Tero Pitkämäen upea suoritus toi Suomelle hyvää mainetta!
Kiitos, Tero!
Mies on nuori, mutta silti aikuinen, nuori aikuinen,
jota on ilo katsellakin!
Käyttäytyminen on itsensä hallitsevaa ja rauhallista,
miehellä on sekä älyä että kykyjä!
Suomalaisena TV-katselijana sanon monen puolesta:
Kiitos, Tero, hienosta illasta eilen Moskovan Stadionilla!
Hopeamitalisi on upea saavutus mitaleittesi joukkoon!
Kiitos sinulle!
Tero Pitkämäen upea suoritus toi Suomelle hyvää mainetta! KIITOS
17
84
Vastaukset
Eipä Teron musta-päästä paljon purskahtanut.
Normi-suoritus ei ole MM-kisojen arvoinen.
Mutta sopinee kuitenkin jonnekin aitojen väliin.
H.- -------
Puhuisi joskus, et vain höpisisi.
------- kirjoitti:
Puhuisi joskus, et vain höpisisi.
"----"
Eikö hän sit huomannut viittaustani Suomen ennätykseen aidoissa?
Eihän se tyttönen tietysti ihan aito-Suomalainen ollut.
Mutta ei kuitenkaan Ruotslais-tumma-tamma.
Niin, ja selostuksessa viitattiin usein musta-päiseen keihääseen.
Keihästäkin voi puristaa liian kovaa, jos on liikaa jännittynyt.
Miten voi olla, että tuo ei ollut sinulle ilmi-selvää?
Ajatteletko tosiaan harvoin, ennen kuin toimit?
Mikä on ikäsi?
H.
- sitroen.
Joku kepin nakkaajako se on vai mikä? Onko saanut elämässään mitään hyödyllistä aikaan?
Taitaa olla pelkkä tyhjäntoimittaja. Paitsi toimii ZWO:n hasbaran välineenä tyhmien pään menoksi. Näitähän riittää...- קעטהער
Se on hyvin pieni prosentti, jolla käsitys "kandidaateista"ja esoteriasta.
- Oottelen....
No, kuka nyt mitäkin saa elämässään aikaiseksi. Voisit kertoa omat aikaansaannoksesi, niin voimme sitten vertailla kuinka paljon paremmin sinä olet elämässä suoriutunut kuin Pitkämäki.
- Rimmir tänään
Ammattina keihäänheitto, Eikä ansiotkaan ole olleet kovinkaan vähäpätöiset. Oliko vuoden 2010 ansiot siinä 300000€ luokkaa ja seuraavana vuonna jonkin verran alle 200000 euroa. Luulisi noilla tuloilla pystyvän vaikka vuoden huilaamaankin.
- Tsääli
Rimmir tänään kirjoitti:
Ammattina keihäänheitto, Eikä ansiotkaan ole olleet kovinkaan vähäpätöiset. Oliko vuoden 2010 ansiot siinä 300000€ luokkaa ja seuraavana vuonna jonkin verran alle 200000 euroa. Luulisi noilla tuloilla pystyvän vaikka vuoden huilaamaankin.
Voisin lyödä kunnon potin vetoa,että sitroen jää vuosituloissa jälkeen kuin pieru Saharaan. Mutta suunsoitossa kyllä on kärjessä.
- sairasta ihannointia
Oottelen.... kirjoitti:
No, kuka nyt mitäkin saa elämässään aikaiseksi. Voisit kertoa omat aikaansaannoksesi, niin voimme sitten vertailla kuinka paljon paremmin sinä olet elämässä suoriutunut kuin Pitkämäki.
Komppaan. Olen kai hiukan tosikko, kun en ole koskaan hurmaantunut kenenkään urheilusuorituksille. Ehkä joskus hieman, mutta ei mitään suurta huraata.
En myös käsitä sitä valtavaa palvontaa ja tonttien ym lahjoituksia parhaista urheilusuorituksista. Miten niitä suorituksia voisi laittaa paremmusjärjestykseen ( realistisesti ja oikeudenmukaisesti) jos eroa alkaa olla sekunnin kymmenysosa, tai jossain pituusjutussa senttimetri?? En vaan tajua.
Toisaalta urheilu on mennyt "sairaaksi" ollut sitä vuosikymmenet ja talvilajien osalta on tullut ainakin näyttöä, että tehdään mitä vaan kyseenalaisin keinoin paremmuuden takaamiseksi. - sitroen.
Oottelen.... kirjoitti:
Olen minä ainakin muutamia satoja ihmisten autoja saanut ehjiksi, 17000 tehnytkin; muutamia satoja tonneja kauppakassi- ym muovia tehnyt, muutamien kaupunkien suuruiselle väestölle kolmisenkymmentä vuotta heidän tarvitsemansa sähkön tehnyt.
Kerro sinä nyt, mitä se kepin nakkaaja on saanut aikaan yhteiseksi hyväksi?
Jaa, ettei mitään.
Ja saitko itse mitään aikaiseksi vai menikö sinunkin aikasi vain tyhjää toimitellessa ja suuta soitellessa? - sitroen.
Tsääli kirjoitti:
Voisin lyödä kunnon potin vetoa,että sitroen jää vuosituloissa jälkeen kuin pieru Saharaan. Mutta suunsoitossa kyllä on kärjessä.
Vaan ei ole kepin nakkaaja mitään yhteiseksi hyväksi saanut aikaan. Vertaa muutamaa riviä ylempää, mitä sitroen sai sinunkin hyvinvointisi eteen tehtyä.
Ties vaikka Rimmir tänään olisi joskus ajellut minun tekemälläni autolla. Moni muu on tekemälläni sähköllä touhunnut ties mitä ja muovikassissa kanniskellut mitä ihmeellisimpiä asioita. Ja koristellut kotiaan muovikukilla, jopa -kuusella.
Joku toinen vain keppejä nakkelee tai muuten hikoilee saamatta yhtään mitään aikaiseksi. Paitsi harbaraa ZWO:n edistämiseksi, tavoitteena Pohjois-Korean yhteiskuntamalli, mutta tämän ymmärtäminenhän on monille liian vaikeaa. Paitsi sitten kun se on myöhäistä... - Kerroit tehneesi
sitroen. kirjoitti:
Vaan ei ole kepin nakkaaja mitään yhteiseksi hyväksi saanut aikaan. Vertaa muutamaa riviä ylempää, mitä sitroen sai sinunkin hyvinvointisi eteen tehtyä.
Ties vaikka Rimmir tänään olisi joskus ajellut minun tekemälläni autolla. Moni muu on tekemälläni sähköllä touhunnut ties mitä ja muovikassissa kanniskellut mitä ihmeellisimpiä asioita. Ja koristellut kotiaan muovikukilla, jopa -kuusella.
Joku toinen vain keppejä nakkelee tai muuten hikoilee saamatta yhtään mitään aikaiseksi. Paitsi harbaraa ZWO:n edistämiseksi, tavoitteena Pohjois-Korean yhteiskuntamalli, mutta tämän ymmärtäminenhän on monille liian vaikeaa. Paitsi sitten kun se on myöhäistä..."muutamia satoja tonneja kauppakassi- ym muovia tehnyt"
Ajattelitko sen olevan pelkästään hyvä asia maailmassamme?
Viihdettähän urheilukin on, taitoluistelusta keihäänheittoon,
rock- ja pop-musiikista klassiseen jne. - Siitäkin maksetaan. - mikä itseminä
sitroen. kirjoitti:
Joku toinen vain keppejä nakkelee tai muuten hikoilee saamatta yhtään mitään aikaiseksi. Paitsi harbaraa ZWO:n edistämiseksi, tavoitteena Pohjois-Korean yhteiskuntamalli, mutta tämän ymmärtäminenhän on monille liian vaikeaa. Paitsi sitten kun se on myöhäistä...Olet ollut yksi tuotantoketjusta, palkkatyössä - et suinkaan hyväntekeväisyyttä ole pelkästään tehnyt?
Tällä kepinheittäjällä on myös arvostettu koulutus, ja tämänhetkinen työ on urheilussa.
Tero on nuori, ehtii vielä kartuttamaan muitakin työmeriittejä.
Tehdastyö ei ole kaikkien tavoite eikä kiinnostus, huomaa citroen että olet vanhus Pitkämäkeen verrattaessa. - Kiitoksii
mikä itseminä kirjoitti:
Olet ollut yksi tuotantoketjusta, palkkatyössä - et suinkaan hyväntekeväisyyttä ole pelkästään tehnyt?
Tällä kepinheittäjällä on myös arvostettu koulutus, ja tämänhetkinen työ on urheilussa.
Tero on nuori, ehtii vielä kartuttamaan muitakin työmeriittejä.
Tehdastyö ei ole kaikkien tavoite eikä kiinnostus, huomaa citroen että olet vanhus Pitkämäkeen verrattaessa.Tuosta sitroenin selostuksesta ilmeni, että kyllä hän on ihan itse sitä sähköä tehnyt yhteisekai hyväksi Samoin on omin pikku kätösin muovikasseja värkännyt kaikille jaettavaksi. Kyllä hyvää on tullut jaettua monien iloksi.
Ehkä olisi hyvä kehittää vähän realistista ajatteluaan.
- Urheilun katsojille
on Tero Pitkämäki tärkeä, urheiluhan on viihdettä siinä kuin teatteri näyttelijöineen, tai laulajat, soittajat ym. taitajat.
itse en intomielinen katselija ole, katson vain vähän,
mutta ajattelen niitäkin, joille tämä on aivan henki ja elämä.
Emme ole yksin, ajatelkaamme muitakin! Mua kyllä jäi jurppiin se 10 senttiä!!
Heevetti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678