Avastin mainokset?

Jaronka

Olen tässä viimeaikoina miettinyt,että mitähän ihmeen mainoksia ja minkähän vuoksi Avast tietoturva nykyään työntää alapalkista esille aika ahkeraan tulemaan?Harmittaa kun ne mainokset ovat lisäksi englanninkielisiä, vaikka itse Avastista mulla suomenkielinen versio muuten onkin ja meikäläinen kun ei omaa sitä kielitaitoa, että osaisi niitä sitten edes lukea.
Vai kuuluuko niitä oikeasti edes tullakaan ja onko minulla ehkä jotain pöpöjä vaan koneella jonka vuoksi niitä tulee.Sorry kun kyselen näin tyhmiä,mutta muutenhan en asiaan selvyyttä saisi ja ne vähän mieltäni kuitenkin ovat vaivanneet,joten kertokaahan viisaammat mitä ne ovat?

14

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita maksullinen

      virusturva, niin ei pukkaa mainoksia.

    • Turhaa meuhkaamista

      Avast tarjoaa anonyymiä netin selausta VPN-tunnelin kautta. Ilmeisesti maksullinen.
      Jotain muutakin maksullista tarjoaa kerran-pari päivässä.

      Jos asetuksia ei ole muutettu, niin ikkuna on 20 sekuntia näkyvillä. Ei mitään haittamerkitystä ja saa sen X:stä sulkeakin.

    • =====
    • Turhaa meuhkaamista

      Ohjelmasta saa säädettyä ettei tule mitään näitä päivitys- ja myynti-ilmoituksia.
      Asetukset->Hiljainen/pelitila, ruksi ruutuun OK

      • HarriPorakaivo

        Toi hiljanen/pelitila on et se on pois päältä,viä vähemmä muistia yms.ei sitä kannata päällä pitää ellei sulla joku 2000 vuoden kone,nykyään on koneet nii tehoikkaita et iha sama vaikka mitä olis päällä ni hyvi pyörii.


    • nyt tarkkana

      Kohta se poistaa itsensä koska on se adware.

    • Niiden ponnahdusikkunoiden näkymisaikaa voi säätää:

      1) käynnistä Avast! (klikkaa sitä kuvaketta tehtäväpalkissa)
      2) ikkunana oikeasta reunasta: Asetukset
      3) "Ponnahdusikkunat" -kohta
      4) Laita "Päivitysponnahdusikkunat" (sisältää ne mainokset) -kohtaan vaikkapa 3 (sekuntia). Muissa kohdissa kannattaa antaa olla ne ajat kuin niissä on (mm. varoittaa viruksista ja ehdit lukea varoituksen).

    • Jaronka

      Kiitos paljon vastauksista ja hyvistä neuvoista kaikille ja olen pahoillani,kun mulla meni töissä vähän myöhään ja pääsin vasta nyt lukemaan nää teidän vastaukset!!!

      Ja helpotti kuulla ettei siinä mistään pöpöistä ollut sentään kuitenkaan kysymys,joten ei ne mainokset mua sen kummemmin haittaa kunhan tiedän vaan että ne eivät mitään epämääeäisiä juttuja ole.Ja hyvä tietää että noita juttuja voi sitten säätääkin kyllä myös, joten kiitos ohjeista siihen myös.

      Tuota vaan jäin nyt sitten miettimään kun nimimerkki "nyt tarkkana " sanoi että kohta se poistaa itsensä koska on se adware.Joten eikö Avast enää toimikaan niinkuin ennen, että pitää kerran vuodessa käydä rekisteröitymässä siihen,niin se toimii taas niinkuin ennenkin ja siitä ilmoitus tulee sitten vähän ennen milloin se pitää myös tehdä.Sillä tavoin se on minulla ainakin tähän asti toiminut jo muutaman vuoden,jonka se mulla koneella on ollut.

      Nimimerkki " f.e.dzerzhinsky"puolestaan sanoi Avastin olevan shareware ohjelma,joten tää kielitaidottomuus mulla taas tekee haittaa kun en tiedä mitä ne tarkalleen kummatkin tarkoittavat.Ja tuo Essentials virus ohjelma kiinnostaisi kyllä myös,joten onko se ollut mielestänne ainakin yhtä hyvä kuin Avast ? Ja kumpi virusohjelma niistä on kevyempi vaihtoehto vanhalle koneelle?

      Ja nyt vaan lopuksi vielä kerran kiitos paljon joka tapauksessa kaikille, jotka minulle vastasivat ja antoivat hyviä neuvoja!!

      • Se shareware tarkoittaa avastin kohdalla vaan sitä että ne mainostavat omaa virustorjuntaansa koska haluavat sinusta maksavan asiakkaan ja se ilmainen avast on vajaatoiminen maksulliseen avastiin verrattuna.

        Virustorjuntaohjelmista kannattaa valita se joka antaa itselle parhaiten mielenrauhaa, mitään todellisia eroja niissä ei ole haittaohjelmien tunnistamiskyvyn suhteen. Kaikki ovat yhtä paskoja, tunnistavat vain n. puolet uusista yleiseen jakoon laitetuista haittaohjelmista.

        Minulla on MSE koska on käyttöjärjestelmänvalmistajan itsensä tekemä -> toimii luotettavasti, kevyt ja hyvin yksinkertainen, suorastaan spartalainen olemus, ei ole rampautettu shareware l. ei myöskään mainoksia.


    • Jaronka

      Kiitos paljon hyvästä ja vastauksestasi!!!Ja tuo kuvauksesi tuosta MSE ohjelmasta vakuutti minut niin hyvin,että taidanpa ehkä siirtyä itsekin ottamaan sen myös,joten asia onkin sitten sillä selvä.Kiitos!

    • Bik Hävittäjä

      Avastporukalla on mopo karannut käsistä. Itse vaihdoin pandaan tuonkin takia.

      Elkääkä ikinä menkö maksamaan virustorjunnasta. Maksaminen on älyvapaata touhua.

      • all free

        Tekeekö jotkut ilmaisia virustorjuntaohjelmia?

        Jos autotehdas tekisi ilmaisia autoja, niin kuinka kauan toiminta kannattaisi?


    • oizsonöiyöho

      Antivirus-ohjelma, joka pukkaa mainoksia ja moraalina toimii pelkkä raha - tuskin on kovin luotettava ja korruptoitumaton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe