Minkäikäisen pennun kanssa

Puistoilija ja uus pentu

Olette uskaltautuneet koirapuistoon?

4

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vkoa

heti ku ekan rokotuksen saanu eli 12 viikkosen kanssa olen menny :) tietty aloteltiin eka pienten puolella, sit parin viikon päästä mentii jo isojen koirien puolelle :)

• heti kun pystyy

Sama 12 viikkoa ihan hyvin se pärjäsi siellä koska suurin osa koirista ymmärtää että se on pentu siellä oli penkki mihin hypähtää turvaan jos väsytti:)

• Tritext

Rokotusten jälkeen voi viedä puistoon (TAI kun keho on luonut vasta-aineet.) mutta varaudu, että pennun kimppuun saatetaan silti käydä. Oman pentuni kimppuun kävi mm belgianpaimenkoira sekä saksanpaimenkoira. Aattelin, että kun koirani tuli 80 kiloiseksi niin se tappaa po. koirayksilöt. No, se on niiden kanssa ihan ok eli ei muistanut miten sitä pentuna pöllytettiin. Mutta nyt ei kukaan edes yritä :)

• pomminomistaja

12viikkoisena aloitettiin käymään koirapuistossa. Pieni pomeranian on, mutta ei koskaan olla katsottu erikseen isojen tai pienten puolta. On pienestä asti opittu olemaan molemman kokoisten koirien kanssa. Isommat osaa helposti varoa kun on pentu kyseessä tai pienempi koira. Mitä korkeammat jalat leikkikaverilla sitä kivempaa meillä on ollut :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1747
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1581
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1206
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1141
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      90
      1059
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      933
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      781
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50