"Tämän keskustelupalstan sisältö ei ole lapsille sopivaa.Yli 18-vuotiaat voivat tarkastella palstan sisältöä ja osallistua keskusteluun omalla vastuullaan. Napsauta "Kyllä" jatkaaksesi keskustelupalstalle, jos olet yli 18-vuotias. Napsauta "Ei" palataksesi Suomi24:n keskustelujen etusivulle."
Miksei? Mitä siellä muka puhutaan? Tuskin semmoista mitä yläasteikäinen ei jo tietäisi seksistä.
Tosin tulin kuitenkin mieluummin tänne epäröimään sen sijaan että oisin painanu kyllä. Onks joku käyny kattoo? Saattaaks siel olla jotain mitä en ehkä halua tietää? :DD
Miksi suomi24jän seksipalsta ei muka ole lapsille sopiva?
11
123
Vastaukset
- ei ihmeellinen
Ei siä mitään ihmeellistä ole.
Mee vaan kattoon;) - Dump Bitch
"Oon 14v ja tiedän kaiken seksistä"
Terveisin aloittaja- Rollface
Ah se ironia kun joku haukkuu toista tyhmäksi ja kirjoittaa tyhmän väärin.
Dumb, ei dump. Dump tarkoitta dumpata". Rollface kirjoitti:
Ah se ironia kun joku haukkuu toista tyhmäksi ja kirjoittaa tyhmän väärin.
Dumb, ei dump. Dump tarkoitta dumpata".Minä rakastan tälläisiä Grammar Natseja, kunnon ihmisiä.
- korppi™
billnyethescienceguy kirjoitti:
Minä rakastan tälläisiä Grammar Natseja, kunnon ihmisiä.
jos menet sinne niin se on sama asian kuin aikuiset tulisivat nuorten palstalle se on aikuisten palsta
Ei siellä mitään kummempaa. Tosin ei sitten tarvi valittaa aikuisista täällä jos nuoret häiriköi siellä.
- #YoLo guy
No kuka vittu käy jossain seksipalstal vitun pervot
- piece&love
#YoLo guy kirjoitti:
No kuka vittu käy jossain seksipalstal vitun pervot
Murutt ei siel mittää pahaa oo. Mä yleensä käyn siel kysymäs masturbointi ja sormittamis vinkkejä
piece&love kirjoitti:
Murutt ei siel mittää pahaa oo. Mä yleensä käyn siel kysymäs masturbointi ja sormittamis vinkkejä
VitunPASKA on taas vauhdissa...
- sutikarhu
Ehkä suomi24 tyypit luulevat että on olemassa lapsia jotka olisivat niin tyhmiä ja painaisivat ei.
- jlgxn
Koko paikka on täynnä kutitusfetissijuttuja ja pillukuiskailu- sessioita. Ei kannata mennä.
*nimimerkki Tutkimusmatkailija*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231