Ensimmäinen matka Marmarikseen !

eesau11

Missä vaihdatte liiroja? Ja haluaisin tietää kaikkea Marmariksesta, jos joku viitsisi kertoa omia kokemuksiaan. Olemme 52v. pariskunta.Mistä rhodoksen matkan voi ostaa halvimmalla? Viikon päästä lähdemme.

7

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useinkin siellä

Vaihtopisteitä on siellä täällä. Hotellissakin voi vaihtaa ja yleensä melkein samaan kurssiin. Mikäli asut Metropolissa siellä tapaa olla aivan sama kurssi kuin kaupungilla. Rodoksen matkan voi ostaa satamassa olevasta toimistosta tai kaduilla olevista pisteistä.

• VISA vaan vinkuu.;)

Kannattaa kuitenkin joku pieni määrä liiroja vaihtaa täällä ennen lähtöä, niin on alkuhätään juomarahaa sun muuta pientä varten paikallista käteistä. Euron ja kahden euron kolikoillakin voi pieniä palveluja maksaa. Pankkien automaateista saa kortilla paikallista rahaa ihan kohtuullisella kurssilla.

• Ninjatuli

Ei kannata vaihtaa täällä liiroja. Euroilla pärjää ihan hyvin alkuun. Automaateista toki saa rahaa mutta siitä menee maksu joten rahanvaihtopaikat on paras ratkaisu. Ja nimenomaan semmoinen paikka missä lukee ei komissiota.

• mhk

olen vaihtanut hotellissa,maxwell,metropol tai turan.kurssi on ollut oikein eikä vaihtomaksuja.ei kannata etukäteen vaihtaa.

• eesau11

Kiitos vastauksista, taidan vaihtaa hotellilla. Alanyassa kävin aina PTT:ssä vaihtamassa.

• tummatukkainen2

moikka kaikille! itse lähden syys kuussa käymään marmarsissa mutta ois kiva kun sais käverin rodoksen matkalle tai tilaamaan rodoksen matka.olen yksin matkustava ja ois kiva saada seuraa miehestä tai naisesta .voit jättää tiedot mihin otan yhteyttä

• mhk

ehkä tavataan siellä ja suunnitellaan,itsellänikin on monta vuotta ylityksestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40