Laittelin kahta vanhaa moottorisahaa, stihl 010 av. mittasin puristukset,
ne oli toisessa n.4 ja toisessa noin 5.(en tiedä mitä yksikköä mittarissa on)
Onkohan nuo hyvät vai huonot paineet en tiedä. Mitkähän puristukset on vastaavassa uudessa sahassa?
Moottorisahan puristukset?
4
6055
Vastaukset
- mont tööri
ottomoottoreissa, joihin kaksitahtinenkin kuuluu, puristukset on luokkaa 10 bar...
eli jos mittari on luotettava, molemmat on harvoja, eikä niitä saa edes käyntiin.Kiitos vastauksesta Mont tööri!. Vaikeasti käynnistyvät,eikä tyhjäkäyntiä saa kohdalleen.
Lisäisikö männänrenkaan vaihto puristuksia? kumpi kulunee enemmän syliteri vai
mäntä?
- ottoerkki
Mäntä..sylinteri menee ,vain jos männänrengas katkeaa ..joku laakeri hajotessaan kiertää pakoaukon kautta ulos .tms....tai ilman öljyä sahaa.
Monta mäntää pitää sahata loppuun ,ennen kuin sylinteri kulumalla.........
Uusi mäntä, jos vaan saa ja alkuperäinen, mahdollisimman kevyt...männänrenkaiden vaihto ei yleensä auta - eko
Juuri männänrenkaiden vaihto auttaakin jos mäntä ei ole raapiutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477