Panda Could

tietämätön

Ajattelin laittaa tuon f-securen tilalle ja win8 oman palomuurin. Ihmetyttää vaan tuo käyttöliittymän yksinkertaisuus. Ei mitään nappulaa asetuksille niinkuin noissa ohjelmissa yleensä on. Ei kai se sellaista tarviikkaan, jos virustietokannan päivitys vaan toimii.

MUTTA pitääkö olla eri ohjelma vakoiluohjelmille?

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekavaa tekstiä!!!!

- Windows 8 sisältää virustorjuntaohjelman ja se on nimeltään Defender. Windows 8 ei tarvitse mitään muita tietoturvaohjelmia lisäksi.

- Windows 8 sisältää myös kunnollisen palomuurin joten mitään ylimääräisiä palomuureja ei pidä asennella.

• tietämätön

Kai tuo teksti on sekavaa kun koko tietoturvajuttu on niin sekavaa ja monimielistä. Tilanne meni näin.
        - Minulla oli XP pöytäkone ja siinä f-secure, koska sanottiin, ettei XP:n palomuuri riitä eikä sisällä virustorjuntaa.
        - Ostin läppärin Win8. Siinä oli jo kaupassa asennettu AVG maksullinen tietoturvaohjelma.
        - Kun minulla oli tuo f-securelisenssi, poistin AVG:n ja asensin f-securen. Miksihän tuo oli asennettu? No tietysti kauppaahan ne tekee.

Nuo tietoturvaa koskevat keskustelusivut tuovat aniharvoin esille sen, että Win8 omat riittäis. Kiistellään vain parhaasta ilmaisesta. Minulla ei ole riittäviä taitoja tutkia riittääkö tuo Win8 oma vai mikä olisi oikea noista ilmaisista. Näyttää, että nekin on sovitettu toimimaan Win8:ssa. Taidan poistaa nämä ylimääräiset ja laittaa Win8 omat käyttöön.

• Asetuksiin pääsee painamalla Panda Cloudin päänäkymässä "Virustorjunta" kohtaa ja sen jälkeen "Lisäasetukset". Myös Pandan oikean alakulman sinisestä "pallosta" pääsee muihin asetuksiin.

Ja ei tarvitse olla erillistä ohjelmaa vakoiluohjelmien varalle.

• Mummu2

Miten on tuon Panda Cloud Free päivitys onko se autom ? versio on nyt 2.2.0. ja ollut koneella puoli vuotta.

• Uusin versio on tällähetkellä juurikin tuo 2.2.0. Eli varmaankin automaattinen päivitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      679
      9515
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3653
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      471
      2480
    4. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1516
    5. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1496
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1406
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1353
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1227
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      66
      1181
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      82
      1111
    Aihe