Supertarjouksia ? Ei näy

köyhä1111

onko millään reitillä enää euron tai vitosen lentoja?

10

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___..___

Ei enää. Minimissään 19,99 e:lla nykyään se halvin lippu irtoaa (kokonaishinta).

Halvin ostamani lippu maksoi 0,01 euroa, 4-5 vuotta sitten kuitenkin.

• Kaipaan halpaa hinta

Minä myös ostelin tuolloin noita ilmaisia lippuja aikas moneen lentoon, monta lentoa jätin kuitenkin lentämättä kun tuli matkaan esteitä, mutta eipä siinä rahaakaan menettänyt yhtään vaikka lentämättä jäikin :) Niitä ilmaisia reittejä oli muuten aika paljon tarjolla silloin n 4-5 vuotta sitten. Nykyään ei oikein halvalla enää pääse mihinkään :( En oikein usko että enää koskaan tulee mitään oikein super tarjouksia millekkään reitille, hinnat päinvastoin alkaa kokoajan nousemaan vaan :( Ja se on johtanut ainakin minun kohdalla lentojen vähenemisiin ja nykyään lennän Raikulla vain kerran kaksi vuodessa kun ennen jopa viisi lentoa tuli vuodessa lennettyä.

• Ilmaisia???

Ei ole koskaan ollut mitään ilmaisia reittejä. Sellaista ei ole olemassakaan, kuin ilmainen lounas, kuten vanha viisaus sanoo.

Oikea ilmaisu on maksuton. Ilmainenhan se ei ole, vaan joku muu kuin maksutonta lippua käyttävä matkustaja maksaa kulut. Oli se mikä taho tahansa, mutta joku sen maksaa.

Aivan kuten kaikkien Ryanairin lippujen puuttuvan osan maksaa joku muu taho, kuin lipun ostaja.

• oma vika

No juuri tosta syytä niitä ei enää ole. Ryanairin toimintamalli kun perustuu siihen, että halvan lennon ostanut kuluttaa muita palveluja lennon aikana.

Jos ihmiset eivät saavu lennolle, on alennuskampanja yhtä tyhjän kanssa. Tyhjiltä penkeiltä ei voi kiskoa lisämaksuja.

• kaipaamaanjään

Oli miten oli niin silti kivaa silloin kuin täältä Ruotsista liput Ibizalle maksoi 50 kr edestakas ja Edinburgiin 75 kr.

• montasataa

Olisipa vaikka satasen eestaaslentoja, niin kävis jossain. No, silloin kun minulla on aikaa, esim. jouluviikolla.

• 19+19

Jouluviikolla ei, mutta tammikuussa menopaluita esimerkiksi Bremeniin tai Lontooseen löytyy kuluineen 39.98/49.98 eurolla.

• montasataa

Juu, pitäisi vielä sattua lapsen hiihtoloma kohdalle ja ehkä saisin oman talviloman samaan aikaan...

• montasataa
        montasataa kirjoitti:

Juu, pitäisi vielä sattua lapsen hiihtoloma kohdalle ja ehkä saisin oman talviloman samaan aikaan...

Ehkä pitkä viikonloppu... likka lintsais päivän...

• RY toimii ok!

Heh, heh. Jos teidän pitäisi valita ostatteko MTV:ltä 10s mainospotin a10t€, jolloin ihmiset on jääkaapilla vai jakelisitteko samalla hinnalla vähän 'näytteitä', niin kumpaan päätyisitte?
      Ryanair teki näin joskus ja se kantaa edelleen hedelmää, ainakin mitä lukee näitä palstoja. Ja mitä oikeasti luulette, jos 200 paikka myydään hintaan 50€ kpl, että kaikki palkka, kerosiini, huolto ja investointikustannukset tulee kuivattua? Taitaa kulua jo kerosiiniin !
      Joku vielä haluaisi alen hiihtolomasesongille ? On tainnut jäädä markkinoinnin tunnit väliin.
      Kaksi asiaa kun ei ole esteenä, ajankohta ja paikka, niin halpoja reittejä löytyy kyllä.
      Ja kk ennen lähtöä on jo myöhäistä......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe