puerto rico hotelli puerto plata

11 pv finnmatkat

Hei, onko kokemuksia hotellista?

13

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

Laita haulla, olen kirjoittanut sinne positiivisia kokemuksia.

• lomalla1+1

Oltiin tammikuussa pari viikkoa kyseisessä hotellissa. Ihan hintatasonsa mukainen hotelli, kunhan alkuvaikeuksista päästiin. Pari päivää piti odotella tallelokeron avainta pyynnöistä huolimatta. Mistähän kaukaa sitä haettiin!! Huone oli tullessa kyllä desinfioitu aika vahvasti, hajusta päätellen. Se kyllä haihtui muutaman päivän päästä. Olisiko ollut torakkajahti. Eipä niitä kyllä näkynytkään. Hotelli oli aika ylhäällä (hieno näköala merelle, ainakin meillä ilman lisämaksua) sehän tiesi jokapäiväistä kuntoilua, kun ei aina viitsinyt taksillakaan kulkea, koska oltiin lomalla ja aikaa on. Uima-allasalue oli ihan kiva ja tarpeeksi iso. Allasbaarista sai syötävää ja juotavaa. Olihan siellä pieni markettikin, joskin paljon kalliimpi, kuin alhaalla ostoskeskuksessa.

• 11 pv finnmatkat

millainen vuodesohva oli?

• puertoooor.
        11 pv finnmatkat kirjoitti:

Millon lähdette?

• sddddddddddddddd
        puertoooor. kirjoitti:

Millon lähdette?

Paljonko kello on?

• kaksin oltiin
        11 pv finnmatkat kirjoitti:

En muista minkälainen sohva oli. Jos teillä on ainoastaan yksi huone niin tulee ahdasta kolmelle!

• Asuneet pari kertaa

Vanha hotelli missä jotkut huoneistot remontoitu. Sopii kyllä pariskunnalle jolle kahden tähti kelpaa. On kelvannut meille( pariskunta 50 )! Hyvä aamiainen allasbaarissa jos ei itse viitsi väsätä. Ihana näköala! Kävellen alas ostoskeskukseen ja taksilla ylös takaisin!

• yuyu2

helikuussa lähtö ja 11 pv :) lähdössä 2 aikuista ja teini.
        finnmatkat antoi 3 tähteä.. miksiköhän kun muut 2. Onko siitä, että huoneet remontoituja?

• käynyt
        yuyu2 kirjoitti:

finnmatkat antoi 3 tähteä.. miksiköhän kun muut 2. Onko siitä, että huoneet remontoituja?

Olimme remontoidussa yksiössä. Siellä oli uudet parvekkeen ovet ja muutenkin vaaleampaa ja puhtaamman oloista. Kävimme myös remppaamattomassa yksiössä ja oltiin tyytyväisiä että otimme paremman. Muutama kymppi vain lisämaksua. Huoneistot on sikin sokin eli ei tietyssä paikassa remontoidut.
        Olimme todella tyytyväisiä huoneistoon ja varsinkin allasalue on viihtyisä ja hyvät näköalat. ylösnousu oikaisten rappusissa ja hissillä palan matkaa ei tuntunut ylivoimaiselta meille. Menisin uudelleenkin. Hyvä valinta!!

• 865
        yuyu2 kirjoitti:

"finnmatkat antoi 3 tähteä.. miksiköhän kun muut 2."

Kolme kuulostaa paremmalta kuin kaksi. Kannattaa aina antaa sellainen vaikutelma, että asiakas saa yllin kyllin vastinetta rahoillensa.

• 11 pv

onkohan huoneessa jääkaappi?

• 11 pv

kuinka kanarialla pärjää helmikuussa ilman ilmastointia?

• Plataan vaan

Joo, jääkaappi ja hella, astioita löytyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7968
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3812
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1240
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1033
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      810
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe