Pyreneittenmastiffi-belgianpaimenkoira-collie mix

kaverinkoira

Hei!
Tietääkö joku pariskuntaa, joka myy ylläolevasta olevia pentuja Hämeenkyrössä?

Pikkuisen arveluttaa tuo juttu ja olisi mielenkiintoista tietää, jos joku oikeasti tietää tapauksen.

8

1135

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morgan

Jätä tuollaiset mixit ostamatta,- niiden kun luonteesta ei ole mitään varmuutta,- ja osta kunnon rotukoira. Kaikenlaiset hybridit ovat rumiakin.

• Anonyymi

Ystävälläni 10kk pyreneittenmastiffi mix. Toinen vanhemmista puhdasrotuinen pyren.mastiffi ja toinen pyren.mastiffi/bouvier/rotikka mix. 9kk ikäisenä tuo koira hyökkäsi kimppuuni. Lellitään vaan. Vahtii kyllä jo kunnolla. Käytös muuttuu oudoksi kun omistajat ei paikalla. Antoi kyllä varoitusmerkkejä ennen hyökkäystä mutta omistaja ei ottanut tosissaan. Hyökkäsi ranteeseen,nilkkaan ja yritti kaulaan. Silti ambulanssilla tikattavaksi ja kädi ei toimi.

• koirapohdinta

En ole itse ostamassa ko. koiraa. Kaverilla on... Epäilen, että ko. pentu ei ole pyreneittenmastiffia nähnytkään ja pikkuisen kuulosti koirien olot arveluttavilta.

• sarkkari1

minulla on pentu kyseisestä paikasta.nyt 12 viikkoa.aivan ihana.minkään koiran luonteesta ei ole varmuutta.ihan sama onko ruma ..meille just passeli.tyytyväinen olen ollut.isä on pyreneittenmastiffi ja äiti belgianpaimenkoira.

• Katrilaa

Hei! Mä luulen, että meillä on koira samasta pentueesta. Olis hauskaa vaihtaa kuvia ja jutella muutenkin, millainen teidän koirasta on kasvanut. Toivottavasti tämä viesti tavoittaa sut. Miten täällä saisi vaihdettua yhteystietoja?

• tiku2

Jos tuo on se paikka miksi sen oletan niin kyseessä on pentutehdas ja tuomion eläinrääkkäyksestä saanut. Näin ainakin olettaisin koska pystiffejä ei kuitenkaan niin monessa paikkaa ole.
      Rotuja on ollut useampia ja tietääkseni sieltä on huostaanotettu suuri määrä koiria ja muita eläimiä. Eläintenpitokielto siellä ainakin oli, mutta sen nyt kiertää miten vain suomenmaassa kun valvonta on mitä on.

• sarkkari1

näillä toinen pentue..rivarissa asuvat ylöjärvellä..en usko samaksi paikaksi mistä pentuni tuli.

• Anonyymi

Minä tunnen heität. He ovat ihanuleita hauvvaihmittiä ja heillä on niin töpö vauvvakin! Oi hellanlettat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1497
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1032
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      937
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      362
      875
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      874
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      783
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      586
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      538
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      132
      529
    Aihe