Kuka teistä uskaltaisi kohdata Alienin?

kossua alienille

Suuri epäilys on, olisiko ihan tavallisista taviksista siihen, skeptikoista puhumattakaan. Ensimmäisenä potentiaalina tulee mieleen lapset, jotka ovat leikkineet teletapeilla ja muuten örkin näköisillä leluilla. Elävä Alien menisi siinä samassa rytäkässä. Toisena potentiaalina mahd. kohtaajasta tulevat ufokulttuuria paremmin tuntevat, jotka ovat ehkä mielessään jo käsitelleetkin mahdollisen kohtaamisen. Menisikö vetelät housuun, vai panisitko saunan lämmitä.

37

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karamon

Itse olen tavannut "Pohjan Poikia" Nordigeja fyysisesti reilun 20 vuoden ajan. On siinä ollut miettimistä. Monella saattaisi tulla pakokauhua. Itselläni ei pahemmin sitä ole koskaan ollut, ehkä pari kertaa.

Mitä ilmeisemmin tää postaus tullaan lyömään lyttyyn, mutta samapa se.

• eiteilaaja

luultavasti tähän tehtävään valitaan jo etukäteen psyykkisesti vahvoja ihmisiä
        ja eikös nuo pohjalaiset muistuta ihmistä, ovat vain kauniimpia

http://www.acidemic.com/id144.html

• eiteilaaja

Ensikohtaaminen jännittäisi, mutta jos ei olisi mitään pelättävää niin tuskin ulkonäkö aiheuttaisi mitään pakokauhua. KOhtaaminen olisi jopa toivottavaa
      ja niitä on varmasti tapahtunut niin iso määrä, että sitä olisi vaikea uskoa

• SKEPOHÖRHELÖÖNI

Mieluusti tapaisin jos ei olisi vaarallinen.

• Karamon

"Ensikohtaaminen jännittäisi, mutta jos ei olisi mitään pelättävää niin tuskin ulkonäkö aiheuttaisi mitään pakokauhua."

On siinä paljon muutakin, ei niinkään ulkonäkö. Se että "he" ovat mentaalisesti vahvoja ja mikään ajatuksesi ei ole salassa, ei sitten mikään. Tämä saattaa joillekin olla se viimeinen kriteeri, haluavatko he olla yhteistyössä vai ei. Kuosissa pitää pysyä, muuten hommasta ei tule mitään. Toki jokainen kokee asioita erilailla ja jokainen testataan etukäteen. Kriteereitä on paljon enemmänkin.

• lillillieru... joo

lapsettaa taas kekkilän kananpaskaa kun pitää trollata kuin teinipoika

• kakka-kakka
        lillillieru... joo kirjoitti:

lapsettaa taas kekkilän kananpaskaa kun pitää trollata kuin teinipoika

En valitettavasti ole nyt kirj. enkä jaksa koska katson sitä Australian Kylieta vahan pienihan se on.

• kakka-kakka kirjoitti:

En valitettavasti ole nyt kirj. enkä jaksa koska katson sitä Australian Kylieta vahan pienihan se on.

Australian Kylie söpöhän se on.

• vajakki ?

Oletko jotenkin jäänyt aikuisuudesta jälkeen? Päivästä toiseen alkaa vaikuttamaan siltä, kun sinun olemattomia kommentteja täältä lukee.

• Kieltäjä ja humis

Kunnon kieltäjä-Keijon ja alienin kohtaaminen olisi mielenkiintoista katseltavaa. Keijo ravistelisi päätään, nipistelisi itseään varmistaakseen että on hereillä, hieroisi silmiään ja sitten pakenisi paikalta miettien mitä on syönyt kun näkin tuommoisia hallusinaatioita. Ei kertoisi kellekään ja kulkisi jatkossa silmät kiinni varmuuden vuoksi ja hokisi todistuksen taakka, todistuksen taakka, todistuksen taakka, todistuksen taakka, tadistuksen tookka, todistuksen taakka...

• åiyhpåuh

Lapsellista mielikuvitusleikkiä. Tuollainen haaveilu kuulu korkeintaan murkkuikään.

• Haaveita olla pitää
        åiyhpåuh kirjoitti:

Lapsellista mielikuvitusleikkiä. Tuollainen haaveilu kuulu korkeintaan murkkuikään.

Myös esimerkiksi Stephen Hawking on osallistunut usein tähän keskusteluun jota sinä kutsut murkkuikäisten haaveiluksi. Ilman "murkkuikäisten haaveilua" sinäkin kulkisit edelleen hevosella kouluun tai töihin ja asuisit luolassa.

• Älä höpötä
        Haaveita olla pitää kirjoitti:

Myös esimerkiksi Stephen Hawking on osallistunut usein tähän keskusteluun jota sinä kutsut murkkuikäisten haaveiluksi. Ilman "murkkuikäisten haaveilua" sinäkin kulkisit edelleen hevosella kouluun tai töihin ja asuisit luolassa.

Tällaistako Hawking on kirjoittanut:
        "Ei kertoisi kellekään ja kulkisi jatkossa silmät kiinni varmuuden vuoksi ja hokisi todistuksen taakka, todistuksen taakka, todistuksen taakka, todistuksen taakka, tadistuksen tookka, todistuksen taakka.."

En kritisoi itse aihetta. Kritisoin lapsellista tapaa kirjoittaa siitä. Tuollaisten kakaramaisten haaveilujen ja mielikuvitustapahtuminen kirjoittelu ei ole aiheesta keskustelua.
        Tieteen teolla ei ole mitään tekemistä "murkkuikäisten haaveilun" kanssa, jos siihen viittaat. Sitä tekevät hyvin pitkälle koulutetut kriittisesti ajattelevat asiantuntijat, eivät haaveilevat hömelöt. Oppimattomat taivaanrannanmaalarit eivät ole ikinä vieneet tiedettä eteenpäin.

• Tieteen huorat
        Älä höpötä kirjoitti:

Tällaistako Hawking on kirjoittanut:
        "Ei kertoisi kellekään ja kulkisi jatkossa silmät kiinni varmuuden vuoksi ja hokisi todistuksen taakka, todistuksen taakka, todistuksen taakka, todistuksen taakka, tadistuksen tookka, todistuksen taakka.."

En kritisoi itse aihetta. Kritisoin lapsellista tapaa kirjoittaa siitä. Tuollaisten kakaramaisten haaveilujen ja mielikuvitustapahtuminen kirjoittelu ei ole aiheesta keskustelua.
        Tieteen teolla ei ole mitään tekemistä "murkkuikäisten haaveilun" kanssa, jos siihen viittaat. Sitä tekevät hyvin pitkälle koulutetut kriittisesti ajattelevat asiantuntijat, eivät haaveilevat hömelöt. Oppimattomat taivaanrannanmaalarit eivät ole ikinä vieneet tiedettä eteenpäin.

Tiede ja filosofia on tarkoittamassasi mielessä toistensa vastakohtia. Tieteen suurimmat pioneerit, visionäärit, uranuurtajat ja saavuttajat ovat kaikki olleet irrationaalisia oman tiensä kulkijoita jotka ovat uskaltaneet ajatella eri tavalla kuin muut jotka ovat sitoutuneet ns vanhaan koulukuntaan.
        Me tarvitsemme näitä Einsteineja ja Hawkingeja jotta päästään eteenpäin. Asioita ihmiskunnan kannalta ei edistä kouluoppeihinsa sitoutunut Tohtori Tolonen joka puuhastelee vain niiden asioiden parissa jotka ovat meille kaikille jo tuttuja.

Me tarvitsemme kritiikittömiä visionäärejä joilla on hyvä logiikka ja erilainen ajattelutapa. 99% tieteestä on huoraamista vanhan tiedon varassa ja sitä jos mitä voidaan kutsua lapselliseksi ja turhauttavaksi.

• Kouluoppi ???
        Tieteen huorat kirjoitti:

Tiede ja filosofia on tarkoittamassasi mielessä toistensa vastakohtia. Tieteen suurimmat pioneerit, visionäärit, uranuurtajat ja saavuttajat ovat kaikki olleet irrationaalisia oman tiensä kulkijoita jotka ovat uskaltaneet ajatella eri tavalla kuin muut jotka ovat sitoutuneet ns vanhaan koulukuntaan.
        Me tarvitsemme näitä Einsteineja ja Hawkingeja jotta päästään eteenpäin. Asioita ihmiskunnan kannalta ei edistä kouluoppeihinsa sitoutunut Tohtori Tolonen joka puuhastelee vain niiden asioiden parissa jotka ovat meille kaikille jo tuttuja.

Me tarvitsemme kritiikittömiä visionäärejä joilla on hyvä logiikka ja erilainen ajattelutapa. 99% tieteestä on huoraamista vanhan tiedon varassa ja sitä jos mitä voidaan kutsua lapselliseksi ja turhauttavaksi.

Kukaan ei tee luonnontieteissä nykyään mitään uutta, jos ei ole vuosikausia lukenut siitä, mitä jo tiedetään. Eli siis aliarvostamaasi "kouluoppia". Esimerkiksi esiin nostamasi Einstein ja Hawking ovat molemmat olleet professoreja, jotka juurikin opettivat professoreina sitä kouluoppia.
        Uuden tieteen tekeminen vaatii nimen omaan kriittisyyttä uusien ideoiden lisäksi. Tieteessä ei todellakaan ole irrationaalisuutta vaan mitä tiukinta rationaalisuutta. Se ei sulje pois uusia ajattelutapoja. Rationaalisuus ja kriittisyys sulkevat kuitenkin pois kaltaisesi huuhailijat, jotka eivät ymmärrä tieteen metodia.
        Lapselliseksi olen kutsunut vain kommenttia, joka todella on lapsellinen, katsoo sitä miltä kantilta tahansa. Nimimerkkisi jo paljastaa sinut vatipäävajakiksi, jolla on tieteestä vain omat ennakkoluulonsa. Surkean ja naurettavan välillä.

Filosofiasta tiedät näköjään ihan saman verran kuin tieteestäkin, kun ensimäistä lausettasi katsoo. Et juurikaan mitään.

• Olet rampa ankka
        Kouluoppi ??? kirjoitti:

Kukaan ei tee luonnontieteissä nykyään mitään uutta, jos ei ole vuosikausia lukenut siitä, mitä jo tiedetään. Eli siis aliarvostamaasi "kouluoppia". Esimerkiksi esiin nostamasi Einstein ja Hawking ovat molemmat olleet professoreja, jotka juurikin opettivat professoreina sitä kouluoppia.
        Uuden tieteen tekeminen vaatii nimen omaan kriittisyyttä uusien ideoiden lisäksi. Tieteessä ei todellakaan ole irrationaalisuutta vaan mitä tiukinta rationaalisuutta. Se ei sulje pois uusia ajattelutapoja. Rationaalisuus ja kriittisyys sulkevat kuitenkin pois kaltaisesi huuhailijat, jotka eivät ymmärrä tieteen metodia.
        Lapselliseksi olen kutsunut vain kommenttia, joka todella on lapsellinen, katsoo sitä miltä kantilta tahansa. Nimimerkkisi jo paljastaa sinut vatipäävajakiksi, jolla on tieteestä vain omat ennakkoluulonsa. Surkean ja naurettavan välillä.

Filosofiasta tiedät näköjään ihan saman verran kuin tieteestäkin, kun ensimäistä lausettasi katsoo. Et juurikaan mitään.

Olet visioton tieteen pikku huoripukki jolla ei ole mitään käsitystä siitä mitä on luova ajattelu ja luominen. Joillakin on kyky kulkea aasta ceehen menemättä been kautta mutta sinulla on kyky copy pastata toisten valmiita kirjoituksia joka ei ole kovinkaan suuri meriitti mutta ei aivottomalta koululaiselta voi muuta vaatiakaan.

• Olet huvittava
        Olet rampa ankka kirjoitti:

Olet visioton tieteen pikku huoripukki jolla ei ole mitään käsitystä siitä mitä on luova ajattelu ja luominen. Joillakin on kyky kulkea aasta ceehen menemättä been kautta mutta sinulla on kyky copy pastata toisten valmiita kirjoituksia joka ei ole kovinkaan suuri meriitti mutta ei aivottomalta koululaiselta voi muuta vaatiakaan.

Primitiivireaktio. Kun argumentit loppuvat, kiukuttelu ja nimittely alkaa.

Joskus tieteessä hypätään intuition omaisesti A:sta C:hen ainakin näennäisesti. Ennen kuin tiedemaailma hyväksyy intuition teoriaksi, pitää se kyetä mallintamaan loogisena katkeamattomana ketjuna myös B:n kautta.
        Mitä luovuuteen ja luovaan ajatteluun tulee, olen aivan varmasti perehtynyt asiaan sinua paremmin.

Kiukuttelu ja nimittely on ominaista juurikin keskenkasvuisille koululaisille. Se ei kuitenkaan tee sinustakaan aivotonta; kypsymättömän ja vähän typerän toki.

• apina vs skepo
        Olet huvittava kirjoitti:

Primitiivireaktio. Kun argumentit loppuvat, kiukuttelu ja nimittely alkaa.

Joskus tieteessä hypätään intuition omaisesti A:sta C:hen ainakin näennäisesti. Ennen kuin tiedemaailma hyväksyy intuition teoriaksi, pitää se kyetä mallintamaan loogisena katkeamattomana ketjuna myös B:n kautta.
        Mitä luovuuteen ja luovaan ajatteluun tulee, olen aivan varmasti perehtynyt asiaan sinua paremmin.

Kiukuttelu ja nimittely on ominaista juurikin keskenkasvuisille koululaisille. Se ei kuitenkaan tee sinustakaan aivotonta; kypsymättömän ja vähän typerän toki.

Apinasta sinut erottaa se että apina ei kehuskele olevansa tieteeseen perehtynyt ja jälleen kerran taas ensin itse auottuasi tyhmää päätäsi esität sitten aikuista kun tulee takaisin samalla mitalla... Tämä on niin nähty tuhansia kertoja tällä palstalla jossa jotkut skeptikkoina esiintyvät kuvittelevat että vain heillä on oikeus herjaan.

• Turhaan vituttelet
        apina vs skepo kirjoitti:

Apinasta sinut erottaa se että apina ei kehuskele olevansa tieteeseen perehtynyt ja jälleen kerran taas ensin itse auottuasi tyhmää päätäsi esität sitten aikuista kun tulee takaisin samalla mitalla... Tämä on niin nähty tuhansia kertoja tällä palstalla jossa jotkut skeptikkoina esiintyvät kuvittelevat että vain heillä on oikeus herjaan.

Onko helliksellä taas ryyppyputki päällä?

"kun tulee takaisin samalla mitalla"

HAHHAH!

Luuletko tosiaan kyenneesi antamaan jotakin "samalla mitalla", kun ainoa asia mihin kykenet on nimenomaan primitiivireaktio, törkeydet ja väkivaltaisia vihjailuja sisältävät kirjoitukset? Olet pelkkä pelle joka jokaisella kirjoituksellaan paljastaa kouluttamattomuutensa ja tyhmyytensä, ja myös alemman sosiaaliluokkansa käytöstapojensa vuoksi.

Aina kun pyydetään faktoja, alkaa primitiiviölinä.

Tieteestä sinulla ei ole muuta hajua kuin omat sitkeästi istuvat deluusiosi, siitäkin huolimatta että tieteen perusperiaatteet ovat sinulle selitetty jo satoja kertoja. Ei vaan uppoa tyhmään kaaliin. Katsos kun tämä aikuisten maailma ihan oikeasti toimii niin että täällä positiivisen väitteen esittäjä joutuu esittämään myös todisteet mikäli aikoo väitteensä osoittaa todeksi, ei päinvastoin. Tieteessä toimii tyly mutta reilu vertaisarviointi joka karsii kaltaistesi hörhöjen fantasiat jo alkuunsa. Tuossa vain kaksi pikaista esimerkkiä tosimaailmasta ja sekös näyttää sapettavan niin että täytyy kehitellä deluusioita vastoin parempaa tietoa. Harhaluulosi tieteen paikoillaanpysymisestä ja rinnastamisestasi uskontoon on yksinkertaisuudessaan naurettava. Sori nyt vaan, huuhari, mutta tutustuisit tosimaailmaan ennen kuin teet itsestäsi pellen deluusioinesi. vaikka myöhäistähän se jo on..

• Skepo Hominidae
        apina vs skepo kirjoitti:

"ensin itse auottuasi tyhmää päätäsi "
        Tämän ketjun ensimäinen kommentti oli sinun. Mölinäsi ei vähennä "Kieltäjä ja humis" kommenttisi lapsellisuutta piiruakaan. Kakaramainen vuodatus, jota olet yrittänyt puolustella nimittelyillä ja itkupotkuraivareilla.

Itse asiassa minua on vaikea erottaa apinasta. Minä olen apina ja myönnän sen ihan auliisti. Katsos kun minä todella tiedän jotain, toisin kuin sinä kakaramaisine kuvitelminesi. Tässä vähän Wikittelyä aiheesta:

"Ihminen kuuluu kädellisten (Primates) lahkon isojen ihmisapinoiden (Hominidae) heimoon ja on nykyisin elävistä kädellisistä laajimmalle levinnyt, älykkäin ja runsaslukuisin laji."

Jos sinä et ole apina, niin aasiko olet?

• varlokki

Miksi hömppämiehet nykyään tapaisivat maan asukkeja kun samat tiedot ja tuskat saa katsomalla kymppiuutiset ja maarit tastulan tv-ohjelman. lisäksi tietoa saavat kansankynttilät kun pysyvät aina hiljaa kaikesta.

• VeryHD

Olen jo pidempään toivonut kohtaavani jonkinlaista ulkoavaruuden elämää. Ei vaan ole onnistunut. Miten niihin saa yhteyden? Eipä voi sanoa, että pelottaisi kohdata alieni tai vastaava, vähän niinkuin: näkis, kokis ja kuolis pois.
      Uskon vakaasti intergalaktisiin olentoihin, mutta en ikävä kyllä ole koskaan moisia kohdannut.

• Entiteet

Kyllä kaiketi olisin valmis kohtaamaan minkä tahansa hyväntahtoisen rodun. Alussa varmasti jänskättäis, mutta olisin ennakkoluuloton.

Miksi nämä jotkut rodut kuten Pleijanidit sitten ottavat yhteyttä joihinkin tiettyihin ihmisiin. Sillä tavalla että ihminen tietää olevansa yhteydessä maan ulkopuolisen olennon kanssa?

• Karamon

"Miksi nämä jotkut rodut kuten Pleijanidit sitten ottavat yhteyttä joihinkin tiettyihin ihmisiin."

Hei eivät ota kehenkään yhteyttä hetken mielijohteesta. Yhteydenotot Maan kansalaisiin heidän taholta on tarkkaan harkittuja ja niillä on aina syvempi tarkoitus. Toisin sanoen heillä on pidemmän tähtäimen suunnitelma, joka vie tiettyihin lopputuloksiin.

Satunnaisia näyttäytymisiä ja kohtaamisia he toki silloin tällöin toteuttavat ympäri maailmaa, mutta niilläkin on osansa tässä palapelissä, jossa ihminen yksilönä ja yhdessä ihmiskuntana kasvaa viisaudessa pienin tai isommin askelin eteenpäin. Valinta on ihmiskunnalla.

Kontaktit valitaan huolella ja nämä henkilöt, jotka valitaan ovat yleensä enemmän tai vähemmän ennakkoluulottomia, joilla on palava halu tehdä jotain hyvää tämän ihmiskunnan hyväksi. Nämä henkilöt ovat myös luotettavia, jotka eivät pelkää viedä totuutta eteenpäin painostuksesta huolimatta. Toki kriteereitä on muitakin, mutta siinä päällimäiset.

Vasta viime vuosina olen itsekin ymmärtänyt tätä palapeliä paremmin. Olen ymmärtänyt myös sen, miksi minulle ei ole kaikkia heti kerrottu. Kaiken takana on lopulta kehitys yksilöllisellä tasolla ja koko ihmiskuntana. Pisaroista kasvaa meri ja kun se on tyyni, silloin vasta kaikki on niin kuin pitääkin.

Uskon että en olisi mentaalisella tasolla päässyt niinkään eteenpäin, jos en olisi omakohtaista ja omaa tahtia saanut pureksia pakettia. Se olisi ollut kuin huonosti rakennettu torni, joka olisi kaatunut, jos en olisi käsitellyt eri palasien tärkeyttä ja järjestystä.

Moni varmasti ajattelee, miksi kaikki tapahtuu niin hitaasti, miksi he eivät tule jo. Että mitä ihmeen piiloleikkiä tämä kaikki on. Vastaus tähän on juuri tuossa ylempänä noin pääpiirteittäin.

• Voi teitä.

"Yhteydenotot Maan kansalaisiin heidän taholta on tarkkaan harkittuja ja niillä on aina syvempi tarkoitus. "

Harkinnasta ja syvällisyydestä varmasti johtuu se että nekin vähät yhteydet otetaan peräkammarin poikiin, mielenterveyspotilaisiin ja sairaseläkeläisiin.

• Entiteet

Mielenkiintoista ja kyllähän tuo mitä sanoit näin maanpäällisin termein, niin kuullostaa ihan järkeenkin käypältä.

• Entiteet
        Voi teitä. kirjoitti:

"Yhteydenotot Maan kansalaisiin heidän taholta on tarkkaan harkittuja ja niillä on aina syvempi tarkoitus. "

Harkinnasta ja syvällisyydestä varmasti johtuu se että nekin vähät yhteydet otetaan peräkammarin poikiin, mielenterveyspotilaisiin ja sairaseläkeläisiin.

Sä olet hauska :D

• Niinhän ne tosieläväuskolaisetkin sanovat että Jeesus tulee heidän sydämiin jotka ottaa Jeesuksen sydämiinsä.

Melkoista kehäpäättelyä siis.

• Tuuli

Alien olisi tervetullut vaikka savusaunaan, mutta vaikea sanoa maistuisiko heille kossu... jos on olemassa telepaattisia kykyjä... tarvitseeko tajuntaa vielä tuosta laajentaa millään huumaavilla aineilla. Kohtaaminen on tullut elettyä unessa ja
      ainakaan siinä kohdassa muuvia ei ollut mitään paniikkia. Ehkä se johtuu heidän telepaattisesta mielenlääkityksestä.

• 99,naintinain

Kyllä ja en. Riippuen sen alienin olemuksesta. Isoa ja pelottavan näköistä jokainen varmaan pakenisi, kun taas "normaalia" jotkut voisivatkin uskaltautua lähestyä. Kohtaamista seuraavat tapahtumat voisivat olla päinvastaiset kuin mitä olemuksesta voisi päätellä :)

• onhannoita1

Kohtaan ufoja melk. joka päivä,olen ravintola-alalla........

• onhannoita1
        onhannoita1 kirjoitti:

Kohtaan ufoja melk. joka päivä,olen ravintola-alalla........

Siis alieneitakin....

• 99,naintinain

Meinaatko siten kuin jenkit puhuu, esmes rajansa yli luvatta saapuneista?

• jvofugwnev

Olen kohdannut alienin, mutta en vain muista siitä mitään. Noin 20 vuotta sitten kontakteja oli useampikin, joista on edelleen jälki ihollani. Muut (tutkimusten?!?) jäljet hävisivät muutamassa päivässä. Olen paljon miettinyt, olenko liian arka, kun kontakteja ei ole enää ollut. Tai ainakin uskoisin niin, koska mitään uusia jäkiä ihoon ei ole tullut.

En ole peräkammarin poika, mielenterveyspotilas, enkä sairaseläkeläinen.

• Ufokenraali

Onhan SUT:ssa myös yksi kuuluisa kontaktihenkilö. Kuuluu olevan aika korkeassa asemassa kontaktiensa ansiosta. Saa jopa antaa käskyjä ufolaivueelle. Tosin SUT;ssa käskytys ei toimi koska SUT:a johtaa sellainen humanoidi että oksat pois.
        Olisiko SUT:n pääkäskijä siirtänyt juuri tämän takia kontaktorin pois kontaktorityöryhmästä
        Onkohan Matti muuten piirillä kun miehestä ei ole hetkeen aikaan taas kuulunut mitään.

• Yks yökkö.
        Ufokenraali kirjoitti:

Onhan SUT:ssa myös yksi kuuluisa kontaktihenkilö. Kuuluu olevan aika korkeassa asemassa kontaktiensa ansiosta. Saa jopa antaa käskyjä ufolaivueelle. Tosin SUT;ssa käskytys ei toimi koska SUT:a johtaa sellainen humanoidi että oksat pois.
        Olisiko SUT:n pääkäskijä siirtänyt juuri tämän takia kontaktorin pois kontaktorityöryhmästä
        Onkohan Matti muuten piirillä kun miehestä ei ole hetkeen aikaan taas kuulunut mitään.

"Onkohan Matti muuten piirillä kun miehestä ei ole hetkeen aikaan taas kuulunut mitään."

Ai sitäkö se ufopiiri tarkoittaa? No se selventää paljon tätä genreä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66