Vaiko huippu vai pohjat?
Tällä palstalla yx vaahtoo rikosilmoituksist ja sossutantoist?
Toinen esiintyy Rauma palstalla raumlaisen sotaveteraanin ja tiäs mikä millonki?
Onk teil lissänki näit sarjakuvahahmoi vai ovak iha normi-ukilaissi?
Ketä muit viäl o esiintymät?
Täsä hiuk esimakua teikäläisist maailmal, käyk ihan täysil tämä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11635179
Onko Uusikaupunkilaisista nyt nähty sitten keskiarvo ?
14
222
Vastaukset
- kiitävähoituri
Taitaa olla täkäläisiä.
Kumma vain kun ei ole itse mitään kommentoinut jos joku väittää hänen toimivan nykyään rauma keskusteluissa.
Yleensä kyllä reagoi jos aiheetonta kirjoitetaan. - Viinamäen eemeli
GYL RAUM O AIN RAUM
Mahtaak tälkkä palstal kirjottavist ol Ukilaissi lainka? - K.Varra
Olen Lounli ja poistuin Raumapalstalta. Nyt jatkan täällä. Omien joukoissa.
Nimmari Kammelasta,salanimellä - uki1
Kyllä huomaa että Uudessakaupungissa ei tapahdu yhtään mitään, tyhjäpäistä lätinää.
- hahhahhaaa..........
huh huh miten vajaata porukkaa täälä,,,vajaa 5% ukilaisista tänne kommentoi mutta te typerykset sen perusteella kuvittelette heidän edustvan ihan koko kaupungin väestöä...ihan sääliksi käy tuollaisia...täysjärkiset täällä paskasuomessa edes käy.
en tidä itsekään mitä täällä teen...no huumorin takia lähinnä hyvät naurut aina saa kuitenkin. - uki2
^ Tai sanotaanko, että täällä on aivan äärettömän vaikea saada aikaan edes jollain tavalla järkevältä vaikuttavaa keskustelua. Kaikki keskustelu päättyy akselille pippeli-kalja-kyräily.
Jos Suomi24-otanta kuvaisi keskimääräistä uusikaupunkilaista (tai vastaavasti keskimääräistä suomalaista), niin toivo olisi mennyt jo aikoja sitten.- Lounli-Raideri...
Uusikaupunki on mitä mahtavin paikka asua, elää ja olla. Täällä on kaikki mitä tarvitaan, muttei mitään liikaa. Halpoja autokorjaamoja vieri vieressä, tekevät asevelihintaan vaikka moottorirempan. Ja työn alle auto jo samalla viikolla. Ei viikkokausien jonoja niinkuin kuulemma on isommissa kaupungeissa.
Entäs ihmiset täällä sitten. Oikeinkin sivistyneitä ja huumorintajuisiakin (osa) ja ymmärtävät käyttää tilaisuuden, jos joku myy jotain halvalla. Mutta perusluonteeltaan ovat perin nuukia. Kaljapäissään sitten sitäkin anteliaampia. Ainakin naiset Aquariuksen yökerhossa pilkun jälkeen.
Satunnaisen kävijän ei kannata valita päähineekseen stetsonia tai lierihattua, sattuneesta syystä. Laittaa sitten vaikka pipon tai Hankkijan-lippiksen, niin ei erotu kantaväestöstä. Eikä kukaan ala haastaa riitaa kylillä. Että sellainen paikka on tämä. Pois en muuta vaikka moni toivoisi. Ankkakujalla tosin olen saanut suosiota järjestämieni taloyhtiötalkoiden tarjoomisetn järjestämisestä. Periaate on se, ettei juoma lopu ja loppuyöstä sitä ei erota naapuriaan roskakatoksen seinään nojaavasta haravasta. Molemmilla harventunut se toinen pääpuoli ja ilman tukea ei pysy pystyssä. - tutuntuttu tietää
Lounli-Raideri... kirjoitti:
Uusikaupunki on mitä mahtavin paikka asua, elää ja olla. Täällä on kaikki mitä tarvitaan, muttei mitään liikaa. Halpoja autokorjaamoja vieri vieressä, tekevät asevelihintaan vaikka moottorirempan. Ja työn alle auto jo samalla viikolla. Ei viikkokausien jonoja niinkuin kuulemma on isommissa kaupungeissa.
Entäs ihmiset täällä sitten. Oikeinkin sivistyneitä ja huumorintajuisiakin (osa) ja ymmärtävät käyttää tilaisuuden, jos joku myy jotain halvalla. Mutta perusluonteeltaan ovat perin nuukia. Kaljapäissään sitten sitäkin anteliaampia. Ainakin naiset Aquariuksen yökerhossa pilkun jälkeen.
Satunnaisen kävijän ei kannata valita päähineekseen stetsonia tai lierihattua, sattuneesta syystä. Laittaa sitten vaikka pipon tai Hankkijan-lippiksen, niin ei erotu kantaväestöstä. Eikä kukaan ala haastaa riitaa kylillä. Että sellainen paikka on tämä. Pois en muuta vaikka moni toivoisi. Ankkakujalla tosin olen saanut suosiota järjestämieni taloyhtiötalkoiden tarjoomisetn järjestämisestä. Periaate on se, ettei juoma lopu ja loppuyöstä sitä ei erota naapuriaan roskakatoksen seinään nojaavasta haravasta. Molemmilla harventunut se toinen pääpuoli ja ilman tukea ei pysy pystyssä.Aika moni täällä toivoisi, että keräisit kamppeesi niin Ankkakujalta, kuin Lepäisten mökinrähjästäsi. Ja onko sinulla mitään virallista myydä kaduilla ja pihoilla tavaraa, ilman kuittia ja vakituista, osoitteellista myyntipaikkaa? Tuo on niin epätoivoista hommaa, että ehdotan, että menisit oikeisiin töihin.
- uki2
Heh, juuri kun tuli todetuksi Suomi24-palstan urposta tasosta, tulee paikalle "tutuntuttu tietää" ja osoittaa kommentin todeksi. Todellakin: onneksi tämän(kään) keskustelun taso ei korreloi keskimääräisen ukilaisen älykkyyden tasoa. Jessus.
- tutu ja hutsu
Miltei kaikki Ugilaiset on täysin samaa mieltä 'tutuntutun' kanssa.
Älä sinä poika mossota. tun untuvikko. - uki2
M.O.T :)
Noinkohan homogeenistä massa "ugilaiset" ovat? En sitten ymmärrä, keitä ne paikalliset ovat, joiden kanssa päivittäin asioin... Ikävä, kun muutakaan foorumia ei kaupungin asioille löydy.- Lounli-Raideri..
Kovasti tuntuu tuo myyntiharrasteeni herättävän epäilyksiä ja muuta närää. Mutta voinen tässä rauhoittaa asiasta huolestuneita sillä, että jopa paikallisen virkavallan edustajat ovat minulta tavaraa ostaneet ja ihan kirkkaalla päivänvalolla. En myy mitään laitonta. Kuka tahansa voi kollata mersuni peräklosterin ja todeta, ettei siellä ole mitään salamyynti-artikkeleita.
Ja niinkuin olen monasti sanonutkin, että tämä on vain harrastus. En tee tätä vaurastumistarkoituksessa. Minun ei tarvitse. Mutta on kiva jutustélla ihmisten kanssa ja nähdä kuinka tyytyväisiä he ovat kun saavat tavaraa halvalla, eikä tarvi ´minkään nettikaupan kautta tilailla. Minulle voi maksaa ihan suoraan rahalla ja välillä jos asiakkaan ilme paljastaa, että halvempikin olisi hintapyyntini voinut olla, niin annan jotain tavaraa siihen kaupanpäällisiksi. Viime viikolla annoin litran mansikoita kaupan päälle, kun niitä minulle Kukaisiltan isompi erä eräässä vaihtokaupassa siunaantui. Pää-asiahan on että tavara kiertää ja ihmisillä on hyvä mieli kaupat tehtyään..
- : )
Voi kun saatas tännekkin Viipurin "peräkontti kauppiaat".Olis suut messingillä ja hyvä mieli.Yks vuos joku kokeili täälläkin,mutta kateelliset käräytti.
Että sieppas, kun hyvät jutut aina pilataan. Eräs tuttavani Köyliön ajoilta muutti takavuosina ugiin, mahtaisiko tätä kautta löytyä, kun ei numerotiedustelusta numeroaan löytynyt. Jos näet tämän, niin tuleppa käymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206276Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253797Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712913- 292830
- 821724
- 1471602
- 91583
- 1481561
- 121298
- 211232