pELAsin Doom 3 peliä ja siinä hirviöt telorttasi sun kimppuunhelvetistä. Ajattelin että koska ne hirviöt on helvetistä voin käyttää tätä samaa teleportation summoning techniquea käytännössä. Pidemmittä puheitta Satanic Sauna Summoning lyhyesi [SSS]ohjeet:
-Ensin lyöt itseäsi turpaan.
-Joudut työntämään banaanin korvaasi (plussaa jos tulee toisesta ulos)
-Neitsyt veri on parasta uhri menoissa (jos et löydä käytä omaa)
-Vuohen veri ei saa olla 3 päivää vanhempaa
-Sisälmyksien täytyy olla poistettu ennen uhrin kuolemaa tai viimeistään 30 minuuttia sen jälkeen
-Kynttilät pitää olla JÄRJESTYS HUOM! Pisimmät takana lyhimmät edessä ei KOSKAAN toisinpäin
-Joudut tarjoamaan Satanic Sauna Summoning keksijälle tuopillisen olutta, mikäli näet hänet kapakassa.
-Sitoudut häiriköimään Suomi24-palvelussa vähintään kerran vuodessa nimimerkillä Kiltamestari
Satanic Sauna Summoning RItuals OHJE
Durandall
1
216
Vastaukset
- Satanismin tutkia
Mikä taustamusiikki ? entä voimakasvit?
Toimiiko jos taiffuuni deistic kiroukset päällä?
vastaus asap, scum.
ps. photo ois kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354045- 703179
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207