Ostin tuollaisen purkin kapseleita. Inhottava haju jää sormiin noista, ei ole ennen jäänyt ja kun haistoin sinne purkkiin niin erikoisen voimakas haju noista lähtee..
Onko muilla samoja kokemuksia?
Möller Tupla omega 3
9
1921
Vastaukset
- Pilaantunut erä
Palauta ostopaikkaan.
- ei ole pilaantunut
Ihan normaalia on.
Se on kalanmaksan haju.
Pure kapseli ríkki ja maista, niin tuoretta on. - jenni.
Ei ole ennen jäänyt sormiin tuo voimakas haju, vaikka olen jo vuosia kapseleita syönyt.
Nyt pidän purkkia auki ilman korkkia niin jospa se auttaisi. - Rehti mies
Soitat tuonne tai laitat palautteen niin lähettävät uuden purkin!
- Vuosia niitä käyttän
Kapselin ei pitäisi maistua tai tuoksua miltään.
- ei ole pilaantunut
en ole kyllä haistellut käsiäni, kun ei se pilleri juuri kosketa kättäni kuin pari sekkaa
- jenni.
Kapselit haisevat sellaiselle hikiselle sukalle ja sormiin jää haju. Olen vuosia käyttänyt eikä ennen ole tämmöistä ollut.
- ei ole pilaantunut
Ota yhteyttä valmistajaan.
Ja toki voit aina avata sen kapselin ja maistaa ja haistaa itse öljyä ennen yhteydenottoa.
- ei ole pilaantunut
Just haistoin ja maistoin kapselia ja täysin hajuton ja mauton.
Eli purkissasi on jotain vikaa.
Ota yhteyttä valmistajaan, niin saat uden purkin tilalle.
Olisiko 1 kapseli hajonnut ja näinollen pilaantunut ja nyt koko purkki haisee.
Älä syö niitä loppuja, vaikka tuskin siitä mitään vaaraa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024158
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1423745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431549Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211291Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191268Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321267Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151098Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151033