minkä ikäisenä tytöt alkaa haluamaan seksiä?

kyslijäv

niin siis otsikko

35

7479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissLover

      Riippii murrosiän kehittymises. Jotkut haluavat jo 12-vuotiaina, toiset vasta 15- vuotiaina

      • Anonyymi

        Ai "vasta"


    • dreamer99

      se on ihan kiinni ihmisestä, jotkut haluu tosi nuorena jotkut taas vähän vanhempana ja harvat ei ollenkaa

    • Naapurin jenni

      Tytöt saattaa itsetyydyttää jo 10 vuotiaana, mutta yleensä uskallus ja halu seksiin tulee n. pari vuotta myöhemmin.

      • Anonyymi

        Olen itsetyydyttänyt jo 10 vuotiaana (En tiedä kannattiko) halu seksiin tuli vasta pari vuotta myöhemmin. ;)


    • tismalleen tuolloin

      15,232 ikäisenä.

    • tämmöstävaaa

      itse ainakin ekan kerran 12veenä & ja nyt 15 veenä halut on vaa lisääntyny..;) ;)

    • Onepglc

      Ite oon 12.v ja oon nyt alkanu haluumaan paljon!

      • Anonyymi

        Sama täällä minulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä minulla

        Kiva. Oon 14v poika ja asun vantaalla muutes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Oon 14v poika ja asun vantaalla muutes

        kelpaaks 010 tuttö vantaalla sulle koska täs ois


    • täytinkesällä14

      itsetyydyttäny varmaa 10 vuotiaasta (mut en sillon tajunnu et se on itsetyydytystä) ja toissa yönä tuntui ekan kerran että voisin olla valmis ekaan kertaan jos seurustelisin ihanan tyypin kaa ;);) mut vaikka nyt tuntuki tolta nii pitää olla mun mielestä melkeen vuos seurusteltu poikaystävän kaa ennen ekaa kertaa ja pitää olla 100% valmis eikä tolleen ku mä olin et Hmmm vois olla mukava kokeilla nyt tässä jos vaan ois joku nukkumas mun kaa samas sängys:) eli saa se eka kerta odottaa vielä ainakin pari kolme vuotta.

      mut kuitenkin aion mennä ostaa kortsui tässä joku päivä ja pelleillä niillä yksikseni jotta ovat ehkäisyasiat sitten tuttu juttu mulle kun se eka kerta lopultakin koittaa ;) mm. kokeilen miten helposti menevät rikki ja kokeilen eri merkkejä.

      sit pitää vaan toivoo ettei kukaan löydä niitä mun huoneesta koska vituthan mun porukat uskois etten ole tehnyt mitään muuta kuin ihmetellyt niitä kortsuja yksin huoneessani :DD en varmana pääsis ennen täysikäsyyttä yökylään enää.

      • Anonyymi

        Ihana tietää etten ole ainoa jota nämä asiat kiinnostavat ja mietityttävät


    • .....

      ite oon 16 ja kyllähän sitä haluttaa ja kesällä se eka kertakin oli. Halujahan on ollut kai siitä murrosiän alusta (n. 10v), mutta koin itseni valmiiksi ehkä vuosi sitten - ajatus oli, että jos sopiva ihminen kohdalle sattuu niin miksei. Sitten niin kävi ja eipä ole kaduttanut.

      Seksin haluaminen ja se, että on valmis seksiin on kaksi täysin eri asiaa.

    • Anonyymi

      Mitä seksissä tehdään ollaanko siinä bikineillä

      • Anonyymi

        Siinä ollaan yleensä alasti ja mies oletettu työntää pippelin nais oletetun emättimeen :))))


    • yksilöllistä

      • Anonyymi

        Nostan tämän näkyville, koska se on oikea vastaus. Kaikille se on yksilöllistä. Ja itsetyydyttäminen ei ole sama asia kuin, että halusi harrastaa jonkun kanssa seksiä.


    • Anonyymi

      Mis teihin kaikkien kaa vois jutella jotka haluu voitas vaihella kuvii ja kaikkee mitä haluutte

      • Anonyymi

        Mä haluisin


    • Anonyymi

      Ihan kiinni ihmisest, ite 12

    • Anonyymi

      No oon 14 ja tekee mieli kokoajan ainaku nään tissit tai luen jotain seksitarinoita jne🤤🤤

      • Anonyymi

        sama paitsi et oon koht 16 ja muija


    • Anonyymi

      Olin kymmenen kun halusin seksiä niin kovasti, että olisin voinut kuolla sen eteen.

    • Anonyymi

      Itse olin vasta kahdeksantoista kun menetin neitsyyden, tyttöystävä oli melkein kolme vuotta nuorempi, asuttiin jo yhdessä ennen seksiä.

    • Anonyymi

      No oisko ketään 11-14v tyttöö jämsäs kuka haluis 13v pojan Kaa🤤

    • Anonyymi

      No kai sitä haluu jo jotku 13v, mut moni haluaa aidosti niin et siihen on fyysisesti ja psyykkisesti valmis siinä 16-17v. Oikeasti elkää aloittako liian aikasin, yleensä jää vain kaduttamaan.. Jotkut haluu just 14v ja jotkut vaikka 25v ja se on ok. Kysy itse siltä keneltä tahdot sen tietää. Jotkut ei tahdo ikinä ja sekin on ok

    • Anonyymi

      Onko ketää 12-16vuotiasta joka haluis 14v tytön Kaa ;)

      • Anonyymi

        mistä päin


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä sielä on

    • Anonyymi

      lahdesta etin oon 14 poika

    • Anonyymi

      Varkaudessa ketään 16v pojalle?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe