10-12v lapsienne pituus ja paino?

Varhaisnuorienne pituus ja paino? Laittakaa myös sukupuoli.
Omani on tyttö 11v, 157cm ja 40 kg.
Ilmoita

171 Vastausta

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

11v tyttö, 160 cm 48 kg.
5 VASTAUSTA:
10v tytsy, pituutta sen 155 cm ja painoa löytyy 41 kiloa.
12v 148cm ja 38kg tyttö :)
Ite oon 11v. (4lk) ja n. 139cm pitkä ja painan 29-30kg (tyttö)
Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä
Läskikasa kirjoitti:
Oon kohta 11v oon 138cm pitkä mut painan 34-39kg oon varma siitä et oon tosi läski, koska mun paraskaveri on myös kohta 11v 145cm pitkä mut painaa 30-34kg mut ei se näytä paljoo laihemmalta kun mä
Toisilla on erilainen ruuminrakenne ja jotkut ovat luonnostaan rotevampia ja lihaksekkaampia kun toiset taas siroluisempia ja hoikempia. Voi olla samanpainoinen tai jopa painavampi ja silti olla kymmenen senttiä lyhyempi muttei lainkaan lihavampi. Painokäyriin ei kannata tuijottaa.
+Lisää kommentti
11v tyttö 159cm 32kg
16 VASTAUSTA:
10v poika, 158 cm ja 36 kg, 12v poika ja 162 cm ja 45 kg.
Tutteli67 kirjoitti:
10v poika, 158 cm ja 36 kg, 12v poika ja 162 cm ja 45 kg.
Aika isoilta kuulostaa kaikkien teidän lapset.. Meillä tyttö 11v 148 cm ja 36 kg. Kaipa sitten hän on poikkeksellisen pienikokoinen.
Xyzal kirjoitti:
Aika isoilta kuulostaa kaikkien teidän lapset.. Meillä tyttö 11v 148 cm ja 36 kg. Kaipa sitten hän on poikkeksellisen pienikokoinen.
Xyzal, sinun tyttösi ei ole pienikokoista nähnytkään! Meidän poika 12v on 148 cm ja painaa 35 kiloa. 12-vuotiaana.. Silti onhan tässä huolta siitä että jääkö poika tuollaiseksi tapiksi.
_Fayndra_Vendredi_ kirjoitti:
Xyzal, sinun tyttösi ei ole pienikokoista nähnytkään! Meidän poika 12v on 148 cm ja painaa 35 kiloa. 12-vuotiaana.. Silti onhan tässä huolta siitä että jääkö poika tuollaiseksi tapiksi.
Tyttö 11v, 141 cm ja 35 kg. Nätti tyttö on :) Niin kuin varmasti teidän muidenkin.
MinniHiiri. kirjoitti:
Tyttö 11v, 141 cm ja 35 kg. Nätti tyttö on :) Niin kuin varmasti teidän muidenkin.
11v tyttö, 161 cm ja 52 kg.
MinniHiiri. kirjoitti:
Tämä on kyllä tosi lyhyt ja pullea. Mutta en epäile, etteikö nätti.....
itsekin pultsukka kirjoitti:
Tämä on kyllä tosi lyhyt ja pullea. Mutta en epäile, etteikö nätti.....
Itsekin pultsukka: jos puhuit Minni Hiiren tyttärestä, olet kyllä aika ulalla. 141 cm on lyhyt ja pieni, mutta siihen suhteeseen 35 kg ei ole pullea vaan päinvastoin todella hoikka!
Minni Hiiri: syökö tyttäresi tarpeeksi? Tuossa varhaismurrosiässä se laihdutuskompleksi juuri alkaa, joten valvo tyttösi syömistä! Äläkä ole tytön pituudesta huolissasi, kyllä se kasvupyrähdys tuossa murrosiän alussa alkaa :) Ja vielä muistutuksena: tyttäresi EI ole pullea, vaan HOIKKA, ja hänkin kuuluu laihtumisen vaaravyöhykkeeseen!

T: ravitsemuslääkäri
Lähes 100 prosentin varmuudella voin sanoa, että ei jää. Todennäköisesti pojalla ei ole vielä kasvupyrähdys alkanutkaan. On erittäin harvinaista, että 12-vuotiaalla pojalla olisi murrosikä ohi. Yleensä se ei ole ohi vielä edes tuonikäisillä tytöilläkään ja tytöthän kehittyvät poikia aikaisemmin.
tuskinpa vain kirjoitti:
Lähes 100 prosentin varmuudella voin sanoa, että ei jää. Todennäköisesti pojalla ei ole vielä kasvupyrähdys alkanutkaan. On erittäin harvinaista, että 12-vuotiaalla pojalla olisi murrosikä ohi. Yleensä se ei ole ohi vielä edes tuonikäisillä tytöilläkään ja tytöthän kehittyvät poikia aikaisemmin.
Jep, pojat kasvavat vielä 19-vuotiaina sotaväessä.
ravitsemuslääkäri kirjoitti:
Itsekin pultsukka: jos puhuit Minni Hiiren tyttärestä, olet kyllä aika ulalla. 141 cm on lyhyt ja pieni, mutta siihen suhteeseen 35 kg ei ole pullea vaan päinvastoin todella hoikka!
Minni Hiiri: syökö tyttäresi tarpeeksi? Tuossa varhaismurrosiässä se laihdutuskompleksi juuri alkaa, joten valvo tyttösi syömistä! Äläkä ole tytön pituudesta huolissasi, kyllä se kasvupyrähdys tuossa murrosiän alussa alkaa :) Ja vielä muistutuksena: tyttäresi EI ole pullea, vaan HOIKKA, ja hänkin kuuluu laihtumisen vaaravyöhykkeeseen!

T: ravitsemuslääkäri
Olen samaa mieltä ravitsemuslääkärin kanssa. Itsekin pultsukka, jos viittasit Minnin tyttöön, otan osaa. Pulleana kun suppeutuu tämä maailmankatse, ja alkaa toiveajatella että muidennin tyttäret olisivat pulskia. Tällä tytöllä on sopiva ja hoikka kroppa, älä tule tänne vääristelemään.
9.v tyttö 35kg
Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?
Xyzal kirjoitti:
Minulla on poika 11 v hän on 130 cm pitkä ja 24 kg eli pienikokoinen tuntuu olevan
Pojat kehittyy myöhemmin kuin tytöt. Jos lyhyt poika menee vaikka seiskaluokalle ja luokan tyttö on päätä pidempi, tilanne on luultavasti päinvastoin sitten kun päästään ysiltä.
Poikani on 12v 161cm pitkä ja painaa 70kiloa onko normaalia??
laalikki kirjoitti:
Itse olen 160cm pitkä, ja vähän päälle 10v. Onko se normaalia?
Öö ite oon 11 v ja 152cm ja painan 42kg lihasta löytyy kyl
+Lisää kommentti
Meillä tosi pitkä 12-vuotias tyttö. 170- senttinen ja painoa 46 tai sinne päin....eli tosi hoikka, mutta ihan sopusuhtaisen näköinen, siro tyttö. Luusto ja lihaksisto vetää vielä leveyttä kasvaessa

Mutta ei ole luokkansa pisin tyttö kuitenkaan. Lapset kasvavat nykyään hullun lailla. Itse olin tuossa iässä alle 160. Nyt 168. Ja vanhempien pituuden huomioon ottaen tuskin tästä tytöstäkään juurikaan yli 175-senttistä tulee-
1 VASTAUS:
Meidän perheen aikuispituudeltaan lyhyin tytär oli 12-vuotiaana sisaruksistaan pisin ja aikuisenakin samanpituinen (160 cm), koska kuukautisten alkamisajankohdasta paljolti riippuu se, kuinka pitkäksi tyttö kasvaa.
Esim. 10-12 vuotiaana 150 cm:ä pitkä tyttö voi hyvinkin olla aikuisena 170 cm pitkä ja joku 12-vuotias, 172 cm pitkö tyttö voi olla aikuisenakin 172 cm pitkä.
+Lisää kommentti
Meidän Pirkko-Kyllikki on 181cm pitkä ja painaa 99kg. Kaunis kuin ruusunnuppu
3 VASTAUSTA:
Tämän kirjoitta oli varmastikin 138 cm pitkä 12-vuotias pojan napero.
Älä ole kade. :D kirjoitti:
Tämän kirjoitta oli varmastikin 138 cm pitkä 12-vuotias pojan napero.
Tai sitten Keijo 56 v. Perä-Hikiältä. Pituutta hänellä on 162 cm ja painoa tuo jo mainittu 99 kg.

Keijo aina innostuu, kun on työttömyyskorvauksen aika ja saa bensaa mopoonsa ja pääsee kirkonkylän kirjastoon tietokoneelle. Tietysti vain siinä tapauksessa, että äiti antaa luvan lähteä.
Meidän Perla-Liisa (12v) on 140cm pitkä ja paino 68kg:) terkkarin mielestä erittäin siro ja hoikka mutta nätti tyttö:)
+Lisää kommentti
Heips

Yllättävän pitkiä lapsukaisia täällä. Olin itse 11 vuotiaana 165cm pitkä, ja aina koin olevani päätä pidempi muita. Olen nainen. Olin todella pitkä. Ehkä nykyään lapset todella kasvaa aiemmin, koska enhän ole ollut kuin jokusen sentin pidempi kuin täällä mainitut lapset.

Paino täällä vain on kovin kevyt kaikilla. Kyllä minulla oli painoa n. 50kg. Yläasteelle mennessä painoin 53kg. Olin todella hoikka sporttinen, valitettavan paljon vanhempienkin miesten päitä kääntelevä. Tuntuu että jos kuitenkin menkat alkaneet ja rinnat kasvaneet, ehkä lanteissakin jo vähän kurveja, niin miten ihmeessä voi painoa olla alle 40kg??? Itse painoin toisella luokalla 38kg. Ja en todellakaan ole koskaan ollut lihava. Harrastin aktiivisesti puolipitkän matkan juoksua.

Nyt aikuisena minulla on mittaa 169cm (painoa 59kg, ikää 34v), joten en ole yläasteen alun jälken kasvanut enää senttiäkään. Lapsuuden mitat kertovat varsin vähän siitä, mitkä mitat ovat aikuisena.
1 VASTAUS:
Itse olen ollut 17-vuotiaana 170 cm pitkä ja painanut 44-46kg ja olin todellakin hyvin hoikka ja pieniluinen. Terkkari kyseli koulussa aina, että syönkö hyvin ja kyllähän minä söin. Ruokajuomanakin oli täysmaitoa (omia lehmiä) ja leivällä voita ja äitini oli erittäin hyvä kokki.

Myöhemmin olen lukenut, että täysmaitoa juovat ovat hoikempia kuin rasvatonta maitoa juovat lapset. Minä olin kyllä kova liikkumaan ja touhuamaan, joten kulutin kaiken mitä söin ja loppu meni pituuskasvuun. Omat tyttäreni ovat kaltaisiani, teininä pitkiä ja laihoja kuin mitkä.

Nykyään itse painan sentään 58 kg ja olen ihan sopusuhtainen ja normaalipainoinen. Minulla on jopa naisellisesti hieman rasvaa lantiolla. Pieniluinen olen toki edelleen. Minulla on pienet kädet ja jalat ja pitkät, hoikat sääret, eikä nuoruuden laihuudesta ole jäänyt mitään traumoja. :)
+Lisää kommentti
Minä olen 154cm aikuinen ja kyllä sellanen 40kg on ihan sopiva paino tämän mittaiselle aikuiselle. Taisin joskus pituuskasvun loputtua painaa jotain 35-36kg..
2 VASTAUSTA:
154cm ja 40kg aikuisen painoindeksi on 16,8... Hohhoijaa. 20-25 olisi normaalipainoinen. Eli painosi ei todellakaan ole sopiva.
fsthuikfguj kirjoitti:
154cm ja 40kg aikuisen painoindeksi on 16,8... Hohhoijaa. 20-25 olisi normaalipainoinen. Eli painosi ei todellakaan ole sopiva.
No ei tuo minusta ole tuollaiselle reilu puolitoistametriselle "pätikälle" mikään mahdottoman alhainen paino. Itse olen 18-vuotiaana ollut 170 cm pitkä ja painanut 40-50kg. Nykyään painan hiukan enemmän.
+Lisää kommentti
Tyttö 11vuotta 146cm ja 37kg.

Meidän perheen pienikokoisin. Murrosikäinen isoveli on 190cm.
Minäkin 176cm. Mutta heidän isänsä ei ollut mikään pitkä mieheksi, joten voi olla, että tyttö on tullut anoppiin ja poika minun sukuun :)
6 VASTAUSTA:
Meillä 11-vuotias tyttö, 162 cm ja 54 kg.
Ihan normaalipituisia/painoisia varhaismurkkuja täällä, muutama pyöreä tapaus on ihan normaalia eikä mitään ylipainoa.
Ainoat pari silmiin sattuivat. Aloitetaanpa Reetan tytöstä. 146 cm aika hintsusti tuon ikäiseltä tytöltä, pitäisi nipin napin olla normaalipituuden ja -painon rajoissa. Itse äitinä pelästyisin tuollaisesta ptuuskasvusta, mutta omapa on asiasi. Nopea arvio aikuispituudesta on n. 165 cm.
Toinen tapaus oli alkupuolella. Minni Hiiren nikki on aika osuva, tyttärensä yhtä pienikokoinen kuin hiiri, vaikka yksitoista kesää on nähty ja murrosikä kolkuttelee ovella. 141 cm aika täpärä suoritus, siinä ei juuri kehumista. Jaaha, ei painokaan aivan ihanteellisimmasta päästä ole. 35 kg taitaakin jo jäädä sinne alipainon puolelle. Tytölläsi on paras olla kasvupyrähdys vielä edessä, ettei jää ihan tapiksi. Pyrähdys kestää yleensä n. 4 kuukautta, ja sinä aikana pituutta saisi tulla ihan reippaasti lisää, ja painoa sitten n. 4 kg lisää. Pikaisena arviona laskeskelisin tyttäresi aikuispituudeksi ehlä noin 158 - 161 cm. Ei kovin pitkä, vai mitä? Ja kovin kuulostaa tyttö hoikalta. Itse en lastani tuohon kuntoon päästäisi, kasvatan heidät terveellisen runsaaseen ruokavalioon enkä toivo heistä anorektikkoja tai vajavaisia. Omapa on silti kasvatustapasi. Pahoittelen.
Pisteyttäisin Reetan tyttären pituuden ja painon puolesta paremmin kuin Minnin tytön, sillä Reetan tytöllä kumpikin kategoria on runsaampaa. Neuvoisin silti kumpaakin valvomaan että tyttärensä syövät runsaasti.
Jaana. kirjoitti:
Ihan normaalipituisia/painoisia varhaismurkkuja täällä, muutama pyöreä tapaus on ihan normaalia eikä mitään ylipainoa.
Ainoat pari silmiin sattuivat. Aloitetaanpa Reetan tytöstä. 146 cm aika hintsusti tuon ikäiseltä tytöltä, pitäisi nipin napin olla normaalipituuden ja -painon rajoissa. Itse äitinä pelästyisin tuollaisesta ptuuskasvusta, mutta omapa on asiasi. Nopea arvio aikuispituudesta on n. 165 cm.
Toinen tapaus oli alkupuolella. Minni Hiiren nikki on aika osuva, tyttärensä yhtä pienikokoinen kuin hiiri, vaikka yksitoista kesää on nähty ja murrosikä kolkuttelee ovella. 141 cm aika täpärä suoritus, siinä ei juuri kehumista. Jaaha, ei painokaan aivan ihanteellisimmasta päästä ole. 35 kg taitaakin jo jäädä sinne alipainon puolelle. Tytölläsi on paras olla kasvupyrähdys vielä edessä, ettei jää ihan tapiksi. Pyrähdys kestää yleensä n. 4 kuukautta, ja sinä aikana pituutta saisi tulla ihan reippaasti lisää, ja painoa sitten n. 4 kg lisää. Pikaisena arviona laskeskelisin tyttäresi aikuispituudeksi ehlä noin 158 - 161 cm. Ei kovin pitkä, vai mitä? Ja kovin kuulostaa tyttö hoikalta. Itse en lastani tuohon kuntoon päästäisi, kasvatan heidät terveellisen runsaaseen ruokavalioon enkä toivo heistä anorektikkoja tai vajavaisia. Omapa on silti kasvatustapasi. Pahoittelen.
Pisteyttäisin Reetan tyttären pituuden ja painon puolesta paremmin kuin Minnin tytön, sillä Reetan tytöllä kumpikin kategoria on runsaampaa. Neuvoisin silti kumpaakin valvomaan että tyttärensä syövät runsaasti.
Tyttäreni syö monipuolisesti, muttei erityisen isoja annoksia. Liikkuu paljon ihan arkiliikuntaa eli pelaa palloa ja pyöräilee. Murrosikä ei ole vielä alkanut.
Anoppini oli 151cm ja edesmennyt mieheni 168cm. Appi on ehkä 164cm.
Minun äitini 174 ja isäni 187cm. Jännää miten monen kokoisia ihmisiä löytyy samasta sukupolvesta. Äitini ja anoppini ovat samalta kylältä kotoisin ja olleet samalla ala-asteella. Äitini kuten minäkin kasvoimme nopeasti. Itsellä ei pituus ole lisääntynyt 13 vuoden jälkeen.
reeta78 kirjoitti:
Tyttäreni syö monipuolisesti, muttei erityisen isoja annoksia. Liikkuu paljon ihan arkiliikuntaa eli pelaa palloa ja pyöräilee. Murrosikä ei ole vielä alkanut.
Anoppini oli 151cm ja edesmennyt mieheni 168cm. Appi on ehkä 164cm.
Minun äitini 174 ja isäni 187cm. Jännää miten monen kokoisia ihmisiä löytyy samasta sukupolvesta. Äitini ja anoppini ovat samalta kylältä kotoisin ja olleet samalla ala-asteella. Äitini kuten minäkin kasvoimme nopeasti. Itsellä ei pituus ole lisääntynyt 13 vuoden jälkeen.
12 vuotias tyttö, 167 cm pitkä ja painaa 68 kg.
Nyt tässä kysyn, kun tämän ikäisistä on kyse, että mitä siellä tyttöjen lääkärintarkastuksessa tehdään? Kun tyttö on kauhuissaan ja kieltää minua tulemasta, että ovatko nuo isommat tytöt pelotelleet?
Jaana. kirjoitti:
En suosittelisi kauheasti arvioimaan lapsia, koska jokainen kasvaa omassa tahdissa. Oma lapseni on n. 152 cm pitkä 12 vuotias tyttlö jolla painoa n.38 kg. Hän kasvoi vuoden aikana 7 cm joten hyvin ehtivät nämä muka pienetkin tytöt kasvamaan. Tyttöni on hiukan alipainoinen, sporttinen, sillä harrastaa liikuntaa 6 iltana viikossa. En menisi tuolla tavalla arviomaan lapsia, koska se ei ole kauhean kohteliasta.
Jaana. kirjoitti:
165cm ja 158 ovat ihan hyviä pituuksia. Eivät niin lyhyitä, että kenelläkään olisi aihetta valittaa.
Nim.Merkki kirjoitti:
12 vuotias tyttö, 167 cm pitkä ja painaa 68 kg.
Nyt tässä kysyn, kun tämän ikäisistä on kyse, että mitä siellä tyttöjen lääkärintarkastuksessa tehdään? Kun tyttö on kauhuissaan ja kieltää minua tulemasta, että ovatko nuo isommat tytöt pelotelleet?
oon 12v, 153cm ja 48kg. onko normaalia?
+Lisää kommentti
11vuotias tyttö 157.6 cm pitkä ja paino 41 kg.
1 VASTAUS:
Mulla on 12v tyttö hän on tasan 162cm painoa löytyy 53kg..pojat pyörii ympärillä.huoh. huolestunut äiti
+Lisää kommentti
Mie 154,5 ja 38 oon joo tyttö 12 koht 13
Ilmoita
13-vuotias tyttö 164cm ja 67 kg. Onko teidän mielestänne syytä hätääntyä vai pitäisikö odottaa että tyttö kasvaa vielä pituutta? Terveydenhoitaja oli sanonut hänelle koulussa, että jos paino pysyy tuossa nii on hyvä. Mutta kuitenkin tyttö on aika pulska. Mielipiteitä?
1 VASTAUS:
Jokainen kasvaa omaan tahtiinsa ei pidä hätääntyä
+Lisää kommentti
Kymmenvuotias , täyttää maaliskuussa 11, 126cm ja 25.3kg. Kaksi vuotta vanhempi siskonsa 141cm ja 37kg.

Pieniä ollaan.. ja eskarilainen sisko painaa 15kg!

Lapset liikkuvat ja syövät hyvin, etenkin isommat, pienin syö välillä kovin niukasti. Pienin on kasvupkl:n seurannassa.
Ilmoita
12v tänä vuonna täyttää 13v, 155cm, 29 kg
1 VASTAUS:
Oletpa laiha, ehkä painoa sais vähän kerätä mutta noin murros iän alussa ei yleensä painoa paljoa ole. Mutta kun murros ikä alkaa niin kyllä painoa sen mukana tulee. 👍🏻
+Lisää kommentti
132 senttinen ,25 kilonen tyttö. Syö kuin lintu. Joutuu "hoitoihin".
1 VASTAUS:
Onko liian laiha 35 / 153
+Lisää kommentti
Meillä 10 vuotias tyttö (3 kuukauden päästä 11) on 147 cm ja 36-37 kg (vaihtelee siinä 36 ja 37 välillä). Ja on juuri sopiva ja kaunis tyttö :). Painoaan miettii kyllä todella paljon, laihdutuskuurilla :( OLen todella huolissani.. Hänhän on juuri ihannepainossa pituuteensa nähden koska 147-110=37.
3 VASTAUSTA:
Yhyyyyyyy oon melkeen kakstoista ja 150cm/50kg......
Kaikki on mua laihempia...
Mä oon 10v ja oon 189,4cm pitkä ja painan 38kg
Tosi pieni
+Lisää kommentti
Mä oon 11v tyttö, 134,6cm 27kg... Ihmettelen kovasti kuinka nyt nuo muut 11veet ovat jo aika reippaasti yli 150sentin?? Ja sitäpaitsi en ole edes luokan lyhyin.. Luolan lyhyin on jtn. 130cm ja hän on 10v
6 VASTAUSTA:
Jatkan vielä, että se kun olen niin lyhyt saattaa (luultavasti) johtuu siitä, että en kovin monia ruoka aineita voi syödä/juoda. Esim. Kanamuna kokonaan pois ja maitoa en juo mutta jogurtit ja juustot menee.......... Ja kasvupyrähdyskin on jo ohi..? normaalia?
Ehkä ei kannata kasvaa luolassa.Valo luo kasvua!
11vTyttö kirjoitti:
Jatkan vielä, että se kun olen niin lyhyt saattaa (luultavasti) johtuu siitä, että en kovin monia ruoka aineita voi syödä/juoda. Esim. Kanamuna kokonaan pois ja maitoa en juo mutta jogurtit ja juustot menee.......... Ja kasvupyrähdyskin on jo ohi..? normaalia?
Tuskinpa sinun kasvupyrähdys on vielä ohi.;)
Mä oon 133cm 16kg, tarkotus laihuttaa vielä 1kg niin ois 15kg. Oon siis tyttö 10v ja oon laihittanu jo 2 luokasta lähtien, hetken aikaa 2 luokan loppu- 3 luokan alku, pidin taukoa laihuttamisesta, sen jälkeen rupesin taas laihuttamaan, oon aina ihannoinu laihoja ihmisiä
Mä oon 133cm 16kg, tarkotus laihuttaa vielä 1kg niin ois 15kg. Oon siis tyttö 10v ja oon laihittanu jo 2 luokasta lähtien, hetken aikaa 2 luokan loppu- 3 luokan alku, pidin taukoa laihuttamisesta, sen jälkeen rupesin taas laihuttamaan, oon aina ihannoinu laihoja ihmisiä
11.v tyttö oon ite aikalailla saman painonen ja pitunen kun toi 11.v
+Lisää kommentti
Meillä tyttö 11v 2kk. pituutta 132cm ja 28kg. Hoikka, mutta lihaksikas tanssijatyttö.
Ilmoita
10v, 160cm ja 41.5kg
Ilmoita
12v poika n.145cm ja n.30kg.
On aina kasvanut miinuskäyrällä, syö kuin hevonen eikä mitään "vikaa" ole hitaalle painonnousulle löydetty. Tutkittu kymmenkuisesta-neljävuotiaaksi asti.
Ilmoita
Kun nykylapsista katsoo niin eivätpä nuo luvut kyllä natsaa lähellekään kaikkiin. Turhan moni on jo pienenä pullukka. Huono juttu.
Ilmoita
poika 12 v . 185cm ja n.40kg
Ilmoita
Tyttäreni on 11v ja on 156cm jotakin sitä pituus luokkaa.. ja painaa 58,5 kg painaa liikaa? Ja pelaa jalkapalloa harkat kolme kertaa viikossa
4 VASTAUSTA:
Ja on tyttö
Anteeksi erehdys tyttäreni on 161cm pitkä
painaa liikaa? kirjoitti:
Anteeksi erehdys tyttäreni on 161cm pitkä
Kaikki on niin hoikkia.Mun 10v on 145 cm ja painaa 39. Ei toki ylipainoa, mutta nyt on muutaman kilon pulskistunut kesällä...
10vuotias lihoo kirjoitti:
Kaikki on niin hoikkia.Mun 10v on 145 cm ja painaa 39. Ei toki ylipainoa, mutta nyt on muutaman kilon pulskistunut kesällä...
Osaatko sanoa että onko tyttäreni ylipainoinen? Ylempänä lukee
+Lisää kommentti
tyttö kohta 13v paino n. 48kg ja pituus jotain 155cm
Ilmoita
Nämä helpottavat kasvua 10-18 vuotiaalle jos et kasva oikein nopeasti niin nämä auttavat kasvua : 10-9 tunnin unet,monipuolinen ateria,liikunta ja valo.... jos olet koko ajan tietokoneen ääressä ja et saa valoa ja et liiku ja jätät esim vihanneksia ja hedlmiä syömättä ja jos nukut 6-8 h niin ei ihme jos et kasva nopeasti sitten... suosittelen sitten tätä : https://www.kuntokauppa.fi/kasvuhormonibuusteri_self_gh_pulse_120_tabl#info
Ilmoita
Olen itse 11v poika ja painan 37-36 kiloa ja olen 144 senttimetriä pitkä onko tämä normaalia täytän pian 12 onko normaalia...??
Ilmoita
Ok
Ilmoita
Mä olen itse 12 v, tyttö, 172cm ja 54kg onko normaalia?
Ilmoita
Mä olen itse 12 v, tyttö, 172cm ja 54kg onko normaalia?
Ilmoita
12 vuotias tyttö, painan 42kg ja 143cm olenko normaalipainoinen?
2 VASTAUSTA:
Painoindeksin mukaan olet 4kiloa "ylipainoinen", ei ei sitä voi vielä sanoa ylipainoksi. Sitten vasta kun näkyy selvästi mahamakkaraa. Oma tyttäreni on myös 12 vuotta. Painaa 43kg ja on 156cm pitkä.
Hitto miten pistää vihaksi, lasketaan lasten mittoja aikuisten indeksillä.
143 cm ja 42 kg on ihan normaali, aikuista VASTAAMA indeksi n. 23, eli TÄYSIN normaalipainoinen. Ei pidä vastata, jos ei tiedä mistään mitään ja vertaa omaan erityisen hoikkaan lapseensa..... =(
+Lisää kommentti
11v tyttö ja painan 50kg, mutta olen raskasrakenteinen ja käytän aikuisten s kokoisia vaatteita ja pituus kai 160cm

Mitä mieltä painostani?
1 VASTAUS:
11,5 v tyttö, 150 cm 39 kg. 13 v tyttö 159 cm 43 kg.
Itse olen 157 cm, joten tuskin ainakaan vanhempi tuosta enää paljoa kasvaa.. Poika 16v onkin sitten 189 cm, painoa en tiedä, mutta hoikka hänkin. On tullut 185 senttiseen isäänsä :)
+Lisää kommentti
Itse olen nyt 12v pituutta 170cm ja painoa 53 kg 16 vuotiaana pitäis olla 182 cm pitkä saa nähä sitte lopullinen pituus 205 cm ?
Ilmoita
Tyttö 9.5 v 143 cm ja 32 kg ja poika 12 v 145 cm ja 37kg
Ilmoita
Olen 11.v. tyttö ja olen 152 cm pitkä ja painan 33 kg.... Normaali?
5 VASTAUSTA:
Mä oon 10v 133cm 16kg, tavotepaino on 15kg. Oon laihduttanu 2lk lähtien ja 2lk lopussa-3lk alussa pidin taukoo mut sit rupesin taas laihuttamaan. Nyt oon jo niin lähellä
10v kirjoitti:
Mä oon 10v 133cm 16kg, tavotepaino on 15kg. Oon laihduttanu 2lk lähtien ja 2lk lopussa-3lk alussa pidin taukoo mut sit rupesin taas laihuttamaan. Nyt oon jo niin lähellä
Just.
Mä olen 158cm pitkä ja 30kg painava 6lk.
Koko 152 ja kenkä 38.
Farkut 160.
Normi?
Ja rinnat 60 b
10v kirjoitti:
Just.
Mä olen 158cm pitkä ja 30kg painava 6lk.
Koko 152 ja kenkä 38.
Farkut 160.
Normi?
Ja rinnat 60 b
10v kirjoitti:
Oot niiiiiiiiiiin laiha että tunnen itseni tosi lihavaksi! 😳
Jotain rajaa tähän laihduttamiseen!
Tosi laiha
+Lisää kommentti
Oon poika
Oon 12v
Mä oon 170cm
Oon ihan helvetin lihava eli 70kg
ja kenkä 45
2 VASTAUSTA:
Mä oon 158cm pitkä ja painan 49kg. Mitä mieltä olette? olenko liian painava? ainiin ikää on 12 vuotta
tyttöjenkauhu kauhu oon 11 v ja täytän kohta 12 v ja olen 170 cm pitkä ja ihan liian läski paina74.2 kiloa
+Lisää kommentti
Mä oon 165cm ja painan 49kg ja oon 12 vuotta
Ilmoita
11,5v tyttö, pituus 156,5cm ja paino 42,4kg. Just tänään kävi terkkarilla.
Ilmoita
12v tyttö 165cm ja 46 kg ja kasvu jatkuu epäilemättä vielä. Itse olen 157 pitkä, joten ei ole pituusgeeni minulta periytynyt vaan isältä.
Ilmoita
Jaahas, alan tuntemaan itseni kyllä super pieneksi. Itse olen 15-vuotias, 160 cm ja 56 kg...no, tälläiseksi jään ja se on todettu :)
Ilmoita
Tytär 11v:
Pituus: 165cm ja paino 57kg
Itse olen 164cm. Taitaa tyttö vielä kasvaa paljonkin, kun ei ole kuukautisetkaan alkaneet, vielä.
Tyttö on kulkenut aina kasvukäyrässä siellä korkeuksissa...
Ilmoita
Olen 12-vuotias tyttö (s. 2002) ja miulla on alkanut menkat n.5kk sitten. Pituutta on ehkä 165.5cm ja painoa on 59kg.
Olen painoindeksin mukaan normaalipainon ylärajoilla. Pitäisikö laihduttaa, ja jos laihdutan, miten sen teen, miten kerron vanhemmille päätöksestäni?
Onko ketään aikuista joka voisi kertoa miten itse toivoisi oman lapsensa tässä tilanteessa toimivan?
Olen aloittanut hiljalleen kasvisruoan, ja syön enää vähän lihaa. Olen tehnyt vihon mihin olen laittanut kaikenlaisia ohjeita terveyteen liittyen.

Tammikuussa painoin 58.3kg eli en ole lihonut paljoakaan. Silti silloin sutjakasti menneet farkut tuntuvat nyt tiukoilta, ja reidet tuntuu paisuvan jättivauhtia.
Help?
Ilmoita
Mä oon 12v poika. Pituus 146cm ja paino 36kg onko normaalii?
1 VASTAUS:
normaalilta kuullostaa.
+Lisää kommentti
12 v ja 160 cm ja paino 52
Ilmoita
Meijän tyttö 147cm ja painaa 39kg. Ei musta mitenkää lihava. Ihan normaalin kokonen:-)
Ilmoita
Auttakaa ahdistunutta! Oon mielestäni lihava. Oon 28kg 141cm.Tyttö. 11v. Painotavoitteeni 23-24kg.
2 VASTAUSTA:
Älä urheile ja syö joka päivä herkkuu
Olet jo hieman alipainoinen, älä vaan laihduta....
+Lisää kommentti
11v tyttö, n.153cm ja 43 kg
Ilmoita
ET TODELLAKAAN OLE!!!! Paremminkin ylipainoinen!! Älä MISSÄÄN NIMESSÄ LAIHDUTA!!!!
Ilmoita
Eli siis 12v nuori nainen. Pituutta noin 143 cm ja paino 45 kg.. Hän pitää itseään läskinä ja lihavana, eikä vaatteet sovi, kun liian epämuodostunu vartalo ja pömppö vatsa. Mä olen itse erittäin surullinen siitä, että hän ajattelee näin :'( Välillä hän on yksin kotona itkenyt ja katsonut peiliin. Olen erittäin surullinen. Miten saan hänen mielen muuttumaan?
1 VASTAUS:
Ja vielä: Hän on tälläkin hetkellä huoneessaan toppi päällä katsoen peiliin. Olen kuullut hieman itkun ääniä. Olen halunnut hänelle tilata vaatteita kauan, mutta mitkään ei kuulemma sovi hänen näköön tai painoon :''(
+Lisää kommentti
11v, 5lk, 169cm ja 49kg. Aika pitkä juu.
Ilmoita
Meijän tyttö painaa 40kg ja on yli 150cm. 10 vuotias siis..ja polkee paljon pyörällä niin on kyllä huimat pohjelihakset:-O
Ilmoita
Hyi miten LIHAVA!
Ilmoita
Olen itse 10v. Ja 157cm pitkä, mutta paino vaihtelee 47 - 50k. Olenko normaalipainoinen?
Ilmoita
Mää olen 11-vuotta.
Pituus: 146.7
Paino:40.4
Olenko lihava? Läski makkaraa löytyy.
1 VASTAUS:
No et
+Lisää kommentti
Kerro lapsellesi että jokainen saa olla oma itsensä eikä sitä tarvi hävetä. Anna hänelle vinkkejä, että jos hän ei ole tyytyväinen mahaansa hänen kannattaa katsoa miten hän voisi parantaa elämäntapoja. Kannusta ja kerro hänelle että tulokset tulevat hitaasti esiin ja pitää olla kärsivällinen. Kannattaa sopia vaikka yksi herkkupäivä viikossa. Jos joskus lipsuu tavoite ei kannata lannistua. Pyydä häntä josku kanssasi kävelylenkille ja puhutte asioista. Kysyt miten hänellä on mennyt koulussa. Tämä helpottaa oloa ja tuo kannustusta. Selvitä kiusataanko tyttöäsi jotenkin koulussa. Jos kiusataan yrität lopettaa kiusaamisen. Kahdenkeskinen aika ja juttelu parantaa myös suhdetta tyttäreesi ;-) Tsemppiä!
Ilmoita
Onko nmaalia 170cm 75kg
1 VASTAUS:
Minkä ikänen olit
+Lisää kommentti
Oon 10,5v tyttö. Pituus: 142cm Paino: 37kg
Ilmoita
Itse olen 11v (kohta 12) 160cm tyttö, 37kg. Eli normaali oon onneksi.. :)
Ilmoita
Oon 12 vuotias tyttö ja painan 35kg oon 145 kg. Yleisurheilua harrastan ja liikun muutenkin paljon. Mutta silti tuntuu että painoa on vähän liikaa...
1 VASTAUS:
145cm*
+Lisää kommentti
11v poika ja 161cm 60 kg
Ilmoita
Tyttö, tässä kuussa 12v. 144 senttiä ja 33 kiloa
1 VASTAUS:
Liian laiha!!
+Lisää kommentti
Tyttö 9v,4kk. Pituus 142cm,paino 35kg.Ei murrosikä vielä alkanut..onko jättiläinen tulossa..? Siro kasvonpiirteiltään(muutenkin nätti).Isä ja minäkin hoikkia,iskä 182cm,ite 176cm.Painot meillä normit (78ja65kg.).
Liikkuu ja urheilee.Syö hyvin.
1 VASTAUS:
No mietippä sitä!! Kuka voi edes puhua lapsestaan noin.JÄTTILÄINEN TULOSSA...? Ole onnekas ja onnellinen että sulla on LAPSI!!!!! Hän on kaiketi sun oma lapsi ja vielä voit tolleen kuvailla!! Hyi hitto!!! Jos mulla olisi oma lapsi, en voisi koskaan halveksuen hänestä puhua tai kirjoittaa!!! HÄVETKÄÄ!!!!
+Lisää kommentti
Oon täyttäny n.kuukausi sitten 12. Oon vähän yli 170cm, tyttö ja painoa 67kg. Oon aika pyöreä :)
Ilmoita
Painaa36 ja pitkä 43 mitä sanotte?
1 VASTAUS:
vooooihan vittu ihmiset. selasin koko tän paska läjän ja luin jokatoisen kommentin, täällä on näitä minun ikäluokkalaisia, tai näin sanottuna ikäluokkalaisteni ''mutseja'' jotka laittaa lapsiensa painoa nettiin, joo, ehkä et julkaise ittes nimellä kun voit sen anonyyminä tehdä, mutta tää kysymys on naurettava sen rinnalla, kun sä aattelet, ''haluaisko mun oma lapseni / kuka vaan kyseinen henkilö että KUKAAN julkaisisi tietoa heistä, joka perustuu tälläiseen.'' mm, ei?
ite olen se 13 vuotta, eikä mua voisi yhtääään enenpää kiinnostaa onko tällä hetkellä joku supermamma dietti bulaaja joka huokaa tämänkin kommentin tahtiin ''vittu noita nyky nuoria.'' suomessa on vapaa sana liikkeellä ja mähän sen käytän ja sanon miten asia on. painakoot sun lapsi 56kg ja 159cm pituutta, olkoon se minkä vaan painoinen pituuden kera, eiköhän asian tärkein asia ole lapsen terveys? ja hah, ite voin sanoa että olen 167 jossei se 166 senttiä pitkä, (eli keskivertoa pidempi ikää katsoen) ja minä painan se 60 kiloa. 60 kiloa. juu. ei koskaan minkäänlaista epäterveellistä ruokavaliota, normaalisti syövä, harrastanut tanssia 6 vuotiaasta etteenpäin, eikä todellakaan mitään yhtä tanssia harrastanut ne 5 vuotta, vaan viiden vuoden sisällä : zumbaa rumbitaa, steatdancea, showdancea, mitä nyt olla voi ja vielä saman aikaisesti kunnes täytin 11 siis minä lopetin tanssin. no. koska en ole koskaan ollut se tyttömäinen tyttö rakastan liikuntaa, minkä vaan tyyppistä urheilua, voimistelua, reenaamista kovaa jne, minä aloitin jalkapallon. kohta siitä on 2 vuotta, ja senkin voin sanoa että ei ole ensimmäinen kerta sekään kun aloitin jalkapallon taas. jalkapallo on nuorelles on se nyt tytölle tai pojalle paras liikunta niinkun jääkiekkokkin, tuuppa meidän korkeatasojoukkueeseen yhtäkkii hyppäämällä ja sun alkulämppä on 50 kertaa fieldin ympäri, jalkapallossa ei potkita vaan palloa, siinä tulee hikee verta tuskaa, lihaskramppeja kyyneleitä, iloa ja surua, kaatumista ja nousua, kamppamista ja tapaturmia, jatka ja kehity. ainoot ratkasut. syö terveellisesti, ja laita lapses syömään terveellisesti, edes normaalisti, laita se urheilemaan että saa luun päälle lihasta. ede vähän? LIHAS, painaa 2 kertaa enemmän kun läski, fuck skinny i'm training to be a fit badass, FOCUSE ON HEALT NOT WEIGHT.
+Lisää kommentti
hahaa ja ylemmän kommentin kirjoittanut taas täälä, etten mitään isoa mutsi joukkoa saa niskoilleni, voin sanoa, 167cm, 60kg : litteä vatsa, lihaksikkat jalat ja kädet, it's called fit bitch :DD hha sit jos joku sattuis tulemaan vielä sanomaan ettei jalkapallosta sitä koko kuntoa saa, mutta voin sanoa että mulla on sulkapallo reenit 2 kertaa viikossa, 2 ketaa punttisali reenit, 3 kertaa jalkapallo turnaukset ja harkkapelit, yleisurheilua 2 kertaa viikossa, käyn lenkillä lähes joka päivä.ota mallia, ja oleppa hyvä.
Ilmoita
Tyttö 12v ,painoa 24kg ja pituutta 141cm
1 VASTAUS:
Hieman on tytöllä lihomisen varaa. Aikasmoisen alipainoinen on. :/
+Lisää kommentti
tyttö 12v, paino 50,4kg,pituus 157,5 cm . onko ylipainoinen?
1 VASTAUS:
Et ole
+Lisää kommentti
Itellä on aina ollut päässä vikoja en tiedä miten mutta 12v reilut 30km ja 14v reilut 60km :p
Ilmoita
Mä oon alle 160cm ja painoo on kertynnä 60 ja rapiat... lapsein ovat onnex terveet ja sopusuhtaset :) :). Kannattaasko himpun verran miettiä mitä tänne kirjottelee?? Jos ap tosissaan kyselee, ni voe helevettiläine ko o tyhymä!!!
Jokaane on kaunis niinku Luoja o luonu ja siil siisti!! Olkaa tyytyväisii siihi mitä ootte ja jo ootte viel terveitä!!!(Arvata saattaa....) Ja viel ko lapsist kysellää, äly hoi! Anna sie lasteis olla ja kasvaa, kyl hyö siut laitoksee laittaa jos tahtoot. Tuollai karsee paapomiin ja vahtaamiin käyp hermoon ja kapinahan siit tuloo ;).Riielkää sovinnos ja antakee kaikkien kukkien kukkia!!
Ilmoita
Olen tyttö, 9v 141cm ja 32kg onko normaalia? Vastatkaapa jooko!
1 VASTAUS:
Voisit olla painavempikin, et ole liian painava vaan sopivan hoikka. SYö vaan terveellisesti ja liiku sopivasti ja joskus herkuttelukin on kohdillaan :)
+Lisää kommentti
10v 139cm ja 30kg onko hän pieni?
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Pituus 142cm ja paino 45
Ilmoita
Mulla on 11v tyttö ja 154cm pitkkä ja 38kg eli hoikkan tyttö💥
Ilmoita
11.v
50kg
159.cm
Oleko liian painava?!
1 VASTAUS:
Et ole. Itsekin olen 11.v tyttö, joka on 163 cm ja paino vaihtelee 53-56 kiloa. Oot ihan normaali. Kun ite olin 159cm, olin 48kg. Viime vuonna tuli liikaa syötyä...
+Lisää kommentti
Tyttö 13v pituus 153cm ja paino 38kg onko teidän mielestä liian laiha vai just hyvä
Ilmoita
Itselläni n. vajaa 160cm tyttö, painaa se 47 kiloa ja 13v. Nätti tyttö on, mutta omasta mielestään ei. Tässä herää kysymys onko tyttöni todella vähän pullukka, itse en ole sitä mieltä. Mitä mieltä te muut?
1 VASTAUS:
Ei!!!
+Lisää kommentti
Mun tyttö 11v. On alle 140 pitkä ja noin 33 kiloa painaa, hänellä on erittäin huono itsetunto pituutensta taikia ja kaikki kaverinsa ovat 10 cm pidempiä onko normaalia?
1 VASTAUS:
On☺️
+Lisää kommentti
Minulla on valmennettavana 12 v poikia. Lyhin 147 cm ja pisin 169 cm.
Ilmoita
Tyttö 11v 160cm paino 52
Omasta mielestään pulska, mutta onko hän oikeasti. Menkatkin alkaneet
Ilmoita
Onko normaali vai pitäskö laihutaa 140cm 40kg
1 VASTAUS:
Tuo paino on ainakin mun mielestä normaali☺️
+Lisää kommentti
Mä itse painan sen 42kg. Ja pituutta on 143(:". Oon läski
Ilmoita
Itse olen 11v 46kg painava ja 145cm pitkä.
Ilmoita
Oma tyttäreni on vähän ylipainon puolella.Hän on 167,5cm, 58,5 kg ja 10v. Mitä mieltä olette?
Ilmoita
mä ite oon 9v ja painan jotai 32 tai 33 kg ja oon 144cm oon liian laiha :´(
Ilmoita
10v (tyttö) 133 cm pitkä ja 27 kg.
Ilmoita
Onks normaalii et oon 11v tyttö ja oon 148cm-149cm ja painan noin 38-39kg :((((
1 VASTAUS:
Aika laiha mutta ei mun mielestä vielä liian laiha
+Lisää kommentti
No mä oon joku 141-142 cm 11v tyttö ja painan 32 Kg, onko se paljon?
Ilmoita
Olen 145 cm, 11v, 32kg, paina jo paljon?
1 VASTAUS:
Siis painanko paljon
+Lisää kommentti
Olen 11,5v poika. Oon 146cm ja 35kg..:(
En ymmärrä miksi kasvan hitaasti, mutta painoa tulee runsaasti:( Mua huolestuttaa mun reidetkin, koska mä en oo tehny niiden eteen mitään, mutta silti ne vaan kasvaa kasvamistaan... Syön normaalisti herkuttelen 150g irtokarkkia viikonloppuisin ja urheilen jonkun verran. Onko tämä normaalia?
Ilmoita
P 150 cm 75 kg.
Ilmoita
205 cm 125 kg.
Ilmoita
11v 5lk 129cm 21kg
Ilmoita
No oon tyttö ja oon 140-150 paino on ehkä 40 kg...
Ilmoita
Olin 11v 149cm, 55kg pudotin sen 51kg ja onnistuin pitämään samaa painoa 1,5 vuotta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

10-12v lapsienne pituus ja paino?

Varhaisnuorienne pituus ja paino? Laittakaa myös sukupuoli.
Omani on tyttö 11v, 157cm ja 40 kg.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta