Slenderman sittenkin totta??

unnamed066

Okei, elikkäs olin...olikohan se 17. Heinäkuuta metsässä kuvaamassa videota iPhonella.
Kuvasin siksi, koska halusin testata mitä kaikkia efektejä voin lisätä videoon final cutilla. Kuvasin noin 4 minuuttia. Samalla kun kuvasin, en nähnyt mitään tavallisesta poikkeavaa. Muutama päivä myöhemmin mulle tuli outo tunne että siinä videossa oli jotain. Kiinnitin mun iphonen koneeseen USB:llä ja aloin katsoa videota. Videossa kun olin kävellyt muutama kymmenen metriä, huomasin että yhden puun takana oli joku. Katsoin videon uudestaan ja uudestaan, kunnes päätin lisätä zoomia. Laitoin videon varmuudeksi 50% hitaammaksi, jotta näkisin paremmin. Puun takaa kurkistaa joku. Luulin aluksi, että se vain olisi näyttänyt henkilöltä, joka olisi oikeasti ollutkin vain oksia, joidenka läpi paistaisi aurinko. Mutta katsoin videon vielä kerran. Videossa pysyn lähes liikkumatta. Silti huomasin että joku kurkistaisi sen puun takaa. Kyl se sen verran näytti Slendermanilta, että rupes pelottamaan. Kävin pari päivää myöhemmin ottamassa kuvan samasta kohtaa varmistaaksen, ettei vain jokin puu tai muu asia näyttänyt slendermanilta. Ei näyttänyt. Mikään siel paikalla ei muistuta slendermania. Video on mulla edelleen tallessa. Olin laittamassa sitä youtubeen, mut sit se vaan jumitti ku oli ladannu 91%. Mä en keksiny tätä, vaa tää on iha täyttä totta.

...

25

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oululainen proxy

      Asia on tullu itelläki todistettuu. Olin menossa kuoroharkkoihin, kun näin, että Slenderman oli metsässä. Halusin tarkempaa tietoa ja kuvasin asian ja katos! Kuva vääristy! Pari päivää myöhemmin kuva deletoi ittensä. Syy selvillä: paska känny

      • EpicN69

        Pistä linnki videoon


      • xöueyiuyvbtygoifu

        mä oon todennu et slender on olemassa joten


    • supafatman 183 kg

      Slenderman on menneen talven lumia - uusimmat bongaukset on supafatmanista... eikä muuten mahdu puun taakse piiloon.

    • Slenteri

      sLanteri on olemassa!!! Olin kerran menos paneman puuta yöllä ku se puu alko panemaan mua :00 Se oli slendy

    • Örjan Sahlberg

      Slenderman on Nettikummituksen ryyppykaveri, Pöytyän paikallisessa istuvat harva se ilta. Joskus on Bloody Marykin mukana, ja se on jo K-18 materiaalia..

      • Alfred Sahlberg

        Ja voit arvata mitä tapahtuu, kun kolmikko pääsee käsiksi Pöytyän sukukartanon
        juhlasalin baarikaappiin !


      • tuplatulpa

        ...ja jos kemuihin pääsee vielä jokun palstalaisen Tulpa, täytyy kuulon säilyttämiseksi panna tulpat korviin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Slenderonolemassaaaaa

      Kerron nyt tositapahtuman slenderkapasta

      Oli klo 21:00 kesällä. Menin sitten kaverille, joka asui metsän takana. Matkalla metsän läpi löysin onton kaatuneen puun. Puun sisällä oli lappu jossa luki: Idiootti luit tän viestin :D
      Niinpä vuonna 3000 jeesuksen hoplop-synttätien aikana Jumala harrasti rajua seksiä

    • KristofferSahlberg

      Saattoi olla nettikummitus

    • 654

      Videoo tulemaan muuten oot vaan säälittävä paskanpuhuja!

    • soonkumma

      Soon muuten kumma miten nää yliluonnollisii asioita todistavat vilimit ja kuvat aina katoaa eikä niitä enää löyvy kun aletahan totisteita vaatimaan. paska känny tai videonauha hajalla, puhumatikaan muistikortista.

    • VitunHessu

      Tämän aiheen kirjoittaja on yksinäinen paskakasa, joka ei tule ikinä IKINÄ saavuttamaan elämässä mitään, kun ei saa kerra yhtä helvetin videoo juutuuppiinkaa xDDDDDDD Ei slentermannekaa kattelis tollasta tumpeloo vai facepalmasko se sulle sieltä puuntakaa? :-DDDDD xDDDDDxDDD

      • Vitunhessu

        puun_takaa xDDDDDD


    • kts_uudelleen

      Jos menee pimeällä yöllä metsään, niin ei ole temppu eikä mikään nähdä slenderiä. Tai siis luulla nähneensä. Ihminen on siitä jännä että kaikki, eloton ja merkityksellinenkin asia voi muuttua ihanissa aivoissamne hahmoiksi ja kasvoiksi. Itsellä on samanlaisia kokemuksia. Kun on sivusilmällä huomannut jotain valkoista ja mustaa, niin heti on pää ikään kuin sanomassa: "Slender siellä".

      Ilmiö toimii niin luonnossa kuin kuvia katselemalla. Kun tarpeeksi katsoo jotain puuta, voi nähdä siinä pelottavan hahmon.

      • kts_uudelleen

        *merkityksetön asia


    • lastensatu

      Mäkin kuvasin kerran sieniä metsässä niin puun takaa hyppäs teletappi! Yritin kuvata sitä mut kuva alko sekoilemaan ja sit se kännykkä räjähti. Teletappi huus et "Uudestaan!" Pelästyin ääntä ja juoksin pois katsomatta taakse. Myöhemmin kun kävin siellä paikalla niin sen kännyn palasia ei näkyny missään.

    • Skep_Muukkonen

      Mikä siinä on, että ihmisellä on niin mieletön tarve uskoa olentoihin ja näkymättömiin maailmoihin?

    • kiljusieppo

      Mäki ku mä siin yritin siis kerra ottaa jotai matskuu mu 2110nokial ni se ei sit yhtäkkii ottantkaa noit kuvii ja mä olin siin et täh!sit olinki et karkuu ja lujaa ni olikohan toi ihan aito poltergoost?(sic!)

    • 678

      Hui.. En tiiä onko Slendu oikee.. Mutta ne kuvat KuvaHaussa on pelottavia :(

    • JuuriSePöhlö

      Ahaa...

    • Kskekdkd

      Se on kyl pelottava ajatus se slenderman. En tiiä onks se.jonku pikku kakaran levittelemä juttu. Eli ollakko vai eikö olla?????????¿

      • Creepypastailija

        Ei ole aitoa nähnytkään, Creepypastan kuvamuokkauskisan voittajan keksintöä.


    • vanhaänkyrä

      Minä olin metsässä kuvaamassa risuja niin paikalle tuli Levanteri ja tiedusteli pieksujen hintaa. Noh, mitäpä minä muutakaan saatoin tehdä kuin tintata sen tajuttomaksi. Ties mitä hinttapulitemppuja se olisi muuten alkanut harjoittamaan.

      • slendermania_komiampaa

        Kyllä kymppi olis ollu liikaa, käytetystä tavarasta kuten vanhoilla änkyröillä monesti on, vitonenkin piisaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe