turun sm ralli reitti

siinä teille reitti

EK 1 Salo
Tammintie, yksityistie
Isokydöntie, yksityistie
Eskolantie, yksityistie
Tommilantie, yksityistie
Heinäsuon yhdystie/12317 /tieosa 1
Haapasalon Santanummen yksityistie
Lähteenmäentie, yksityistie
Ojamäentie, yksityistie
30.8.2013 klo 20.15 - 31.8.2013 klo 03.00

EK 2 Paimio, Lieto
Veikkarintie, yksityistie
Rahkasuontie, yksityistie
Kynnyksentie, yksityistie
Rautasuon yhdystie/12286/tieosa 1
Raukkalan yhdystie/12287/tieosa 1
Pyhällöntie, yksityistie
Pyhällön yhdystie/12293/tieosa 1
30.8.2013 klo 21.15 - 31.8.2013 klo 04.00

EK 3 ja 6 Mynämäki
Vihtamäen yhdystie/12403/tieosa 1
Kuokkiontie, yksityistie
Kallipääntie, yksityistie
31.8.2013 klo 9.50 - 20.30

EK 4 ja 7 Mynämäki, Nousiainen
Mynäjoentie, yksityistie
Leinainen - Kukola/2015/tieosat 02-03 (Takkulantie, Nousiainen), tieosa 04
(Valpperintie, Mynämäki)
Sunintie, yksityistie
Ristimäen yhdystie/12425/tieosa 1 (Sunintie, Nousiainen)
31.8.2013 klo 10.30 - 21.15


EK 5 Turku
Artukaistentie
Areenakatu
Artukaisten kiitotie
31.8.2013 klo 10.30 - 21.15

12

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usaoioia

      EK 6
      Rautaniemi ;)

    • turkkumies4

      reitin saanu jo kuukaus sitten googlettamalla :D hienoa että yritit päästä pätemään :D

      • fbrtg

        voihan sitä tänne reittiä imeä jos kerran netistä ja lehdestä sen on saanut jo aikoja sitten katsottuaXDXD


      • mieskai78
        fbrtg kirjoitti:

        voihan sitä tänne reittiä imeä jos kerran netistä ja lehdestä sen on saanut jo aikoja sitten katsottuaXDXD

        joo-o


    • Reitin aikataulu:

      Lähtö Kauppatori perjantaina klo 20.15
      Ek1: 21.30
      Ek2: 22.34

      Lauantai:
      Ek3: 10.53
      Ek4: 11.37
      Ek5: 13.11
      Ek6: 14.48
      Ek7: 15.32

    • vastaheitto82

      Noi munamäen pätkien yksityistie osuudet tulee menemään kamalaan kuntoon kahteen kertaan höylättäessä,on sen verran pehmeää tietä...Muuten hyvä reitti! Onkohan nuotista ajettuna ollu tapahtumia tai onko ajettu nuoteilla koska viimeksi?

      • Tölkkipää

        Mentun mesta ykkösel pimiään paha....;)


      • ajanut1111
        Tölkkipää kirjoitti:

        Mentun mesta ykkösel pimiään paha....;)

        kasvanut liian umpeen, haistaa pimeällä valojen kanssa tosi hyvin, ei toimi


    • serpentiini4

      Tästä takuuvarmat mestat joissa näkee hyviä ajosuorituksia ja ehkäpä parit lipsautuksetkin ;)
      Perjantaina ek2:lle, tutulle Liedon sprinttipätkän varrelle. Tosin pimeässä yritystä ei välttämättä niin kovin ole, mutta helppo saapua maisemiin ja luvassa rytinää!
      Lauantaina Nihteisten tiukkaan peltovasuriin, takuuvarma paikka. Myöskin helppo saapua ja on yllättänyt aina niin nuotista kuin ilman!

    • klopp1

      Nihteisten tiukka peltovasuri?? ei missään ikinä!! ehkä lähdössä jussin grillin drive in:ssä....

    • serpentiini4

      Ottiko kukaan tipsejä vastaan ja näki kaatoja? Liedon sprinttipätkän paikoissa toimintaa, samoin kuin Nihteisissä tiukka peltovasuri enne takapiikkiä! Olkaa hyvät ja kertokaa haluatteko Ukiinkin vinkkejä?

    • tzäppädäppä

      Joo kerro ihmeessä!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe