Jordania

mielenkiintoinen1

Onko kukaan käynyt Akabassa Jordaniassa? Kertokaa kokemuksistan . Kiitos :)

4

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kehuis

      mielestäni jordania ei ole kovinkaan kummoinen lomakohde. Vanhana Afrikan reissaajana voin sanoa että juuri Jordania huonoin paikka koko kartalla. Tangerkin on parempi,jopa Timbuktukin vetää pidemmän korren. Suosittelen sinulle lämpimästi saharan autiomaata,kamelilla kulkien. Mutta siellä sitten saattaa törmätä rosvoihin,joten ei mitään arvokasta saa olla mukana,jopa saattavat tyhjentää leilistä juomavetesi kurkkuunsa. St helenan saaret ovat myös miellyttävät,lautta yhteydet ovat aika harvakseltaan, kerran kuukaudessa kulkee yksi lautta. Oletko koskaan edes käynyt Kap verdessä? se jos mikä kannattaa kokea itse. Malawi on myös oiva kohde. Siellä on eräs tuku tuku heimo,jotka eivät mielellään hyväksy vieraita riviirilleen. On sitä joskus juostu puskat ryskyen,nuolet viuhuen korvien ohi,rumpujen pärinä korvissa soiden,sotahuudot selkärankaa kutittaen,joten varo menemästä tuku tukujen alueelle. Ugandassa kannattaa käydä tutustumassa Idi Amin museoon. Tässä vain muutamia maita mainitakseni jotka ovat kiinnostavia. Jordaniaan en mene enää koskaan. Siellä ovat ne pahimmat huijarit. Kerran minut houkuteltiin ostamaan heidän paikallisia jordan hammasharjoja.Ensinnäkin harjat maksoivat suomen rahassa 673,86e kappaleelta,toiseksikin kun niillä kun pesi hampaat,jäi vain pelkkä varsi käteen kun harjakset tippuivat suuhun. Harjakset olisivat muuten pysyneet kiinni,mutta kun sitä koko helvetin harjaa ei olisi saanut käyttää vedessä. No onneksi en kerennyt ostaa kuin sata harjaa. Kuukauden päästä olen lähdössä al gaideriaan,eli algeriaan. Nyt ei jouda enää kirjottelemaan,helvetti olis pitäny olla jo kaheksan minuuttia sitten antwerpenin lentokentällä,terve!

    • Mielenkiintoinen1

      Kiitos infosta, ja mielenkiintoisesta viestistä :)

    • Aqaban misse

      Miksi Jordania on laitettu Afrikan matkailuun kuuluvaksi?
      Yhtä vähän Jordania on Afrikkaa kuin Israel tai Saudi-Arabia.

    • Anonyymi

      Jordaniasta kertoo kaiken oleellisen se, että maa palkitsi Rita Tainolan hovin perseennuolemisesta. Ystävät ovat vähissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8484
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe