jatkoaika vs suomi 24?kumpi vie

18+10=?

vitun tyhmää sakkia molemmissa...kumpi voittais jos pelattas 3x20min jalkapalloa/keihästä/parisuhteita ja tv sarjoja?itse en ole koskaan lukenut tätä palstaa mutta veikkaa pakkotoistolle rankkari tappion

6

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikka 69

28 t.24 regular

• sicko666

sihvonen veis nyysölää 100-0 ja bb ben kuoris nahkat naisilta.....

• realdeal8

taidan olla itsekkin aika vammanen..mutta kuka on vammasin pakkotoiston mike, the original jags, minä vai ketjun aloittaja

• hoteikka
        realdeal8 kirjoitti:

taidan olla itsekkin aika vammanen..mutta kuka on vammasin pakkotoiston mike, the original jags, minä vai ketjun aloittaja

mikellä on painitaustaa t.eikka

• suomi24 4vä
        hoteikka kirjoitti:

mikellä on painitaustaa t.eikka

miks pilaatte näin laadukkaan palstan

• mr stadi/studi
        suomi24 4vä kirjoitti:

miks pilaatte näin laadukkaan palstan

miten ueffa cup tyypit skulaa tällä palstalla?en snajjaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      98
      1555
    2. 209
      1468
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      52
      759
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      685
    Aihe