Ajattelin laittaa tuon f-securen tilalle ja win8 oman palomuurin. Ihmetyttää vaan tuo käyttöliittymän yksinkertaisuus. Ei mitään nappulaa asetuksille niinkuin noissa ohjelmissa yleensä on. Ei kai se sellaista tarviikkaan, jos virustietokannan päivitys vaan toimii.
MUTTA pitääkö olla eri ohjelma vakoiluohjelmille?
Panda Could
5
194
Vastaukset
Sekavaa tekstiä!!!!
- Windows 8 sisältää virustorjuntaohjelman ja se on nimeltään Defender. Windows 8 ei tarvitse mitään muita tietoturvaohjelmia lisäksi.
- Windows 8 sisältää myös kunnollisen palomuurin joten mitään ylimääräisiä palomuureja ei pidä asennella.- tietämätön
Kai tuo teksti on sekavaa kun koko tietoturvajuttu on niin sekavaa ja monimielistä. Tilanne meni näin.
- Minulla oli XP pöytäkone ja siinä f-secure, koska sanottiin, ettei XP:n palomuuri riitä eikä sisällä virustorjuntaa.
- Ostin läppärin Win8. Siinä oli jo kaupassa asennettu AVG maksullinen tietoturvaohjelma.
- Kun minulla oli tuo f-securelisenssi, poistin AVG:n ja asensin f-securen. Miksihän tuo oli asennettu? No tietysti kauppaahan ne tekee.
Nuo tietoturvaa koskevat keskustelusivut tuovat aniharvoin esille sen, että Win8 omat riittäis. Kiistellään vain parhaasta ilmaisesta. Minulla ei ole riittäviä taitoja tutkia riittääkö tuo Win8 oma vai mikä olisi oikea noista ilmaisista. Näyttää, että nekin on sovitettu toimimaan Win8:ssa. Taidan poistaa nämä ylimääräiset ja laittaa Win8 omat käyttöön.
Asetuksiin pääsee painamalla Panda Cloudin päänäkymässä "Virustorjunta" kohtaa ja sen jälkeen "Lisäasetukset". Myös Pandan oikean alakulman sinisestä "pallosta" pääsee muihin asetuksiin.
Ja ei tarvitse olla erillistä ohjelmaa vakoiluohjelmien varalle.- Mummu2
Miten on tuon Panda Cloud Free päivitys onko se autom ? versio on nyt 2.2.0. ja ollut koneella puoli vuotta.
Uusin versio on tällähetkellä juurikin tuo 2.2.0. Eli varmaankin automaattinen päivitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799515Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3613653Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712480- 371516
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141406Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää821111