Pe, illaksi töistä himaan. tv,n katselua, pari kaljaa ja lähtö terassille tuttuja moikkaamaan. Tuttuja näkyi, sieltä jatkoille yökerhoon bailaten, muutaman bissen jälkeen löytyi kiinnostus... Nyt täytyy tulla hotcat,in kanssa taxilla himaan..
Aamukaffet.. ja ihmetys.
Sama toistuu lauantaina.
Sunnuntaina seuroihin pikku jysärissä.))
Olisiko vaihtoehto-ohjelmaa vkl-?
esim, tässä hki el-poikamiehen vkl, kerro omasi.
9
101
Vastaukset
- seurakunta on uskovi
Ja mitä sinä siellä seuroissa teet jumalaton tyyppi ?
- leiff.
Kerro mikä on ero jos pitäisi olla uskova ja Raamattu
kieltää alkopitoisen juoman , minulla on perhe kalja
olen puhaltanut vuoden aikana kolme kertaa 0,oo10
promillee sakko raja on o.5 promillee . vielä , elikkä
perhe kalja = 2,2 yksikköö josta ei trule henhitys ilman
juuri mitään , mieti ..
Tömä on suhtkoht pikkusen karvas . - utu2
Parannusta. mkä tuomari sinä oot!!
- nyytsölän police
leiff. kirjoitti:
juuri mitään , mieti ..
Tömä on suhtkoht pikkusen karvas .Leiff, pyydä Teulta muutama paukku, sun juttu voi muuttua rempseämmäksi.
Eikös se asu teillä ja käyttää samaa konetta, mut ottaa vähemmän hapanta, - Tervetuloa kuulolle
seurakunta on uskovi kirjoitti viestin 16.8.2013 klo 17:14
Sinun sanasi olivat huonoimmat mahdolliset mitä uskova voi suustaan päästää.
Jeesus kutsuu jumalattomia parannukseen, sitä varten seuroja pidetään, että tuvat täyttyisivät ei anoastaan uskovista, vaan myös jumalattomista kuulijoista. - kokenut tietää
leiff. kirjoitti:
juuri mitään , mieti ..
Tömä on suhtkoht pikkusen karvas .Joo, se teun kalja on hyvää. :-)
- niin että
Tervetuloa kuulolle kirjoitti:
seurakunta on uskovi kirjoitti viestin 16.8.2013 klo 17:14
Sinun sanasi olivat huonoimmat mahdolliset mitä uskova voi suustaan päästää.
Jeesus kutsuu jumalattomia parannukseen, sitä varten seuroja pidetään, että tuvat täyttyisivät ei anoastaan uskovista, vaan myös jumalattomista kuulijoista.Niin mutta kun sain sen kuvan että aloittaja olisi jo sellainen uskovainen ja kysyin miksi et sitten elä kuin uskovainen !
Tajuatko mitään eroa.
"sitä varten seuroja pidetään, että tuvat täyttyisivät ei anoastaan uskovista, vaan myös jumalattomista kuulijoista."
Tämä koskee sitten vain osaa lestadiolaisista.
Heissä en kerta kaikkiaan tajua sitä, että muilta kuin uskovilta meilekinpä kielletään pääsy tilaisuuksiin. Ja jos sinne menee kukaan ei tule toivottamaan tervetulleeksi, kukaan ei edes juttele. Ja jos sattuu olemaan vähän poikkeava pukeutuminen (minä kävin vuosia sitten goottihilut päällä), likimain katsotaan ulos. Ympärille muodostuu 2 m rinki jonka sisälle ei kukaan tule.
Siis haluaako ne sanoman leviävän vai ei?- nuori varsa
liike kasvaakin vain makuuhuoneessa, ei lähetystyöllä, eikä muita uskovia panettelemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3254278Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881593966Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.743384Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2352889- 612438
- 341787
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371466- 431423
- 451305
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1541228