vastatakkaan.

      • karvoja, karvoja

        Kai sanoit että ne on sun hiusten juuria ja kasvaa koko kehon läpi :D


    • Viileä Venla

      Ihmettelin et eikö se mies tajunnu et se oli naisten puolella

      Vai olitko sä miesten puolella

      • ???????????????

        Kenelle edes vastaat?


    • XDDD

      Ikäraja pitäs olla kunno sellai...

    • ssssaunaan

      Mikä ikäraja? Lapsille uimahalliin vai aikuisille tänne?

    • joppepappa1963

      Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa,,, terv. joppe t

    • hyvä kysymys

      Hyvä kysymys

    • että noin

      Aikamoista soopaa täällä tulee!
      Jos lapsi on niinpieni ettei pärjää yksin niin aki se poika menee isänsä kanssa tai tyttö äitinsä kanssa uimaan,TAI sitten vie joku muu samansukupuolen luottohenkilö!
      Näin se on ollu ainaki ennen mutta onhan meitä kaikenlaisia pervoja olemassa ja kun on niitä YH äitejä niin tätistä ei saa setää kuin tekemällä HEEH!!
      Mitään tiirailua en kyllä usko että tapahtuu semmonen leikki ei ole terveellistä,ei ainakaan vanhemmille,lapset vielä ymmärrän.

    • iuiuiu

      Ja taas taa sama erkki lahettaa saman viestin uimaharrastajien palstalle ja tänne.

    • young vixen

      So what? Katselen mielelläni alastomia poikia ja esiinnyn mielelläni itse alasti.

    • Öööööööööööööö

      Mää on 15 v poika. Naisten/tyttöjen puolella on turvallisempaa kuin miesten puolella. Pelkään käydä miesten puolella ja vessoissa. Olen käyttänyt naisten puolta kun koen itseni tytöksi ja olen yhtä heikko kun naiset ja tytöt eli mul ei oo voimaa. Oon käynyt 9 luokan tyttö uinnissa.

      • Anonyymi

        Lol


    • ygigyiyfg

      Hmm jos alastomuudessa on jonkun mielestä heti jotain eroottista niin totanoin... ihmisiä me kai ensisijaisesti ollaan kaikki ja aika harvalla varmaan perhesaunassakaan alkaa paikat kostua tai kyrpä seistä?

      Ja miettikää sitäkin että neljännes ihmisistä kokee ainakin jonkinasteista vetoa oman sukupuolensa edustajiin. Pitäisköhän uimahallit kieltää kokonaan.


      • elsi15

        Olipa säädyllisiä uimapukuja.


    • abe88

      Tulipa taas tästä seksuaalisesta häirinnästä kouluissa puhuttaessa mieleen, että kuinka paljon parempi paikka tämä maailma olisi, jos kaikki pystyisivät luontevasti ja ilman mitään ihmeellisyyksiä asiasta vääntäen olemaan yhdessä alasti...

    • Anonyymi

      No joo jos tulee joku 10-11v niin alkaa kovettumaan pippeli ne on tosi nättejä mutta kerran oli yks joku 3v tyttö uimahallissa poikien puolella se on ihan ok siis en oo ikinä ollu tilanteessa että 11v tyttö tulis pukuhuoneeseen mutta sais kyllä tulla mutta sit ku kovettuu pippeli ku on nähny 11v pimpin niin äkkiä suihkuun ja uimaan ennen kuin tyttö on nähny mun pippelin täys kovana.

      Ja oli kiva juttu tarhassa kun oltiin tytöt ja pojat samassa pukuhuoneessa niin vahingossa yks tyttö istui mua vastapäätä niin toki sit näin sen pimpin muistan sen vielä hyvin ei kovettunu mun pippeli olin vasta 6v mutta jos olisin tiennyt mitä pippelillä ja pimpillä voi tehdä yhdessä niin ei olis kauan pysynyt pienenä.

    • Anonyymi

      Onpas taas tehty pikkujutusta iso ongelma.

    • Anonyymi

      7.luokalla olin höyrysaunassa. Siihen aikaan ei ollut väliseiniä, kaiteita.
      Siihen tuli joku 2. luokan likka kysymään "onko iska täällä" - Uimapuku päällä tiiraili.
      Sanoin olevani yksin täällä - ja ettei tällä saa vaatteet päällä tiirailla (kielto ovessa, erittäin kiellettyä siihenaikaan!) huomasitko?
      Siis- voisitkos mennä *yksinkin katsomaan* miestenpuolelle?

      Poistui naistenpuolelle.
      No kohta tuli takaisin nakuna kaverinsa? kanssa eteeni "onko iska tuolla" ? :)

    • Anonyymi

      Miksi et puhunut mikä häiritsee heti siellä uimavalvojalle,lipun myyjälle ymm?He ovat siellä jokaista asiakasta varten ja kuntelevat. kyllä häiritsisi. Minua häiritsee Itä_keskus uimahallissa uimaaltaassa, seisovat miehet. Eivät ui kytävät naisia.Käyvät myös kytämässä siinä naisryhmiä,jotka harastavat eri lajeja .Uusi halvempi iskupaikka kun ollaan jo yli 40v.Ravintola maailma joutuu narikka ja sisänpääsykin ,plus.pakko ostaa jotain .

    • Anonyymi

      Pippeli

      • Anonyymi

        Kui Iso teikäläisellä? Oon ite jätkä


    • Anonyymi

      voi kauhea.

    • Anonyymi

      Samanlainen tilanne, mutta erään pojan isä alkoi huutaa pojalleen naama punaisena, kun yritti poistua suihkusta.

      "Nyt s.nan poika TOTTELET JA PESEYDYT KUN HÄN - ISI-KÄSKEE P...LE"
      Edes tytön vanhempi/ukki? Ei sanonut mitään ja poika sähkähti

      Tyttö hihhitää kun luokkakaveriaan haukuttaa poika itkee ja vanhemmat ei välitä.

      Armeijan kapiainenko, mutta itsekin aloin pelätä moisia aikuisia.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta pakko kommentoida sen verran, että 7v on se ikäraja, minkä täytettyään pitää tai ainakin pitäisi ohjesääntöjen mukaan oman sukupuolen puku- ja peseytymistiloihin.

    • Anonyymi

      eikö täällä ole, muuta kun roustataan tyttöjä?

    • Anonyymi

      Näin äskettäin tytön miesten pukuhuoneessa isänsä kanssa, hän oli pitkä, mutta hänen isänsä sanoi, että hän oli 7-vuotias. he olivat molemmat alasti, joten minäkin alasti ja uin heidän vieressään. poika 12 vuotias

    • Anonyymi

      Mä sain kerran kättä höyrysaunassa.

    • Anonyymi

      Mulla kans kokemusta tältä viikolta. Olin uimahallissa suihkussa ja sinne naisten puolelle tuli äiti poikansa kanssa. Poika oli varmaan jotain 12 paikkeilla. Hän oli itsekin ilman uikkareita mutta selvästi kiinnosti alastomat tytöt ja naiset.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen sinä itse olet?
        Oliko poika yhtään vielä kehittynyt?


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe