että sinne täytyy tulla viimeisen päälle, paklattuna.... koulu on vittu valtiollinen instituutio, jonka tehtävänä on järjestää virallista, tutkintoihin johtavaa koulutusta ku jotkut siis pukeutuu hyvin meidänki koulusta tonne kouluu,nii se on ihan turhaa! luuletteko te, et te pääsette pitkälle elämässänne esittelemällä teidän kosketusnäyttökännykkää tai iPhonee, isin/mamin ostamilla rahoilla? Sitä kutsutaan kehuskeluksi. peruskoulun päättötodistus ratkaisee,kuinka pitkälle elämässä pääsee. Se keskiarvo nimittäin.
pukeutuminen eri tilanteisii, mut sitähä nää teinit ei tajuu. ARKI ei ole juhlaa, vaan se koostuu rutiineista vittu. OLEN PUHUNUT. ja muutenki pukeutuminen on vähä erilaist eri tilanteisii. no senkus laitatte vaikka iltapuvun kouluun, eihän teitä kukaa estä, mut vittu JÄRKI KÄTEEN, ei sun pukeutuminen ratkaise sun koko tulevaisuuttas! miks pitää näyttelemällä näytellä kui glamourii elämä on muka?? onhan niitä hetkii, ku elämäs on juhlaa, mutta siihen nyt sattuu kuuluu enemmä valitettavasti sitä arkee! nii että kannattais keskittyy mielummi siihe opiskeluun siel koulussa, se on se, joka todellakin ratkaisee, minne ne tiet johtaa.
KOULU EI OLE MIKÄÄN CATWALK SAATANA!
61
1950
Vastaukset
- tyttö-97
ja mä en keskity köksän VAIKKA SE ON KOULUAINE
- Äläs nyt riehu -_-
Tästä kumpuaa nyt kateus. Oot selvästi hyvä koulussa, ja turhautunut siihen, että muita kiinnostaa vaan ne meikkipellet ja heruttajat, eikä älyllinen elämä. Sun jutussa on kyllä jotain pointtia, mutta rauhotus nyt silti. Koita kerran laittaa hiukset nätisti kouluun ja pue kivat vaatteet, siitä tulee itsevarmempi olo, kun tietää näyttävänsä nätiltä. Nuorilla on se, ettei kukaan ole vielä täydellisesti löytänyt omaa identiteettiä, ja itsetuntoa yritetään sitten nostaa meikkaamalla ja laittautumalla. Myönnän itsekin menneeni mukaan tähän. En meikkaamalla, mutta vaatteisiin panostan.
Ja vielä yksi asia aloitusviestiin: peruskoulun päättötodistus ei merkkaan yhtikäs mitään elämässä. Kun sulla on tavoitelukio, riittää, että pääset sisään. Keskiverto lukioon pääsee 7,5 ka:lla, joten pääsääntöisesti riittää, että keskiarvosi ylittää sen. Kukaan ei ikinä koskaan missään tilanteessa tule yhteishaun jälkeen sun peruskoulun päättötodistuksen keskiarvoa kyselemään. - hb3q5g
Äläs nyt riehu -_- kirjoitti:
Tästä kumpuaa nyt kateus. Oot selvästi hyvä koulussa, ja turhautunut siihen, että muita kiinnostaa vaan ne meikkipellet ja heruttajat, eikä älyllinen elämä. Sun jutussa on kyllä jotain pointtia, mutta rauhotus nyt silti. Koita kerran laittaa hiukset nätisti kouluun ja pue kivat vaatteet, siitä tulee itsevarmempi olo, kun tietää näyttävänsä nätiltä. Nuorilla on se, ettei kukaan ole vielä täydellisesti löytänyt omaa identiteettiä, ja itsetuntoa yritetään sitten nostaa meikkaamalla ja laittautumalla. Myönnän itsekin menneeni mukaan tähän. En meikkaamalla, mutta vaatteisiin panostan.
Ja vielä yksi asia aloitusviestiin: peruskoulun päättötodistus ei merkkaan yhtikäs mitään elämässä. Kun sulla on tavoitelukio, riittää, että pääset sisään. Keskiverto lukioon pääsee 7,5 ka:lla, joten pääsääntöisesti riittää, että keskiarvosi ylittää sen. Kukaan ei ikinä koskaan missään tilanteessa tule yhteishaun jälkeen sun peruskoulun päättötodistuksen keskiarvoa kyselemään.http://j.gs/2v58
- tyttö-97
kuka siellä vittu pelleilee nimimerkilläni sinä joka kirjotit tyttö-97
ja mä en keskity köksän VAIKKA SE ON KOULUAINE
minä itse en ainakaan sitä kirjoittanut, joku täällä esittää mua!- tyttö-97
Miten ajattelit saada ikinä ketään seurustelu kumppania josset pukeudu koulussa hyvin PS: palstan järkevimmät on lifemocker ja rainbowdash120
- tyttö-97
tyttö-97 kirjoitti:
Miten ajattelit saada ikinä ketään seurustelu kumppania josset pukeudu koulussa hyvin PS: palstan järkevimmät on lifemocker ja rainbowdash120
mä en vittu joka päivä ala olee vimpan päälle VAIN SIKS ETTÄ MIELLYTTÄISIN jotakuta. arki on arkee ja juhla/loma sit eriksee. ja sitäpaitsi sinkkuna on hyvä olla:)
- tyttö-97
tyttö-97 kirjoitti:
mä en vittu joka päivä ala olee vimpan päälle VAIN SIKS ETTÄ MIELLYTTÄISIN jotakuta. arki on arkee ja juhla/loma sit eriksee. ja sitäpaitsi sinkkuna on hyvä olla:)
sitäpaitsi mä herään JOKA aamu klo 6:30 ja lähen kävelee dösäpyskälle aina kello 7:15, et ei siinä kuule kauheesti kerkee aattelee mitää syvällistä, on se nyt jumalauta tosi pinnallista jos ajattelet että jokapäivä pitäisi olla niin hienosti kaikki.
- tekstissänieiolejärkeä
tyttö-97 kirjoitti:
sitäpaitsi mä herään JOKA aamu klo 6:30 ja lähen kävelee dösäpyskälle aina kello 7:15, et ei siinä kuule kauheesti kerkee aattelee mitää syvällistä, on se nyt jumalauta tosi pinnallista jos ajattelet että jokapäivä pitäisi olla niin hienosti kaikki.
Olin ihan varma et kukaa muu ei joudu lähtee nii aikasi ku mä :D tiedän et tää ei liity aiheesee millään tavalla mutta herään aina 6.15 ja lähen 7lta ja siinä sivussa pitää herättää sisko ja veli ja värkätä niille aamupala ja kattoo et ne ehtii bussiin. Mutta joo tosiaan koska haluan kirjoittaa myös aiheesta niin tosiaan aika monella menee pukeutumisen kanssa yli ja itse en tosiaan oikein ehdi huolehtia ulkonäöstäni mutta loppujen lopuks se ei haittaa mua jos joku laittautuu, vaikka onhan se tavallaan ajan ja rahan tuhlausta jos viettää aamulla monta tuntia meikkaamassa ja on aina viimeisen päälle hienot vaatteet. Kaikkien oma valinta, mutta itse ainakin haluan kunnon yöunet jotta jaksan koko päivän kun siellä bussissakin tulee istuttua päivän aikana sellainen kaksi tuntia.. Se on oikeasti aika väsyttävää mutta minkäs teet. No kuitenkin en aio herätä neljältä laittamaan hiuksia.
Toisaalta kun ajatellaan, onhan se mukavaa, että ihmiset on vähän panostanut itseensä eikä kaikki ole niin kuin mä. - tyttö-97
tekstissänieiolejärkeä kirjoitti:
Olin ihan varma et kukaa muu ei joudu lähtee nii aikasi ku mä :D tiedän et tää ei liity aiheesee millään tavalla mutta herään aina 6.15 ja lähen 7lta ja siinä sivussa pitää herättää sisko ja veli ja värkätä niille aamupala ja kattoo et ne ehtii bussiin. Mutta joo tosiaan koska haluan kirjoittaa myös aiheesta niin tosiaan aika monella menee pukeutumisen kanssa yli ja itse en tosiaan oikein ehdi huolehtia ulkonäöstäni mutta loppujen lopuks se ei haittaa mua jos joku laittautuu, vaikka onhan se tavallaan ajan ja rahan tuhlausta jos viettää aamulla monta tuntia meikkaamassa ja on aina viimeisen päälle hienot vaatteet. Kaikkien oma valinta, mutta itse ainakin haluan kunnon yöunet jotta jaksan koko päivän kun siellä bussissakin tulee istuttua päivän aikana sellainen kaksi tuntia.. Se on oikeasti aika väsyttävää mutta minkäs teet. No kuitenkin en aio herätä neljältä laittamaan hiuksia.
Toisaalta kun ajatellaan, onhan se mukavaa, että ihmiset on vähän panostanut itseensä eikä kaikki ole niin kuin mä.joo ja läksyjä tulee vitusti...Ysiluokka on rankkaa! vielä teen lisäksi lehdenjakoa,tosin 2 krt viikossa,mutta onhan sekin! Oon meidän luokan oppilaist AINOO joka tekee jotai työtä saadaksee rahaa! mut toisaalta,saapahan ne käyttää sitte mihin huvittaa ku ei oo isin/mamin pussist :)
- tekstissänieiolejärkeä
tyttö-97 kirjoitti:
joo ja läksyjä tulee vitusti...Ysiluokka on rankkaa! vielä teen lisäksi lehdenjakoa,tosin 2 krt viikossa,mutta onhan sekin! Oon meidän luokan oppilaist AINOO joka tekee jotai työtä saadaksee rahaa! mut toisaalta,saapahan ne käyttää sitte mihin huvittaa ku ei oo isin/mamin pussist :)
Jep, hyvä kun ansaitsee itse kanssa. Mullakin on aina välillä jotain pikkuhommia hoista tienaan nii ei tarvi aina olla ruinaamassa vanhemmilta. Ja läkdyjä kyllä tulee.. Vielä kun itse stressaan niistä tosi paljon, on aika hankala yhtälö. Mutta yritetään pärjätä, elämää vartenhan tässä opiskellaan eikä koulua!
- tyttö-97
tekstissänieiolejärkeä kirjoitti:
Jep, hyvä kun ansaitsee itse kanssa. Mullakin on aina välillä jotain pikkuhommia hoista tienaan nii ei tarvi aina olla ruinaamassa vanhemmilta. Ja läkdyjä kyllä tulee.. Vielä kun itse stressaan niistä tosi paljon, on aika hankala yhtälö. Mutta yritetään pärjätä, elämää vartenhan tässä opiskellaan eikä koulua!
No hyvä, en ole sitten ainut joka joutuu tekemään vähän töitä. Nuorena alotin ekas kesätyös, lehdenjaossa, 15-vuotiaana, seuraamalla äitini jalan jälkiä. Mut se oli pettymys kun siitä ei paljoo tienaa! Saa ny nähä pääseekö ryysyistä rikkauksiin, tai edes sellaiselle tasolle, että ei tarvitsisii joka vitun senttiä laskea tarkkaan!Ärsyttävintä mitä tiedän sellainen perkele!!!
- rauhotus ny
Joo on totta että osa ottaa kouluun pukeutumisen ihan liian vakavasti, mutta kun ajatellaan asiaa järkevältä (?) kannalta, omasta mielestäni ihmiset saa pukeutua ihan miten huvittaa. Siis en ole mitenkäön vaikuttunut jos kuulen että joku on laittanut hiuksiaan vaikka kaksi tuntia aamulla, mutta ei se kyllä minua virallisesti haittaakaan. Jos jotkut haluaa kuluttaa rahansa merkkivaatteisiin ja herätä aamuneljältä meikkaamaan, se ei yksinkertaisesti liikuta minua. Ja toisaalta onhan se kuitenkin mukava että ihmisillä on edes jotkut vaatteet päällä, olivat ne sitten millaiset tahansa.
- tyttö-97
juu, ei siis muakaan haittaa, ihan sama, mutta siis se on vain NIIIIN TURHAA, kouluun? laittais mielummi kaupungille tai jonnekki muualle...
- tyttö-97
tyttö-97 kirjoitti:
juu, ei siis muakaan haittaa, ihan sama, mutta siis se on vain NIIIIN TURHAA, kouluun? laittais mielummi kaupungille tai jonnekki muualle...
Kaupunkilla et väkisin joudu jonkun viereen! Kaupunkilla ei ole tuttuja!
- tyttö-97
tyttö-97 kirjoitti:
Kaupunkilla et väkisin joudu jonkun viereen! Kaupunkilla ei ole tuttuja!
mitä vittua taas on joku tekeytynyt MINUKSI, tyttö-97 17.8.2013 16:02 Kaupunkilla et väkisin joudu jonkun viereen! Kaupunkilla ei ole tuttuja!
Tuota en minä itse ainakaan oo kirjottanut... - Kohtuus kaikessa
Jep, tää pukeutumistouhu on mennyt ihan älyttömyyksiin. Ensinnäkin opiskelurauhaan tulisi sisältää liian provosoiva vaatetus (tämä tarkoittaa niitä, jotka kulkevat koulussa tissi ja pyllyt paljaana) ja toiseksi järki käteen ihmiset! Yksikin tyttö tuli kouluun monta tuntia myöhässä, koska ei löytänyt meikkivoidettaan aamulla, eikä hän kehdannut näyttäytyä julkisesti meikittä. Ei voi kysyä kuin mitä vittua? Ja minullahan ei edes ole tapana kiroilla netissä :D
Olet oikeassa, vaatteet pitää olla päällä, ei sillä sen jälkeen niin paljon väliä ole. Hyvä olisi jos koulun juhliin pukeuduttaisiin siististi, mutta arkena mikä vaan käy kunhan se on kyllin säädyllistä että muut saavat keskittyä opiskeluun. Jos jotakuta häiritsee jonkun eämuodikkaat kuteet, niin mitäs häiriintyy, mutta paljaita pyllyjä ei ketään saa pakottaa katselemaan.
Ja sitten valitetaan ettei saa nukkua tarpeeksi. No miksi ihmeessä sitten pitää herätä monta tuntia liian varhain pynttäytymään? Onko se nyt muka niin kauhea katastrofi jos ei olekaan viittä senttiä meikkiä naamassa ja jokainen hius liimattu tarkalleen oikealle paikalleen? Teillä on toki vapaus tehdä se, mutta älkää sitten valittako seurauksista. Kohtuullisuutta ihmiset, kohtuullisuutta. tyttö-97 kirjoitti:
mitä vittua taas on joku tekeytynyt MINUKSI, tyttö-97 17.8.2013 16:02 Kaupunkilla et väkisin joudu jonkun viereen! Kaupunkilla ei ole tuttuja!
Tuota en minä itse ainakaan oo kirjottanut...Rekisteröi se nimimerkkis!
- tytto-997
Kohtuus kaikessa kirjoitti:
Jep, tää pukeutumistouhu on mennyt ihan älyttömyyksiin. Ensinnäkin opiskelurauhaan tulisi sisältää liian provosoiva vaatetus (tämä tarkoittaa niitä, jotka kulkevat koulussa tissi ja pyllyt paljaana) ja toiseksi järki käteen ihmiset! Yksikin tyttö tuli kouluun monta tuntia myöhässä, koska ei löytänyt meikkivoidettaan aamulla, eikä hän kehdannut näyttäytyä julkisesti meikittä. Ei voi kysyä kuin mitä vittua? Ja minullahan ei edes ole tapana kiroilla netissä :D
Olet oikeassa, vaatteet pitää olla päällä, ei sillä sen jälkeen niin paljon väliä ole. Hyvä olisi jos koulun juhliin pukeuduttaisiin siististi, mutta arkena mikä vaan käy kunhan se on kyllin säädyllistä että muut saavat keskittyä opiskeluun. Jos jotakuta häiritsee jonkun eämuodikkaat kuteet, niin mitäs häiriintyy, mutta paljaita pyllyjä ei ketään saa pakottaa katselemaan.
Ja sitten valitetaan ettei saa nukkua tarpeeksi. No miksi ihmeessä sitten pitää herätä monta tuntia liian varhain pynttäytymään? Onko se nyt muka niin kauhea katastrofi jos ei olekaan viittä senttiä meikkiä naamassa ja jokainen hius liimattu tarkalleen oikealle paikalleen? Teillä on toki vapaus tehdä se, mutta älkää sitten valittako seurauksista. Kohtuullisuutta ihmiset, kohtuullisuutta.Niin samaa mieltä!
- tyttö-97
Kohtuus kaikessa kirjoitti:
Ja sitten valitetaan ettei saa nukkua tarpeeksi. No miksi ihmeessä sitten pitää herätä monta tuntia liian varhain pynttäytymään? Onko se nyt muka niin kauhea katastrofi jos ei olekaan viittä senttiä meikkiä naamassa ja jokainen hius liimattu tarkalleen oikealle paikalleen? Teillä on toki vapaus tehdä se, mutta älkää sitten valittako seurauksista. Kohtuullisuutta ihmiset, kohtuullisuutta.Niin samaa mieltä! haluu näköjää ne näyttää iha itteesä myyviltä... :----D
no itte en kans viitti tulla ilma MITÄÄ pakkelii kouluun, aika alaston olo, kyllä mä nyt ripsarii ainaki laitan, joskus enemmä.
Pääasia on että pukeutuu miten itse haluaa. Tietenkin olisi kiva jos ne likaiset urheiluhousut ei roikkuisi perseen alapuolella eikä reikäinen kaatopaikalta haettu huppari roikkuisi polvissa kuin mekko. Hiuksetki ois kiva kammata ettei näytä ihan peikolta sitten...
Pääasia on että pukeutuu miten itse haluaa. Tietenkin olisi kiva jos ne likaiset urheiluhousut ei roikkuisi perseen alapuolella eikä reikäinen kaatopaikalta haettu huppari roikkuisi polvissa kuin mekko. Hiuksetki ois kiva kammata ettei näytä ihan peikolta sitten...
- 784564
Mikset voi antaa jokaisen pukeutua niin kuin he itse haluavat? Minä en ainakaan jaksa mieltäni vaivata sillä, oliko luokan Emmalla tänään viisi senttimetriä liian lyhyt hame vai ei ja oliko hän puuteroinut itseään turhan paljon. Minua ei nimittäin kiinnosta. Kukin saa olla juuri sellainen kuin haluaa, eikä se muille (pitäisi) kuulua.
Kun on sinut itsensä kanssa, ei tarvitse miettiä mitä muut tekevät.- ootko idiootti?!
No vittu neiti on hyvä ja tajuaa, että SE "NAISELLISUUS" VOI OLLA JONKUN IKIOMA TYYLI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miksei ihmisten voi antaa olla sellaisia kun ne ovat?! Mikset voi antaa toisten toteuttaa itseään ja tyyliään vapaasti?! Mistä näitä kriitikkoja ja kateellisia narsistisia narttuja oikein sikiää?? Ne pukeutuu niitten oman tyylin mukaan. Sä voit mun puolesta pukeutua vaikka pullataikinaan, ei oo keneltäkään pois. Mihin tää yhteiskunta on oikein menossa kun pitää toisia kritisoida siitä että MITEN HALUAA PUKEUTUA KOULUUN???!!!!! Oot nolo. Just tommosia muijia inhoan, jotka valittaa toisten tyylistä jne.
- tyttö-97
ootko idiootti?! kirjoitti:
No vittu neiti on hyvä ja tajuaa, että SE "NAISELLISUUS" VOI OLLA JONKUN IKIOMA TYYLI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miksei ihmisten voi antaa olla sellaisia kun ne ovat?! Mikset voi antaa toisten toteuttaa itseään ja tyyliään vapaasti?! Mistä näitä kriitikkoja ja kateellisia narsistisia narttuja oikein sikiää?? Ne pukeutuu niitten oman tyylin mukaan. Sä voit mun puolesta pukeutua vaikka pullataikinaan, ei oo keneltäkään pois. Mihin tää yhteiskunta on oikein menossa kun pitää toisia kritisoida siitä että MITEN HALUAA PUKEUTUA KOULUUN???!!!!! Oot nolo. Just tommosia muijia inhoan, jotka valittaa toisten tyylistä jne.
Tää oli vaan mun mielipide, ei tarvii ragee! Kuten oon maininnu täs jo MONEEN otteeseen, pukeutukoot vaikka ILTAPUKUUN, mutta ei voi muuta sanoo ku PALJON naurua, pukeutuminen edellee eri tilanteisii. koulu ei oo mikää catwalk, mutta sinänsä aivan sama mut jos joku tulee KOULUUN siis haloo cmoon ARKISEEN paikkaan iltapuvussa niin saanpahan ainakin makoisat naurut!!! MULLE ON IHAN YKS JA SAMA, SANOIN VAAN ETTÄ NAURETTAVAA UHRATA JOKA PÄIVÄ :''MITÄ MÄ NY LAITAN KOULUU PÄÄLLE?'' koska sinne ei tosiaa tartte mitä kummosii, oli mun mielipide, MUTTA EI OLEKAAN OLEMASSA MITÄÄN SÄÄNTÖÖ MINKÄ MUKAA PITÄIS ELÄÄ....... Nonniin,olen puhunut ja toivottavasti nyt tajusit mun pointin !!!!
nimimerkki ootko idiootti?!
- mukko
Hei ihmiset haluu näyttää vaan hyvältä ja uskon että sinullakin on älypuhelin elämme nääs vuotta 2013. Toki esim meikkiä voi laittaa liikaa mutta ihmiset saa pukeutua miten ne haluaa jos ärsyttää älä kato.
- tyttö-97
No onhan mulla kyllä iphone 5 ja koulussa pidän kaikkia merkkivaatteita mut tarkotin muita koululaisia. esim mä käytän kaikkee jack&jones tyylistä vaatetta ja muita aika kalliita vatteita mut ei muiden koululaisten kuuluis käyttää mitään vitun hienoja vaatteita koulussa ku niitten perheet on aika köyhiä. mun perhe on rikas joten köyhille hienot vaatteet on mulle arkipäivää
- korppi™
tyttö-97 kirjoitti:
No onhan mulla kyllä iphone 5 ja koulussa pidän kaikkia merkkivaatteita mut tarkotin muita koululaisia. esim mä käytän kaikkee jack&jones tyylistä vaatetta ja muita aika kalliita vatteita mut ei muiden koululaisten kuuluis käyttää mitään vitun hienoja vaatteita koulussa ku niitten perheet on aika köyhiä. mun perhe on rikas joten köyhille hienot vaatteet on mulle arkipäivää
no ärsyttääks kun köyhät käyttää sellaisia vaatteita miksei muka sais perustele țÿțțõ_97
zeus - mukko
tyttö-97 kirjoitti:
Häpeä et voi sanoo tollei haukuit just köyhiä onko niin vitun hyvä mieli?! Ja teet itse ihan samoin tää tais olla tylsä trolli.
tyttö-97 kirjoitti:
Toi on nimenpöllijä
- tyttö-97
tyttö-97 kirjoitti:
Jaahas, joku taas täällä kirjotellut mun nimillä, ton: tyttö-97 17.8.2013 23:41
No onhan mulla kyllä iphone 5 ja koulussa pidän kaikkia merkkivaatteita mut tarkotin muita koululaisia. esim mä käytän kaikkee jack&jones tyylistä vaatetta ja muita aika kalliita vatteita mut ei muiden koululaisten kuuluis käyttää mitään ***** hienoja vaatteita koulussa ku niitten perheet on aika köyhiä. mun perhe on rikas joten köyhille hienot vaatteet on mulle arkipäivää
Minun kirjoittama EI OLE tuo!!! - OneOfUs
tyttö-97 kirjoitti:
Jaahas, joku taas täällä kirjotellut mun nimillä, ton: tyttö-97 17.8.2013 23:41
No onhan mulla kyllä iphone 5 ja koulussa pidän kaikkia merkkivaatteita mut tarkotin muita koululaisia. esim mä käytän kaikkee jack&jones tyylistä vaatetta ja muita aika kalliita vatteita mut ei muiden koululaisten kuuluis käyttää mitään ***** hienoja vaatteita koulussa ku niitten perheet on aika köyhiä. mun perhe on rikas joten köyhille hienot vaatteet on mulle arkipäivää
Minun kirjoittama EI OLE tuo!!!No miten sitten luonnehtisit saman asian. Älä kultapieni ala kohtuuttomasti huutaa vaan kerro oma näkemyksesi ja peeustele se pätevästi niin saat paljon enemmän uskottavuutta ja uskot itsekin paremmin itseäsi. Älä siis heitä hukkaan verbaalisia kykyjä, jotka sinulle on suotu.
- tyttö-97
mukko kirjoitti:
Häpeä et voi sanoo tollei haukuit just köyhiä onko niin vitun hyvä mieli?! Ja teet itse ihan samoin tää tais olla tylsä trolli.
tyttö-9717.8.2013 23:41-7 SULJE
Ansaitse rahaa->Osta sillä jotain kivaa, tai puolet käyttöön (rahapussiin) ja puolet säästöön(tilille) tai sitten älä tee mitään, mutta älä valita rahanpuutteesta-> olet köyhä-> ei uusia vaatteita,ei uusia kännyköitä, ei mitään kivaa,kärsi ja näytä aina samalta ja sinua luullaan köyhäksi(aina samat vaattet päällä??) mutta mulla menee siihen huppariin jonka teetän ALLE 300 e eli AIKAS iso raha menee...siihen haluan panostaa....ja siitä tulee samanlainen kuin tässä videossa, kohdassa 0:53 ! http://www.youtube.com/watch?v=epmDRaOFzSA - Jaimini
tyttö-97 kirjoitti:
Sun tekstis antaa mulle syövän.
Siis sä saat meikata ja pukeutua merkkivaatteisiin kunhan kukaan muu ei niin tee - ja jos joku tekee, hän on vain typerä huomiohúora joka elvistelee?
Ja oikkias, mitä helvettiä? "mä käytän aika kalliita vaatteita", "toisten oppilaitten ei kuuluis käyttää hienoja vaatteita - koska heidän vanhempansa ovat köyhiä" (totta kai Miia, juuri sinä tiedät miten toisten perheiden rahatilanne menee ja kykenet oivaltamaan onko heillä tällä hetkellä tiukkaa vai ei) sekä "mun perhe on rikas". Ootko oikkiast noin kusipäinen vai esitätkö vain?
PS. Sun mutsishan on yh-äiti - kertoisitko vielä kerran mikä tekee sun perheestäs rikkaan?
- tytto-997
Täytyy nyt selventää teille, ku ette tajunnu tätä mun logiikkaa. Ei mikään ihme et moni sairastuu anoreksiaan, ku tänä päivänä on nii kovat ulkonäköpaineet naisil ja tytöil. On se iha hyvä vaa olla välil iha ilma meikkii, iho saa hengittää. Jos 24/7 on meikkivoidet naamas, nii ei se iho ainakaan voi hengittää sen pakkelikerroksen läpi.
Jos joku haluu kuitenkin olla viimeisen päivänä joka vitun päivä arkenakin, niin ihan samahan se mulle on, SANOIN VAAN, ETTÄ ITSE EN TEKISI niin, koska se on niiiin turhamaisinta mitä tiedän! Arki on arkee, juhla on erikseen. Se juhla voi olla vaik loma ku ei oo kouluu, tai mikä vaa, sillo ku ei oo arkee eli kouluun/töihin menoo.
Noni, tajusitteko?- tytto-997
Enhä mä ketää oo määräämässä eikä kukaan mua.
Jos ei vieläkää menny kaaliin niin sit ei voi mitään, kai te nyt osaatte lukee ??!
- silmiinsattuu
Jutussasi on se hyvä pointti, että koulun pointti juurikin nyt totta kai on opiskelu, mutta jos joku haluaa laittaa jotain kivaa päälle kouluun se ei ole sinun asiasi eikä kuulu sinulle. Jos joku nyt viettää aamuisin viis minuuttia peilin edessä laittaen jotain kivaa päälle, miten se muka veisi kyseisen henkilön koulunkäynnistä jotain olennaista pois? Ei pukeutuminen ja koulunkäynti kietoudu toisiinsa tolla tavalla.
Jotkut vaan tykkää laittaa jotain kivaa päälle, se on varmaan ihan inhimillistä (tämä ei siis koske mitään kehuskelua, joka on ihan eri stoori).
Nii ja, ainakaan mitä minuun tulee, niin musta ei kannata tehdä arjesta LIIAN rutiinia. Totta kai pitää olla rutiineja, mutta ei elämän pidä olla mitään automaattisella robottiohjelmalla käyvää harmaata puuroakaan.- tyttö-97
Nii ja, ainakaan mitä minuun tulee, niin musta ei kannata tehdä arjesta LIIAN rutiinia. Totta kai pitää olla rutiineja, mutta ei elämän pidä olla mitään automaattisella robottiohjelmalla käyvää harmaata puuroakaan.
- silmiinsattuu
tyttö-97 kirjoitti:
Nii ja, ainakaan mitä minuun tulee, niin musta ei kannata tehdä arjesta LIIAN rutiinia. Totta kai pitää olla rutiineja, mutta ei elämän pidä olla mitään automaattisella robottiohjelmalla käyvää harmaata puuroakaan.
:)
Oonko tosiaan ainoa, jonka mielestä koulussa ei pitäisi näyttää sillan alta heränneeltä reilähuppari housutpolvissa tyypiltä (saa näyttää räppäriltä kohtuullisesti) vaan pitäisi olla jotenkin siisti
- Kyllä olet
Saa näyttää jos haluaa. Perushyieniasta kuitenkin tulee huolehtia, joten niiden kuteiden pitäisi kumminkin puhtaat olla.
Kuten aiemmin mainittiin, juhlapäivät ovat sitten asia erikseen. - tyttö-97
Kyllä olet kirjoitti:
Saa näyttää jos haluaa. Perushyieniasta kuitenkin tulee huolehtia, joten niiden kuteiden pitäisi kumminkin puhtaat olla.
Kuten aiemmin mainittiin, juhlapäivät ovat sitten asia erikseen.Kuten aiemmin mainittiin, juhlapäivät ovat sitten asia erikseen.
tyttö-97 kirjoitti:
Kuten aiemmin mainittiin, juhlapäivät ovat sitten asia erikseen.
Pukeutukoo mite haluaa mut jos kerran pittää olla uusia vaatteita jatkuvasti nii ostakoo samalla oikian kokoset rintsikakki nii ei tissit pursua ulos
- tyttö-97
ocean-- kirjoitti:
Pukeutukoo mite haluaa mut jos kerran pittää olla uusia vaatteita jatkuvasti nii ostakoo samalla oikian kokoset rintsikakki nii ei tissit pursua ulos
Jep, liika on liikaa
- Täysikuu:))
Niin no mä en nää mitään ongelmaa tässä asiassa. Ei mua haittaa vaikka niillä muilla oppilailla ois perunasäkki tai sit prinsessamekko päällä koulussa. Kunhan nyt ei haise niin että koko koulun väki pyörtyy ja oishan se ihan kiva että ei tuu AIVAN tissit tiskissä tai perse paljaana. :D
Meidän koulussa on esim. Sellainen vähän.. roteva tyttö joka käyttää minihameita ja tuubitoppeja hyvin pitkälti aina. Eihän se ehkä ihan paras valinta hänen vartalotyypille ole mutta kuka minä olen siihen vaikuttamaan.
Jotkut haluaa panostaa enemmän laittautumiseen. Joillain menee tunti ja joillain puoli ja joillain ei yhtään. Mulla menee sen kymmenen minuuttia koska itse näen sen sopivaksi.
Ei sillä meikillä ja vaatteilla loppujenlopuksi niin paljon merkitystä ole.- Niin no...
Mutta näiden tunteja valmistautuvien olisi syytä lopettaa ruikutus liian lyhyistä yöunista. Itse heräävät sitä tukkaa kihartamaan.
Ja kyllä rinnat ja pylly pitää asianmukaisesti peittää, opiskelurauhan takaamiseksi nääs.
Tosiaan muutenhan sitä saa pukeutua kuten haluaa, itse en vain ole ikinä tuota muodin perässä juoksemista ymmärtänyt.
Olenko muuten ainoa, jolle tulee tunne, ettei tyttö-97 oikeasti edes lue viestejä, joihin vastaa? Todella epämääräisiä vastauksia, eivät mitenkään synkassa alkuperäisen viestin kanssa. - tyttö-97
Niin no... kirjoitti:
Mutta näiden tunteja valmistautuvien olisi syytä lopettaa ruikutus liian lyhyistä yöunista. Itse heräävät sitä tukkaa kihartamaan.
Ja kyllä rinnat ja pylly pitää asianmukaisesti peittää, opiskelurauhan takaamiseksi nääs.
Tosiaan muutenhan sitä saa pukeutua kuten haluaa, itse en vain ole ikinä tuota muodin perässä juoksemista ymmärtänyt.
Olenko muuten ainoa, jolle tulee tunne, ettei tyttö-97 oikeasti edes lue viestejä, joihin vastaa? Todella epämääräisiä vastauksia, eivät mitenkään synkassa alkuperäisen viestin kanssa.Luen kyllä kaikki viestit ja juu, kunhan ei tuu pillut paljaana ja puolialastomana niin hyvä, eikä kyl tarvis tulla viimeisenpäälle olevis vaatteis, mut sen jokainen päättää ite mut nauran vaa semmosille koska KOULU ON ARKInen paikka ei siel tarvi olla jokainen hius liimattu tarkalleen oikealle paikalleen ettei mee hiukset silmille saatana!! ymmärrän KOULUKUVAUKSEN, et sinne ny vähä panostetaa, mut ei sinnekkää nyt mitään iltapukuja todellakaan! :D jotai hienompaa /nätimpää vain, ei sen tartte olla mtn kallista, kunha näyttää hyvält,oma mielipiteeni vain ^^
- äitisi
tyttö-97 kirjoitti:
Luen kyllä kaikki viestit ja juu, kunhan ei tuu pillut paljaana ja puolialastomana niin hyvä, eikä kyl tarvis tulla viimeisenpäälle olevis vaatteis, mut sen jokainen päättää ite mut nauran vaa semmosille koska KOULU ON ARKInen paikka ei siel tarvi olla jokainen hius liimattu tarkalleen oikealle paikalleen ettei mee hiukset silmille saatana!! ymmärrän KOULUKUVAUKSEN, et sinne ny vähä panostetaa, mut ei sinnekkää nyt mitään iltapukuja todellakaan! :D jotai hienompaa /nätimpää vain, ei sen tartte olla mtn kallista, kunha näyttää hyvält,oma mielipiteeni vain ^^
"kunhan ei tuu pillut paljaana ja puolialastomana niin hyvä"
Sanoo tyttö joka ottaa itsestään puolialastomia kuvia ja lisää nettiin.
- GORIANTERI
GOULU ON ES WALG :--DDD
- tyttöhuora
X-DDDD
- Coula
Oon samaa mieltä. Mua alettiin kiusaamaan vaatteiden takia. Käytin ihan puhtaita & raikkaita paitoja, hiukset aina puhtaat ja kammatut, housuissakaan ei ollut/eikä ole reikiä, mutta en sattunut käyttämään muodikkaimpia tuubitoppeja ja minihameita..Nyt sitte parin vuode jälkee ku en jaksanu enää niitä katseita ja kaikkialta tuli syrjintää...Mut tavallaan ¨pakotettiin¨ pukeutumaan muodikkaasti kouluun ja käyttää rahaa vaatteisiin, joissa en viihdy kovinkaan hyvin. No, mulle sentään puhutaan nyt, enkä enään istu ruokalassa yksin :)
- Eri arvot meillä
Itse olen mieluummin oma itseni kuin seinäruusu sen sijaan, että pukisin *yök* minihameen ja tuubitopin (kaksi vaatekappaletta, jotka voitaisiin kieltää lailla), pitäisi koko ajan pelätä topin valumista ja pyllyn vilkkumista, eli ei kiitos.
Eikä kukaan mullekaan puhunut, osin varmaan tyylin takia, erehdyin kerran nauramaan ääneen kun tytöt keskustelivat laukuista, yhdellä oli pari viikkoa vanha laukkua ja halusi jo uuden, Kysyin sitten että mihin hän sitä tarvii ja vastaus oli: "Nokun tää on kesälaukku niin nyt tarvii syyslaukun". Aivan käsittämätöntä. Siis kalliita laukkuja vaihdetaan kuin sukkia! Ite käytän reppua kunnes se kuluu puhki ja sitten hankin uuden. Eikä yksi reppu maksa lähellekään sen laukun vertaa -> säästän aikas helevetisti jos vuodessa tarvii kaheksan muotilaukkua.
- Huhhuhuhhuhjh
Koulun käytävä on teiniperseiden bongaussafari
- tyttö-97
No yleensä ihmiset kertovat, ettei kauhee moni enää panosta tai pidä nii tärkeenä sitä pukeutumis ja laittautumista sit amikses/lukios. Ku on ne parhaat kaveritki jättänyt sen ylä-asteen roolin(Silloinhan tekee mieli just kokeilla kaikkii eri tyylejä) ja unelmoinnin pois(prinsessa/teinix roolit) niin tajuaa tosielämän,(peruskoulun jälkee on mentävä joko amikseen tai lukioon ellei vanhemmilla oo varaa elättää tai sitte:-> sossupummiksi. Valintoja,valintoja. (varsinkin ne lellipennut. Voihan isä ja äiti jos tarpeeks fyffee on, vaik koko elämän elättää, jos on rahaa ku roskaa ja jättää sit viel perinnönki et elää lapsiki sitte hienosti.) Mut hyvi harvalla on varaa sellasee. Tottakai porvareil varmaa.
- tyttö-97
Hei, nyt on tullut vähän taukoa, koska olen 9. luokalla itse nyt ja pitää keskittyä täysillä kouluun,koska viimeinen vuosi on kyseessä. Mainittakoot,että mun mielestä ei oo mtn välii, et minkä hintanen kännykkä on, KUNHAN SE ON VAIN KOSKETUSNÄYTTÖKÄNNYKKÄ ja siitä löytyy kaikki mitä kosketusnäyttökännykästä löytyy, paitsi että nettiyhteyttä ei tarvitsekaan toimia, en käytä kännykässä nettiä, se on kallista (se kyl sisältyis omaan kännykänkäyttöni hintaan) mutta en koe asiaa välttämättömänä. Ja se on paljon vaikeampaa käyttää kännykällä. Aina kyllä menen tietokoneelle, jos haluun nettii, nii sit meen faceen tietty suoraa koulun jälkee ensimmäiseks! En ymmärrä myöskään teinixejä, joilla on joku pakkomielelle tarkistaa jtn tunnin välein onko nyt tullut uusii päivityksii facee,JOPA koulupäivän aikana! Herranjestas, ite kyllä pärjään hyvin ilman facebookkia, vaikka yleensä aamulla haluan käydä koneella, mutta meen JOKA AAMU kahdeksaks kouluun, joten en silloin käy YLEENSÄ (hyvin harvoin käyn) tietokoneella aamuisin.....Yleensä vasta, kun pääsen koulusta,menen kotiin ja menen silloin faceen.Eli joskus klo 14-15-16 aikoihin..
- tyttö 96
kai munkin sitte pitää sanoo tähän mielipiteeni.. :
juu eli, kaikkien pitäisi pukeutua siististi, ei liian paljastavasti ja REALISTISESTI!! jos ulkona on noin 10 astetta lämmintä niin kouluun ei tulla minimekkopäällä.....tätä tapahtuu ainakin meillä amiksessa.... tai toinen hyvä esimerkki on se että talvella, oli sitten kuinka paljon pakkasta hyvänsä, tytöt kulkee takki auki ja esittelevat rinnuksiaan....pitäisihän nyt jo järki sanoa että kun on kylmä niin pidetään takki kiinni ja pipo päässä ja heijastin roikkumassa, miellään useampia!
Mut kun tullaan sisälle niin ne ulkovaatteen otetaan pois, myös pipoa ja kaulaliinaa myöten. Tämä asia kun tuntuu nykynuorille olevan niin vaikeaa! Yläasteella tässä tuntui olevan iso ongelma...
Ja tunnille vois tulla ajoissa.... Varsinkin kun on kyse amiksesta, siis VAPAAEHTOISESTA koulusta.... Meidän luokkaan kuuluu 30 ihmistä ja aamuisin tunnilla on vain 1/3 osa oli n. Alle 10 henkilöä.... Ja aina ne samat! Loput valuu tunneille päivän mittaan JOS valuu!
- rfhyfy
....iPhone
...........vaate
.......???? - Jaimini
Ei juma vítun lauta Miia, millon opit että sun viimeisimpänä kannattaa keskusteluja luoda.
Jotenki huvittavaa et puolustat täällä niitä nuoria jotka eivät panosta ulkoiseen olemukseensa suu vaahdoten, vaikka nettiin pistämillä kuvillasi näytät juuri siltä miten itse kuvailit - vítusti meikkiä (jota ei olla yritetty edes tehdä luonnollisen näköiseksi). Ja tekstistä paistaa läpi että olet osoittanut sen jollekin tietylle tytölle / tyttöporukalle - oletko katkera / kateellinen heille? - diivapissis
Jokainen saa pukeutua kyllä miten huvittaa. Jos joskus itse laittaudun niin teen sen siksi koska
1. En halua pukeutua huonosti ihmisten ilmoilla
2. Nykyään on huomattavasti vaarallisempaa olla välittämättä pukeutumisestaan
3. Tykkään laittautua
Siinä ei tosiaankaan ole kyse siitä että kun kouluun pitää pukeutua niin hyvin vaikka vaan opiskellaan... järki käteen! - Hemppasaa
Ei se pukeutuminen koulumenestystä päätä. Jos haluaa laittautua, on se oma asia. Itekkin laitan siistit vaatteet kouluun ja meikkaan yms, mutta kasille mentäessä keskiarvo 9,6.
- AnanasMullikka
Mä ainakin tykkään käydä koulussa ihan ilman vaatteita silleen se paras on :]
Ärsyttääkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei843852Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 64946
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751