jarabindan kennel

tiedustelija1

Mitä mieltä olette kyseisestä kennelistä? itse olen kuullut vähän kaikenlaisia legendoja...!

13

2478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knowwhat

      ..Legendoista ei niin kannata välittää..Kannattaa ottaa suoraan yhteyttä kyseiseen kenneliin, ja sopia tapaaminen.

    • jkj2

      "laillinen"pentutehdas....!!!!!!!!!!

    • ota yhteyttä

      Sellaisiksihan voi suurimman osan kenneleistä lukea, jos vain haluaa. Kannatta unohtaa täältä foorumeilta kyseleminen tuollaisista asioista ja ottaa itse kenneliin yhteyttä. Usein puhumalla kasvattajan kanssa ja vierailemalla kennelissä saa edes jonkinlaisen kuvan touhusta. Jos sitten koiran aikoo ottaa kannattaa tuleva yhdistelma tutkia ja sen mukaan päättää ottaako koran ko. kennelistä.

    • voi voi

      Ei se kasvattajan luona vierailu ja puhuminen ole aina luotettava tiedonlähde .
      Kyllä kasvattaja pystyy antamaan "väärän" kuvan itsestään ja kasvateistaan...!
      todellisuus alkaa paljastumaan vasta myöhemmin!
      varsinkin,jos ihmiset ovat ensimmäistä koiraa ostamassa!!

      Kyseisestä kennelistä en kyllä osaa sanoa muuta kuin,että aika paljon on koiria tullut.....mutta on se kenneli ollut pystyssäkin jo jonkin aikaa.

    • 2kertaa jb

      Pitkän linjan kasvattaja siksi pentujakin on paljon ajan saatossa tullut, mutta ei ollenkaan niin paljon mitä joillakuilla muilla, Rehellinen reilu kasvattaja kannattaa mennä ja tutustua.

    • SeMi

      Ei mitään huonoa sanottavaa kyseisestä kennelistä. Sieltä ostettu aivan mahtava Rottweiler!

    • vakooja1

      no kyllä niitä pentuja on tullut ihan kauhea määrä ja kaikkia pentuja ei edes rekisteröidä...yks pentuekin myytiin "harvinaisena" tapauksena, kun oli normaalia pitempi karva...ja surullista, et kaikki pennut meni...

    • plussaa

      Hyvä kenneli, ei pahaa sanottavaa kyllä ole ! itselläni 3 koiraa sieltä 2 heeleriä ja yksi rotikka. Pennut olleet terveitä ja hyvistä vanhemmista. Rotikoilla luonteet kohdallaan !

    • MIKA NEVALAINEN

      ostin american jenkki sumin 2005-alkuvuodesta ja jouduin palauttamaan henkilö.kohtaisista syistä ja suullinen sopimus etttä koira on marjannella ja että saan kuulla sumista aina ja että saan sumin pennun mutta kuinkas kävikään niin marjanne oli väittänyt että sumi on ollut alkoholi perheessä joka ei todellakaan pidä paikkaansa.ja marjanne kielti muitakin kenneleitä myymästä minulle koiraa. ja kaiken huippu että ei myynyt edes tyttöystävälleni ja sumilla on a/a lonkat kyynäret 0/1 ja oli pentueen komein koira mutta marjannelle tuli siitä pelkkä siito koira.ja jos olisi sen tiennyt en olisi IKINÄ IKINÄ' VIENYT KOIRAA SINNE TAKASIN!!!1ITKEN NYTKIN KUN TÄTÄ KIRJOITAN.MAKSOI MINULLE 500E/EKASTA PENTUEESTA MUTTA MINUA EI SE RAHA KIINNOSTA VAAN SE ETTÄ KUN OLI LUVATTU SUMIN JÄLKELÄINEN JOTA EN SAANUT.ALKOHOLIN HAJUSISTA IHMISISTÄ EI TYKÄNNYT KOSKA SEN KOULUTIN SILLE KOSKA OLEN ABSOLUTISTI!!! MÄ EN LUOTA SIIHEN IHMISEEN PIDIN ALUKSI HYVÄNÄ IHMISENÄ MUTTA TOTUUS TULI 3VUODEN PÄÄSTÄ JULKI.

    • SatLukija

      Ainakin Kennelin omistajat ovat aidosti eläinrakkaita. Siitä varmaan voi jotain päätellä.

      • Bvgvb

        ?? Mitä siitä muka voi päätellä? Tomppeli...


      • Anonyymi
        Bvgvb kirjoitti:

        ?? Mitä siitä muka voi päätellä? Tomppeli...

        itse olet tomppeli, koska me saimme hyviä ohjeita kun oli ensimmäinen rotikka, tämä rotikka josta puhuin kun ikävöin sitä vieläkin jarabindan virkaveli oli koiran kennel nimi.


    • Anonyymi

      jarabindan kennelistä sain niin ihanan uros rotikan että ikävöin sitä koiraa vieläkin vaikka myimme sen pois koska erosimme ja mies omisti koiran, mutta pitkien työkeikkojen takia ei voinut pitää koiraa ja minulla oli niin pienet tulot ettei se olisi onnistunut. Monta vuotta on mennyt, koira on kuollut, niin kuin tää mieskin. Koiraa en pysty unohtamaan, katselen sen kuvia jatkuvasti ja ikävöin. Terveisiä Tarjalle jolle se myytiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe