Ostin Senicin...

TNE

Ostin Scenic -05 aj.48tkm. Täydellisesti huollettu 10tkm välein ja jakopääkin vaihdettu. Mitä mieltä väki on? Oliko tälläinen järkevä vaihdos?
Vaihdossa meni C5 -02.

5

266

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enttententten or not

Riippuu ihan täysin ostohinnasta. Jos et maksanut enempää kuin jonkun 6000-7000 € (vähän moottorista ja varustelusta riippuen)niin varmaan ihan järkiostos.

• About 7000 eskoa, 1.6, automaatti-ilmastointi, vakionopeussäätö, luistonestoa ym pientä.

• enttententten or not

Äkkiseltään tuntuu, että vähän yläkanttiin hinnoiteltu. Mutta jos on muuten helmi ja toimii seuraavat vuodet luotettavasti niin varmaan ihan OK.

• mikä kellekin käy

Sehän on hyvä auto,ajat hyvinkin 100t.ilman huolia.Itse vaihdoin170 000 ajetun, kun meni lambda ja kaikki tämän palstan uhkailut vioista, puolista ym. alkoi tulla mieleen,niin vaihdoin.Ehkä oli tyhmyyttä, mulla oli automaatti 2,0, todella kiva ajaa.
      Nyt Seat Altea Xl 1,8. Kulkee ripeästi mutta ajo-omisuudet oli kyllä Scenicissä tasapainoisemmat.Tulen erittäin todennäköisesti palaamaan Sceniciin takaisin. Ainahan se on tietysti niin, että joku auto sopii jonkun käteen ja toinen taas ei.

• mikä kellekin käy

Niin, näyttöhän siitä tulee menemään aika pian mutta Tuusulan mies (katso tämä palsta thaninen) korjaa hyvin ja edullisesti.Fläktistä meni yksi vaihe pimeäksi mutta siinä ne viat viiteen vuoteen ja 140 000 km olivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      667
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      619
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      559
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      539
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    8. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      521
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      468
    Aihe