miten erottaa valkoisen mittelspitzin ja japaninpystykorvan toisistaan?
eroa
4
112
Vastaukset
- Mittaamalla
karvojen pituuden. Lyhyempi on japsi, pidempi mitteli.
- rohoroho
kiitos vastauksesta.
- Karvapalloja
Meillä oli edesmennyt japsi paljon kookkaampi kuin nykyinen mittelimme. Kuonokin oli lyhempi. Silmät pyöreämmät. Luonne lempeämpi. Olisko ollut viisaampikin vielä. Mutta tämä mittelihän on vasta 9 kk vanha penikka. Molemmat narttuja ja pihassa pysyviä.
- lappppari
Itse luin jostain että Japsiin ollaan joskus aikoinaan sekoitettu Samoyedia. Kasvattajilta sain tietää että japsit (varsinkin ne jotka polveutuvat Japanista) ovat itsepäisempiä ja varmempia kuin meidän maan Japsit. Japaninpystykorvat ovat melko hiljaisia verrattuna Mitteleihin. Mittelit ovat rotumääritelmän mukaan kovin ystävällisiä, Japsit sen sijaan varautuneita vieraita kohtaan.
Itse olin hankkimassa Suomesta polveutuvan japaninpystykorvan Mittelin sijaan, mutta päädyin kuitenkin Paimensukuiseen Lapinkoiraan koska niillä on sitä kokoa enemmän ja ovat kuitenkin ihan suomalainen rotu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1644537- 123126
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402173Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261934Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?461862Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6601796- 1101719
- 1341681
- 451455
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101401