Hyvä auto

Autoileva nainen

Hei!Olen tämminen lyhyen puoleinen kuorma-autonainen. Mikähän se olisi paras auto ajaa. Ei oikein missään autossa saa hyvää ajoasentoa. Tai jos saa niin ratin takaa ei oikein tahdo sitten nähdä mitään. Vai mitä sitä pitäisi autoon viritellä.

5

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskimittaisen ongel

      Sellainen turva-istuimen mallinen koroke? Missä mallissa yllät sitten polkimille?

      Minulla oli tuo ongelma jo henkilöautonkin kanssa, vaikka olen ihan keskimittainen. Vektrassa joutui penkin ottamaan niin eteen, ettei oikeaa kättä saanut niin taakse että olisi vaihteisiin harmitta yltänyt. Tais olla miesten auto. No annoin sen pojalleni.

      Ja muistan että joskus oli ford ecortissa mulla tyyny selän takana, kun sen penkki oli hitsattu kiinni rallin vuoksi, enkä yltänyt polkimille muuten.

      Toivotaan että saat vastauksia lyhykäisiltä kuorma-autokuskeilta, tsemppiä.

    • jorpe1

      Scaniaa suosittelen.

      • magmun

        vaalean punanen Renault paras


    • 7+7=13

      Ensin ajattelin, että mitä hittoa, kyllähän nykyaikaisen kuorma-auton ilmajousitteisen penkin saa nousemaan vaikka kattoon saakka, mutta sitten hokasin, etteivät koivet yletä polkimille enää. Olisinko joskus lukenut penkistä, jossa polkimet nousevat itse penkin mukana, mutta varmaankin sellainen on ollut sitten henkilöautopuolella, kun ainakaan itse sellaiseen en ole koskaan törmännyt.

      • Valtion töissä

        Helvetin lyhyt täytyy olla, ellei nykyisissä kuorma-autoissa saa ajoasentoa kohdalleen. Ensimmäiseksi kannattaa siirtyä robotti vaihteisiin, niin jää yksi poljin keppi pois ongelmista.
        Jos rahaa löytyy niin Allison tekee vielä oikein kunnon automaatteja.
        Moni rekkakuski ainakin väittää näkevänsä oikein hyvin sieltä joulukuusien ja Euroopan lippujen takaa, joten eiköhän se näkeminenkin ole ratkaistavissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe