Avastin mainokset?

Jaronka

Olen tässä viimeaikoina miettinyt,että mitähän ihmeen mainoksia ja minkähän vuoksi Avast tietoturva nykyään työntää alapalkista esille aika ahkeraan tulemaan?Harmittaa kun ne mainokset ovat lisäksi englanninkielisiä, vaikka itse Avastista mulla suomenkielinen versio muuten onkin ja meikäläinen kun ei omaa sitä kielitaitoa, että osaisi niitä sitten edes lukea.
Vai kuuluuko niitä oikeasti edes tullakaan ja onko minulla ehkä jotain pöpöjä vaan koneella jonka vuoksi niitä tulee.Sorry kun kyselen näin tyhmiä,mutta muutenhan en asiaan selvyyttä saisi ja ne vähän mieltäni kuitenkin ovat vaivanneet,joten kertokaahan viisaammat mitä ne ovat?

14

1793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita maksullinen

virusturva, niin ei pukkaa mainoksia.

• Turhaa meuhkaamista

Avast tarjoaa anonyymiä netin selausta VPN-tunnelin kautta. Ilmeisesti maksullinen.
      Jotain muutakin maksullista tarjoaa kerran-pari päivässä.

Jos asetuksia ei ole muutettu, niin ikkuna on 20 sekuntia näkyvillä. Ei mitään haittamerkitystä ja saa sen X:stä sulkeakin.

• =====
    • Turhaa meuhkaamista

Ohjelmasta saa säädettyä ettei tule mitään näitä päivitys- ja myynti-ilmoituksia.
      Asetukset->Hiljainen/pelitila, ruksi ruutuun OK

• HarriPorakaivo

Toi hiljanen/pelitila on et se on pois päältä,viä vähemmä muistia yms.ei sitä kannata päällä pitää ellei sulla joku 2000 vuoden kone,nykyään on koneet nii tehoikkaita et iha sama vaikka mitä olis päällä ni hyvi pyörii.

• nyt tarkkana

Kohta se poistaa itsensä koska on se adware.

• Niiden ponnahdusikkunoiden näkymisaikaa voi säätää:

1) käynnistä Avast! (klikkaa sitä kuvaketta tehtäväpalkissa)
      2) ikkunana oikeasta reunasta: Asetukset
      3) "Ponnahdusikkunat" -kohta
      4) Laita "Päivitysponnahdusikkunat" (sisältää ne mainokset) -kohtaan vaikkapa 3 (sekuntia). Muissa kohdissa kannattaa antaa olla ne ajat kuin niissä on (mm. varoittaa viruksista ja ehdit lukea varoituksen).

• Jaronka

Kiitos paljon vastauksista ja hyvistä neuvoista kaikille ja olen pahoillani,kun mulla meni töissä vähän myöhään ja pääsin vasta nyt lukemaan nää teidän vastaukset!!!

Ja helpotti kuulla ettei siinä mistään pöpöistä ollut sentään kuitenkaan kysymys,joten ei ne mainokset mua sen kummemmin haittaa kunhan tiedän vaan että ne eivät mitään epämääeäisiä juttuja ole.Ja hyvä tietää että noita juttuja voi sitten säätääkin kyllä myös, joten kiitos ohjeista siihen myös.

Tuota vaan jäin nyt sitten miettimään kun nimimerkki "nyt tarkkana " sanoi että kohta se poistaa itsensä koska on se adware.Joten eikö Avast enää toimikaan niinkuin ennen, että pitää kerran vuodessa käydä rekisteröitymässä siihen,niin se toimii taas niinkuin ennenkin ja siitä ilmoitus tulee sitten vähän ennen milloin se pitää myös tehdä.Sillä tavoin se on minulla ainakin tähän asti toiminut jo muutaman vuoden,jonka se mulla koneella on ollut.

Nimimerkki " f.e.dzerzhinsky"puolestaan sanoi Avastin olevan shareware ohjelma,joten tää kielitaidottomuus mulla taas tekee haittaa kun en tiedä mitä ne tarkalleen kummatkin tarkoittavat.Ja tuo Essentials virus ohjelma kiinnostaisi kyllä myös,joten onko se ollut mielestänne ainakin yhtä hyvä kuin Avast ? Ja kumpi virusohjelma niistä on kevyempi vaihtoehto vanhalle koneelle?

Ja nyt vaan lopuksi vielä kerran kiitos paljon joka tapauksessa kaikille, jotka minulle vastasivat ja antoivat hyviä neuvoja!!

• Se shareware tarkoittaa avastin kohdalla vaan sitä että ne mainostavat omaa virustorjuntaansa koska haluavat sinusta maksavan asiakkaan ja se ilmainen avast on vajaatoiminen maksulliseen avastiin verrattuna.

Virustorjuntaohjelmista kannattaa valita se joka antaa itselle parhaiten mielenrauhaa, mitään todellisia eroja niissä ei ole haittaohjelmien tunnistamiskyvyn suhteen. Kaikki ovat yhtä paskoja, tunnistavat vain n. puolet uusista yleiseen jakoon laitetuista haittaohjelmista.

Minulla on MSE koska on käyttöjärjestelmänvalmistajan itsensä tekemä -> toimii luotettavasti, kevyt ja hyvin yksinkertainen, suorastaan spartalainen olemus, ei ole rampautettu shareware l. ei myöskään mainoksia.

• Jaronka

Kiitos paljon hyvästä ja vastauksestasi!!!Ja tuo kuvauksesi tuosta MSE ohjelmasta vakuutti minut niin hyvin,että taidanpa ehkä siirtyä itsekin ottamaan sen myös,joten asia onkin sitten sillä selvä.Kiitos!

• Bik Hävittäjä

Avastporukalla on mopo karannut käsistä. Itse vaihdoin pandaan tuonkin takia.

Elkääkä ikinä menkö maksamaan virustorjunnasta. Maksaminen on älyvapaata touhua.

• all free

Tekeekö jotkut ilmaisia virustorjuntaohjelmia?

Jos autotehdas tekisi ilmaisia autoja, niin kuinka kauan toiminta kannattaisi?

• oizsonöiyöho

Antivirus-ohjelma, joka pukkaa mainoksia ja moraalina toimii pelkkä raha - tuskin on kovin luotettava ja korruptoitumaton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      35
      4289
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      114
      1586
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1546
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1400
    5. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      35
      1266
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      88
      1078
    7. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      132
      1072
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      47
      1054
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1031
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      994
    Aihe