Heii oon elokuussa 15v täyttävä tyttö ja oon kattellu noita betan mopoja ja tykästynyt aika lailla niihin :) Ainoa asia mikä mietityttää on se että, kun betassa on sama moottori kuin Yamahassa niiin pystyykö Betaa huollattamaan Yamahan merkkiliikkeissä?
sen takia kysyn koska yamahan merkkiliike on jtn 20 kilsan päästä asuinpaikastani ja lähin betan merkkiliike 100 km päässä, niin en viitsis lähteä kuskaamaan mopoa turhaan 100 km päähän jos se onnistuu lähempänäkin :)
Betan huolto
Betatytsi
4
115
Vastaukset
- htssaeg
Myy paska luuska betas, laiskoin kevari mitä tehty -.-
- Betatytsi
Ensinnäkin, en ole pyytänyt sulta mitään analysointia tuosta moposta, Kysyin mopon huoltopaikoista, EN onko mopo huono. Toiseksi, kyseinen värkki mitä tää kysymys koskee on ihan pelkkä mopo vaan...
Mutta kuten oletettavaa on, oot vaan joku derbiinsä kyllästynyt amis, jolla ei oo varaa ostaa kunnon mopoja, joten voit suotta häipyy täältä sitte. Tsau
- Betatytsi
Hei, ois kiva et laittasitte jotai tietoaa! :)
- :))
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1651901
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591541Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271215- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701104viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan45988- 38885