haaveuni

melkeintosi

Olin ollut sinuun ihastunut jo kauan. Katselit minua aina pitkään silmiin ja hymyilit, minä olin sulaa laavaa. Mahassani pyörivät perhoset, tuntui kuin olisin ollut vuoristoradassa jolle ei ole loppua. Joskus kosketit minua vahingossa, kätesi hipaisu omaani sai sydämeni takomaan korvissa asti. Kerran hississä tulit kohti, luulin jo että suutelisit. Peruit viimehetkellä. Siitä lähtien olen odottanut, odottanut että yrität uudestaan. Meni kuukausia, ajattelin jo, ettei mitään koskaan tapahdukkaan, että pysymme ystävinä. Kerran miehesi lähti kavereidensa kanssa reissuun, kutsuit minut yökylään. Ajattelin, että mikäs siinä, ihan kavereina vaan. Ilta eteni, humalluimme. Puhuimme kaikesta, katselin sinua tiivisti suoraan silmiin ja aukaisit pitkät hiuksesi. Olit niin kaunis, että minun oli vaikea hengittää. Silitin sinua, silloin tulit lähemmäksi, istuit viereeni sohvalle, hieman liian lähelle. Sanoit, minun on pitänyt kertoa sinulle jotain jo pidemmän aikaa. Olin hiljaa, odotin. En uskaltanut sanoa mitään, kunnes hän viimein lisää: olen ollut ihastunut sinuun jo pitkään, oikeastaan jo rakastunut. Siinä vaiheessa unohdin estoni ja tulin hitaasti lähemmäksi sinua, silmistäsi paistoi suora himo. Kosketin varovasti huuliasi, siinä hetkessä oli kaikki mitä ikinä toivoinkaan, sähköä meidän välillä. Painuin kiinni sinuun, olet niin pehmeä, niin lämmin. Suutelemme, tutkiskelemme toisiamme. Suudelmat pitenevät, muuttuvat vaativiksi. Tunnut niin hyvältä, niin oikealta, kuiskaan: rakastan.

0

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3683
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        166
        2297
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2009
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1884
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        398
        1306
      6. 80
        1215
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1104
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1030
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        980
      Aihe