Jordania

mielenkiintoinen1

Onko kukaan käynyt Akabassa Jordaniassa? Kertokaa kokemuksistan . Kiitos :)

4

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kehuis

      mielestäni jordania ei ole kovinkaan kummoinen lomakohde. Vanhana Afrikan reissaajana voin sanoa että juuri Jordania huonoin paikka koko kartalla. Tangerkin on parempi,jopa Timbuktukin vetää pidemmän korren. Suosittelen sinulle lämpimästi saharan autiomaata,kamelilla kulkien. Mutta siellä sitten saattaa törmätä rosvoihin,joten ei mitään arvokasta saa olla mukana,jopa saattavat tyhjentää leilistä juomavetesi kurkkuunsa. St helenan saaret ovat myös miellyttävät,lautta yhteydet ovat aika harvakseltaan, kerran kuukaudessa kulkee yksi lautta. Oletko koskaan edes käynyt Kap verdessä? se jos mikä kannattaa kokea itse. Malawi on myös oiva kohde. Siellä on eräs tuku tuku heimo,jotka eivät mielellään hyväksy vieraita riviirilleen. On sitä joskus juostu puskat ryskyen,nuolet viuhuen korvien ohi,rumpujen pärinä korvissa soiden,sotahuudot selkärankaa kutittaen,joten varo menemästä tuku tukujen alueelle. Ugandassa kannattaa käydä tutustumassa Idi Amin museoon. Tässä vain muutamia maita mainitakseni jotka ovat kiinnostavia. Jordaniaan en mene enää koskaan. Siellä ovat ne pahimmat huijarit. Kerran minut houkuteltiin ostamaan heidän paikallisia jordan hammasharjoja.Ensinnäkin harjat maksoivat suomen rahassa 673,86e kappaleelta,toiseksikin kun niillä kun pesi hampaat,jäi vain pelkkä varsi käteen kun harjakset tippuivat suuhun. Harjakset olisivat muuten pysyneet kiinni,mutta kun sitä koko helvetin harjaa ei olisi saanut käyttää vedessä. No onneksi en kerennyt ostaa kuin sata harjaa. Kuukauden päästä olen lähdössä al gaideriaan,eli algeriaan. Nyt ei jouda enää kirjottelemaan,helvetti olis pitäny olla jo kaheksan minuuttia sitten antwerpenin lentokentällä,terve!

    • Mielenkiintoinen1

      Kiitos infosta, ja mielenkiintoisesta viestistä :)

    • Aqaban misse

      Miksi Jordania on laitettu Afrikan matkailuun kuuluvaksi?
      Yhtä vähän Jordania on Afrikkaa kuin Israel tai Saudi-Arabia.

    • Anonyymi

      Jordaniasta kertoo kaiken oleellisen se, että maa palkitsi Rita Tainolan hovin perseennuolemisesta. Ystävät ovat vähissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe