Teille, jotka mietitte häämatkan kohdetta ja haluaisitte johonkin kauemmas suosittelen ERITTÄIN LÄMPIMÄSTI DOMINIKAANISTA TASAVALTAA, Playa Dorada. Itse olin matkalla siellä vuonna -99 ja sen päätin, että kun minä naimisiin pääsen sinne haluan häämatkalle. Ihana paratiisi, ihanat valkohiekkaiset rannat turkoosin sinisenä hohtavan meren kera, sekä todella ystävälliset ja iloiset ihmiset:) Olin matkalla 2 viikkoa ja hinta oli kyllä "juhlavasti" yli 10000 markkaa, mutta kun ottanee huomioon sen, että KAIKKI ruoka ja juoma kuului hintaan oli se matkana suht. edullinen, koska vietin loman kreikassa 2 viikkoa hotellissa jossa ei täysihoitoa ollut, joutui pulittamaan suunnilleen saman hinnan ruoista ja juomista 2 viikon aikana muut ostamiset jotka olivat paljon kalliimpia tietenkin kuin Dominikaanisessa.
Vinkki
Matkaaja
2
1139
Vastaukset
- skeptikko
Et ei ihan hurrikaanivapaa vyohyke, kuten olemme uutisista saaneet kuulla.
- Kahdesti vihitty
Ei ne hurrikaanit ympäri vuoden riehu.
Ne on sikäläisiä syysmyrskyjä.
No problem, jos matkustat jonain toisena vuodenaikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875