Niin mulle tuli nuha vähä aikaa sitte, kurkussa oli se perus lima juttu, että kun nielaisee ni se tuntuu hieman ärsyttävältä ja räkää nenästä jne. Sitte parin päivän päästä oikean puoleinen korva oli melkei 2 pv lukossa putkeen mutta välillä auki, mutta suurimman osan lukossa. (Ennenki nuhan aikoihi on menny lukkoo). Nyt ei oo ollu kahteen päivään lukossa mutta nyt tuli semmone juttu mieleen, että kun nielasen ni korvissa kuuluu semmone pieni mm. ei ehkä napsaus mutta jtn pientä ääntä (ei ole tinnutusta eikä selvää huminaa tai mitään) niin että, onko se normaalistikkin että korvissa napsahtaa tai kuuluu jotai pientä ku nielasee? En ole asiaa ajatellu ennen ni en tiedä onko mulla ollu se ennenki. Esim nytkin jos en keskity siihe että nielasen tai mitää ni en huomaa koko asiaa eli onko se aina ollut asia mutta en vain ole ajatellut sitä? Ja toinen että kun avaan suun ja siirrän leuan vaikka vasemmalle ja alan aukomaan ja sulkemaan nopeassa tahdissa, niin kuuluu sellaista tuulen kaltaista ääntä? Onko sekin vain sitä esim haukotellessa tapahtuvaa lihasten vennyttämistä, mikä esim avaa korvat? Sekin saattaa olla toinen seikka mitä en ole ennen ajatellut mutta haluan varmistua. Joten kertokaa ihmeessä onko minun teoriat oikeat vai onko jotain muuta sitten.
Normaalia korvissa?
Markus45
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984