Huijauksen ensiaskel !

Rattus norvegicus

Jotta suomalaisen saadaan vipuun ja erityisesti naisen, pitää huijarilla olla hyvä titteli. Monet maalikkohypnoosin heput leikittelevät titteleillä, koska se uppoaa Suomen kansaan ja erityisesti naisiin.
Olishan se aika koomillista, jos esim. sekatyömies pystyttäisi hypnoosivastaanoton ja laittaisi todellisen tittelin ilmoitukseen, mutta kun jättää pois sen oikean tittelin, ja laittaa esim. hypnoterapeutti, niin johan asiakkaat mennee vipuun.

Tämän tietävät maalikkohemmot, mutta hiljaa ovat, ette tulevat asiakkaat tietäisi.
NYT SINÄ TIEDÄT

10

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen minäkin

      Kiitos meidän naisten aliarvioimisesta ja niputtamisesta. Tuntuu hyvälle tällainen. Ja varmaankin nostaa teidän miesten arvostusta meidän silmissämme.

    • Rattus norvegicus

      Sehän vain tiedetään ja on myös tutkittu, että erilaisia vaihtoehtohoitoja käyttää naiset enemmän, kuin miehet.
      Myös hypnoosivastaanotoille ajautuu enemmän naisia, kuin miehiä.
      Ja miksihän ? No.. en sano.

      • Tutkittu sekin

        Myös lääkäreille hakeutuu potilaaksi enemmän naisia kuin miehiä.


    • Jeps...

      Viemroirotalle: Laskin juuri talven ja kevään asiakasmääristä sukupuolijautuman, ja miehiä 76 % ja naisia tuo loppu.

    • hahhhaaaaaaaaaa

      Puhun aina yleisellä tasolla hölmö.. voihan jollakin huijarilla käydä enemmän uroita ku naaraita.

      hahhhaaaaaaaaaaa

      • Rotanloukko

        Sinä puhut juorutasolla. Et yleisellä tasolla.


    • Laulut laulettu...

      Huomaatkos Rotta, että sun tekstejä on alettu karsimaan poiis, koska tein niistä ilmoituksen ylläpidolle, tuo ilmaisusi alapään tutkimisista oli viimeinen pointti. Siitä lähtee myös poliisille tutkinta pyyntö.
      Ja väität vielä olevasi terv.huollon henkilö.

      • jo entinen

        Vanhan kansan suuri viisaus oli, että mikään ei ole niin turhaa kun hullun kanssa riiteleminen.


      • hahhhhhhhhhhhaaaa

        Ettekö muuta osaa, ku ilmoittaa ylläpidolle, kun kirjoitan SUURESTA EPÄKOHDASTA. Mutta tämähän on jo tuttua itäblokin maista. kaikki totuus pitää vaientaa keinolla millä hyvänsä, jotta totuus ei paljastu ja huijaukset saa jatkua.

        Ja et kai tosiaan luule, et pollari alkaa tutkimaan minun kirjoituksia. Onhan mulla oma mielipiteeni ja en ole loukannut ketään henkilökohtaisesti.
        Taitaa olla arka paikka tämä maalikkoliikkeen ei mitään vaatimuksia asia.

        Eihän minun olisi pitänyt tähän puuttua, vaan antaa sekatyömiessuggereiden temmeltää vapaasti Suomen hypnomarkkinoilla.


    • Rats......

      Ja niin taidat olla niin tuohtunut valheen tulosta esiin, että et edes osaa lukea..hahhh
      Se kirjoitus, mikä poistetiin, siinä oli mielipide siitä, että naiset käyvät enemmän lääkärissä, kuin miehet johtuen naisten alapäiden ja rintojen jatkuvasta kontrollista nykylääketieteessa. Siitä tullee nää käynnit.
      Mutta onko maalikkoliikkeen maine puhdas seksuaalisesta häiritsemisestä asiakkaan suhteen ? Onko ?

      Hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe