eli siis oon tyttö(8lk) oon ihastunu poikaan (8lk) ei olla samal luokal enää (oltii ala-asteel) ja siis me tekstaillaa ja fb:s puhutaan ja tiän et se on ainaki tykänny musta, kai vielki! mut koulus ei puhuta ollenkaa, ja tekstailleskaa meil ei oo oikeestaa puheenaiheit joten kannattaako mun vaa luovuttaa koko jutun suhtee...?
poikahuolia.. help
6
242
Vastaukset
- qwertyuiopasdfghjkxc
ei kannata ainakaan kokonaan luovuttaa
- lifemocker
jos ette pysty/halua livenä viettää aikaa toistenne kanssa tai jutella niin kannattaa unohtaa. pelkkä nettijutustelu jää nettijutusteluksi - jos kummallakaan ei ole livenä pokkaa kommunikoida toisen kanssa niin olette ensinnäkin liian nuoria virittelemään yhtään mitään ja/tai ette ole kovin kiinnostuneita toisistanne kun ette kerta aikaa vietä yhdessä
- DamnGirl
rohkeasti keksit vaan jotain puhuttavaa (:
- fxymeah
mee vaa vaik koulus juttelemaa, kyl se siit piene alkuviileyden jäkee alkaa sujuu :D tai sit jos joku sun frendis tyylii tuntee jnku sen frendin tms, nii voit sitäki kautta vapaa-ajal tutustuu siihe :D menkää jonnekki koko porukal, vaik ei siit mtn isompaa syntyis nii ainaki saat lisää frendej ja sitäpaitsi jätkien kaa on vaa nii paljon rennopaa hengaa, kannattaa :DD
- Anonyymi
No ehkä kannatta katsoa tilannetta
- Anonyymi
Aloittaja on nykyään jo 22-vuotias. Eivätköhän liene poikahuolet ohi ja nainen onnellisesti naimisissa. Kolme lastakin saattaa olla siunaantunut. Niin se aika kuluu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875