Hitto kun

miksi ei voi enään

tää palsta on mennyt pilalle:( ois asiaa,mut ei voi kirjottaa,ja miksköhän?

9

207

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+14

Miksi et voi kirjoittaa jos kerran on asiaa, kerro ihan vapaasti kaikki mikä painaa mieltäsi.

• -ra

Ei kannata ottaa itseensä jos joku häirikkö kirjoittelee,suurin osa kuitenkin ovat asiallisia.Kirjoita vaan.Moni lopettaa kirjoittamisen mikäli kovin negatiivisia kirjoitellaan.Yksi häirikkökin voi pilata,niin ettei moni enään viitsi kirjoittaa.

• ghnbnccmm

Pian on loma lopussa ja alkaa syksy painaa päälle

• hkhkh

Hiljaiseksi on mennyt palsta

• -ra

Tänään lähden viimeisen kerran grillaamaan järven rannalle.Onneksi vapaaehtoistyö paikkamme porukka lähtee vielä syyskuussa viikon reissuun iittiin,Niin se vaan on kesä kohts vierähtänyt..

• Syöpis

Hiljaisuushan saattaa olla hyvä merkki? Palstalaisilla ei ole mitään uutta kirjoittettavaa ja muut kuin syöpään liittyvät asiat puidaan muilla palstoilla?

Itse luumuilen ikäluokissa, kuntoilussa, matkailussa, taloudessa, suhteissa ja seksissä.

Useinhan kyse on elämän poikkisuuntaisesta katsauksesta. Asiat eivät ole toisistaan riippumattomia.
      Muista elämän ilmiöistä eristettynä syöpäosasto olisi vain joukko sairaskertomuksia.

Sivuten syöpää ja muita asioita. Vaimoni sai toissapäivänä tiedon viimeisistä kokeista joissa todettiin vakiintuneen olotilan jatkuminen eikä lääkityksen muuttamiseen ole tarvetta.
      Hematologi toivotti hyvää matkaa. 24.08. -> 5 vikkoa.

• nvjkhbkgklbiupbfihöi

Jos on olemassa syöpä palsta ja muut kuin syöpään liittyvät asiat puidaan muualla, tämä palsta lienee tarpeeton.

• bvnvnvnnv

Hyvä jotta palsta kuitenkin on jäljellä

• Miksi on näin?

Niin jos syöpäpotilaat ei kirjoita enään,niin miksi palsta pidetään?Palsta on sillon täysin tarpeeton.Itse olen sp,mutta tänne en enään kirjoita asioitani,koska yksi ihminen täälä alkaa heti ilkeilemään.Ja hokee koko ajan ettei lopeta kirjoittamista,joten annan hälle näin tilaa.

Haluaisin vaihdella kuulumisia muiden sp kanssa,en kenkään joka ei ole syöpää edes sairastanut,mutta on silti kaikki tietävinen:( Uskon että näin ajattelevat toisekin sp,kun ovat lopettaneet palstalle kirjoittamisen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      781
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe