haaveuni

melkeintosi

Olin ollut sinuun ihastunut jo kauan. Katselit minua aina pitkään silmiin ja hymyilit, minä olin sulaa laavaa. Mahassani pyörivät perhoset, tuntui kuin olisin ollut vuoristoradassa jolle ei ole loppua. Joskus kosketit minua vahingossa, kätesi hipaisu omaani sai sydämeni takomaan korvissa asti. Kerran hississä tulit kohti, luulin jo että suutelisit. Peruit viimehetkellä. Siitä lähtien olen odottanut, odottanut että yrität uudestaan. Meni kuukausia, ajattelin jo, ettei mitään koskaan tapahdukkaan, että pysymme ystävinä. Kerran miehesi lähti kavereidensa kanssa reissuun, kutsuit minut yökylään. Ajattelin, että mikäs siinä, ihan kavereina vaan. Ilta eteni, humalluimme. Puhuimme kaikesta, katselin sinua tiivisti suoraan silmiin ja aukaisit pitkät hiuksesi. Olit niin kaunis, että minun oli vaikea hengittää. Silitin sinua, silloin tulit lähemmäksi, istuit viereeni sohvalle, hieman liian lähelle. Sanoit, minun on pitänyt kertoa sinulle jotain jo pidemmän aikaa. Olin hiljaa, odotin. En uskaltanut sanoa mitään, kunnes hän viimein lisää: olen ollut ihastunut sinuun jo pitkään, oikeastaan jo rakastunut. Siinä vaiheessa unohdin estoni ja tulin hitaasti lähemmäksi sinua, silmistäsi paistoi suora himo. Kosketin varovasti huuliasi, siinä hetkessä oli kaikki mitä ikinä toivoinkaan, sähköä meidän välillä. Painuin kiinni sinuun, olet niin pehmeä, niin lämmin. Suutelemme, tutkiskelemme toisiamme. Suudelmat pitenevät, muuttuvat vaativiksi. Tunnut niin hyvältä, niin oikealta, kuiskaan: rakastan.

0

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
        Maailman menoa
        186
        2850
      2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
        Rovaniemi
        22
        2364
      3. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
        Maailman menoa
        160
        1101
      4. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
        Kaste
        400
        1095
      5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
        Ikävä
        69
        1030
      6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
        Kaste
        417
        1002
      7. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
        Ikävä
        67
        928
      8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
        Ikävä
        111
        851
      9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
        Ikävä
        48
        774
      10. Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.

Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten
        Maailman menoa
        138
        719
      Aihe