Panda Could

tietämätön

Ajattelin laittaa tuon f-securen tilalle ja win8 oman palomuurin. Ihmetyttää vaan tuo käyttöliittymän yksinkertaisuus. Ei mitään nappulaa asetuksille niinkuin noissa ohjelmissa yleensä on. Ei kai se sellaista tarviikkaan, jos virustietokannan päivitys vaan toimii.

MUTTA pitääkö olla eri ohjelma vakoiluohjelmille?

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekavaa tekstiä!!!!

- Windows 8 sisältää virustorjuntaohjelman ja se on nimeltään Defender. Windows 8 ei tarvitse mitään muita tietoturvaohjelmia lisäksi.

- Windows 8 sisältää myös kunnollisen palomuurin joten mitään ylimääräisiä palomuureja ei pidä asennella.

• tietämätön

Kai tuo teksti on sekavaa kun koko tietoturvajuttu on niin sekavaa ja monimielistä. Tilanne meni näin.
        - Minulla oli XP pöytäkone ja siinä f-secure, koska sanottiin, ettei XP:n palomuuri riitä eikä sisällä virustorjuntaa.
        - Ostin läppärin Win8. Siinä oli jo kaupassa asennettu AVG maksullinen tietoturvaohjelma.
        - Kun minulla oli tuo f-securelisenssi, poistin AVG:n ja asensin f-securen. Miksihän tuo oli asennettu? No tietysti kauppaahan ne tekee.

Nuo tietoturvaa koskevat keskustelusivut tuovat aniharvoin esille sen, että Win8 omat riittäis. Kiistellään vain parhaasta ilmaisesta. Minulla ei ole riittäviä taitoja tutkia riittääkö tuo Win8 oma vai mikä olisi oikea noista ilmaisista. Näyttää, että nekin on sovitettu toimimaan Win8:ssa. Taidan poistaa nämä ylimääräiset ja laittaa Win8 omat käyttöön.

• Asetuksiin pääsee painamalla Panda Cloudin päänäkymässä "Virustorjunta" kohtaa ja sen jälkeen "Lisäasetukset". Myös Pandan oikean alakulman sinisestä "pallosta" pääsee muihin asetuksiin.

Ja ei tarvitse olla erillistä ohjelmaa vakoiluohjelmien varalle.

• Mummu2

Miten on tuon Panda Cloud Free päivitys onko se autom ? versio on nyt 2.2.0. ja ollut koneella puoli vuotta.

• Uusin versio on tällähetkellä juurikin tuo 2.2.0. Eli varmaankin automaattinen päivitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      984
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      848
    3. 62
      833
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      794
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      741
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      674
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38