nolot alastomuus tarinat

nakukiva

Tilanne jossa ootte Ollu alasti itellä on se ku oli menty mä kavereiden kanssa vetoo et kuka uskaltaa riisuutua ekana mä vaan heitin paida naapureiden pihaan (vahingossa:]) ja meijän naapureilla oli semmone korkee aita mä en tiiä missä se mun paita nykyään on mutta kuitenkin mä voitin kisan ja yks tyttö sano et onpa sun penis iso nii sit mä kysyin haluukko nähä mihin kaikkeen se pystyy no sit ku me mentiin trampalle nakuina (mä ja se tyttö muut 5 poikaa ja 2 tyttöö oli lähteny) niin ku me siinä makoiltiin niin se vaan otti mun peniksestä kiinni sperma lensi sit aamulla kun me oltiin nukuttu niin sit meijän äiti tuli kotiin ja kysy mitä se Valkonen mönjä siinä meijän trampalla on sanoin nolona että en tiedä

7

3223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+17

      Huonoin tarina ikinä -.-

    • erkki tietää.
    • -.-

      Just -.-

      • HöpöLöpöPoju

        Oltiin talvella luokkaretkellä ja oltiin menty uimaan. Sinne oli tehty avanto ja oli sitten pakko hypätä suoraan pääkki sinne veteen. Swimmarit tais lähtee siinä kun osu veteen, mut en huomannu mitään kun keskityin pääseen pois sieltä mahdollisimman nopeest koska se oli KYLMÄÄ. Tytöt vaa jäi tuijottaan kun en ite huomannu että ne lähti koska olin niin jäässä etten tuntenut mitään. Tajusin asian vasta kun kysyin kaverilta että miks kaikki tuijotti. Se kaveri oli melko facepalm fiiliksellä siinä kun sano että swimmarit oli jääny johonkin. Se oli melko noloo.


      • HöpöLöpöPoju
        HöpöLöpöPoju kirjoitti:

        Oltiin talvella luokkaretkellä ja oltiin menty uimaan. Sinne oli tehty avanto ja oli sitten pakko hypätä suoraan pääkki sinne veteen. Swimmarit tais lähtee siinä kun osu veteen, mut en huomannu mitään kun keskityin pääseen pois sieltä mahdollisimman nopeest koska se oli KYLMÄÄ. Tytöt vaa jäi tuijottaan kun en ite huomannu että ne lähti koska olin niin jäässä etten tuntenut mitään. Tajusin asian vasta kun kysyin kaverilta että miks kaikki tuijotti. Se kaveri oli melko facepalm fiiliksellä siinä kun sano että swimmarit oli jääny johonkin. Se oli melko noloo.

        True story. Not kidding.


      • Dont care,he is just kid
        HöpöLöpöPoju kirjoitti:

        Oltiin talvella luokkaretkellä ja oltiin menty uimaan. Sinne oli tehty avanto ja oli sitten pakko hypätä suoraan pääkki sinne veteen. Swimmarit tais lähtee siinä kun osu veteen, mut en huomannu mitään kun keskityin pääseen pois sieltä mahdollisimman nopeest koska se oli KYLMÄÄ. Tytöt vaa jäi tuijottaan kun en ite huomannu että ne lähti koska olin niin jäässä etten tuntenut mitään. Tajusin asian vasta kun kysyin kaverilta että miks kaikki tuijotti. Se kaveri oli melko facepalm fiiliksellä siinä kun sano että swimmarit oli jääny johonkin. Se oli melko noloo.

        En haluaisi paljastaa... Mutta ei se vesi niin kylmää oo että about 7sec henki lähtee...


      • HöpöLöpöPoju
        Dont care,he is just kid kirjoitti:

        En haluaisi paljastaa... Mutta ei se vesi niin kylmää oo että about 7sec henki lähtee...

        Shut up bitch! Jos mä tuun tänne hakemaan huomiota valehtelemalla, niin kukaan ei tuu vittuileen mulle siittä. Onko selvä? Onko ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe