Moikka!
Täällä olisi 19-vuotias nuori nainen, joka pitää paljon työstä lasten parissa. Minulla ei ole alan koulutusta, mutta kokemusta on silti kertynyt lastenhoidosta mm. päiväkotisijaisuuksista ja henkilökohtaisen avustajan tehtävistä. Olen myös hoitanut paljon sisaruksiani ja lähipiirin lapsia. Työajoista voidaan sopia, mutta esimerkiksi arki-illat ja viikonloput olisivat hyviä ajankohtia. Voisin myös tarvittaessa hoitaa yön yli ja lyhyemmillä varoitusajoilla esim.jos lapsi sairastuu.
Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä:
[email protected]
Tarvitsetko lapsirakasta lastenhoitajaa? (Jyväskylä-Laukaa)
lastenhoito1
2
128
Vastaukset
- lastenhoito1
Olen edelleen lastenhoitotyötä vailla! :)
- lastenhoito1
Moi! Päivitän taas ajan tasalle ilmoitustani. Olin juuri Espanjassa au pairina, joten kokemusta lasten kanssa toimimisesta tuli vielä enemmän. Nyt palattuani Suomeen minun on mahdollista hoitaa lapsia. Jos tarvitset lastenhoitajaa, laita minulle sähköpostia niin jutellaan enemmän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851947- 431540
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!581216- 761100
- 721084
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon251015- 591001
- 34940
- 37829
- 39804